First slide
Second slide
Third slide

Kan tahlili sonucum:rbc 4.06,hgb,11.07,hct 33.20 çıkmış.Tahlil sonucumda koyu yazılmış değerlerimi inceler misiniz?

9 ay önce
G

Soru:Kan tahlilimi incelermisiniz sayın doktorum?Kan tahlili sonucum:rbc 4.06,hgb,11.07,hct 33.20 çıkmış.Tahlil sonucumda koyu yazılmış değerlerimi inceler misiniz?

Tahlil.com
Tahlil.com:Anemi yani kansızlık yönünden tahlil sonuçlarınızı incelediğimde,kan değerleriniz düşük çıkmış.RBC(eritrosit),hemoglobin(hgb) ve hematorit(hct) testlerinin üçü de düşük değerde.Kan yapıcı ilaçlarla tedavi olmanız gerekli.Dahiliye doktoruna başvurmalısınız.

Tahlillerinizi Biruni Laboratuvarlarında yaptırabilirsiniz.

H
İLGİLİ İÇERİK

WBC * 4.8 RBC * 4.1 HGB * 8.9 HCT * 29.5 MCV * 71.9 MCH * 21.6 MCHC * 30.1 RDW * 21 Sedim hızı 1/2 saat 7 Sedim hızı 1 saat 20 CRP 0.06

1 gün önce
G

Annem rahim ameliyatı oldu ve dikişleri almaya gittiğimizde enfeksiyondan süphelenip kan tahlili yaptılar sonuç aşağıdaki gibi sizce birey varmı?
WBC * 4.8
RBC * 4.1
HGB * 8.9
HCT * 29.5
MCV * 71.9
MCH * 21.6
MCHC * 30.1
RDW * 21
Sedim hızı 1/2 saat 7
Sedim hızı 1 saat 20
CRP 0.06

Tahlil.com

Tahlil.com'a göndermiş olduğunuz anenize ait  kan sayımı ( hemogram)
sonuçlarında anemi bir diğer adıyla da kansızlık bulguları var.
Bu yönde bir tedavi olmalı anneniz.
Ayrıca kansızlık araştırılması amacıyla da bir takım ilave tahlillere de ihtiyaç olabilir.
Bir dahiliye veya hematoloji uzmanına başvurmanızda yarar var.

Kansızlık ve tanı yöntemleri hakkında daha fazla bilgi sahibi olmak ve bu konuda benzer sorular ve uzmanlarımızca verilmiş cevapları okumak isterseniz aşağıdaki bağlantıyı tıklayabilirsiniz:

Kansızlık ( anemi ) nedir? Anemi  tanısı nasıl koyulur, anemi hakkında sorulmuş soru ve Tahlil.com uzmanlarının cevapları

Tahlillerinizi Biruni Laboratuvarlarında yaptırabilirsiniz.


Bir kac gundur dışkımda kırmızı renkli bi madde var ama ağri sızı tarzinda hiç bişey yok

2 gün önce
G

Bir kac gundur dışkımda kırmızı renkli bi madde var ama ağri sızı tarzinda hiç bişey yok acaba kanmi yoksa yedigim besinlerin iceriginden dolayimi oluyor bilemiyorum sizce sorun ne olabilir dedigim gibi baska hicbi sikayet yok ama korkuyrum genede sivi yiyecek uzun zamandir tuketmiyorum ondanmi acaba

Tahlil.com

Dışkınızda bir kanama olabilir.Dışkı tahlili gerekebilir.Öncelikle aile hekiminize veya bir dahiliye uzmanına başvurun.Gerekli değerlendirmeyi yapacaktır.

Tahlillerinizi Biruni Laboratuvarlarında yaptırabilirsiniz.


BİYOKİMYA ALT 58 (0-55) AST 33 (5-34) GGT 118 (12-64) SEROLOJİ RF <5.0 (0-30) CRP 13,4 (0-5) ELİSA HBs Ag 0,19 (0-0,9) Anti HCV 0,09 (0-0,9) Anti HBs 15,55 (0

4 gün önce
G

Vücudumdaki kızarıklıklar nedeniyle,dahiliye doktoruna gittim bir kaç kan testi istedi
BİYOKİMYA ALT 58 (0-55) AST 33 (5-34) GGT 118 (12-64)
SEROLOJİ RF <5.0 (0-30) CRP 13,4 (0-5)
ELİSA HBs Ag 0,19 (0-0,9) Anti HCV 0,09 (0-0,9) Anti HBs 15,55 (0-10)
HEMOGRAMHGB 14 (14,1-18,1) HCT 41,8 (43,5-53,7) PDW 8,8 (9-20)
sedimantasyon 50 (0-20)
hiv olabilirsin dedi 10 günlük testi bekleyeceğiz dedi yardım lütfen

Tahlil.com

Bu testlere bakarak aklı başında hiç bir doktor HIV olabilirsin demez ve dememeli de.
İlk fırsatta başka bir doktora başvurmanı öneririz.
Tercihen bir enfeksiyon hastalıkları doktoruna başvur.

Sedim ve CRP yüksekliği aynı anda bir enfeksiyon bulgusu ama HIV dan başka akla gelen yüzlerce enfeksiyon etkeni var.
Ayrıca HIV tanısı için Anti HIV testinin pozitiif olması gerekiyor.
Öyle bir sonuç da yok.

Tahlillerinizi Biruni Laboratuvarlarında yaptırabilirsiniz.


Merhaba bacaklarımda ve kollarımda seğirmeler el parmak uçlarımda his kaybı ve genelde sağ bacakta karıncalanma sorunlarım var.Nörolojiye gittim mr raporum temi

5 gün önce
G

Merhaba bacaklarımda ve kollarımda seğirmeler el parmak uçlarımda his kaybı ve genelde sağ bacakta karıncalanma sorunlarım var.Nörolojiye gittim mr raporum temiz çıktı ( ilaçsız )

Bunlar sonucunda 2 ilaç kullanmam uygun görüldü (antideprasan ) başka bir doktora daha gitmem gerekir mi ?

Tahlil.com
Bu şikayetlerle öncelikle gitmeniz gereken yer Nöroloji doğru bölüme muayenenizi olmuşsunuz. Nöroloji doktoru anlaşılan şikayetlerinizin psikolojik nedenlere bağlı olduğunu düşünmüş olmalı ki antidepresan başlamış tedavi olarak.Bu yüzden eğer başka bir doktora da gitmeyi düşünüyorsanız bir psikiyatriste başvurabilirsiniz.

Tahlillerinizi Biruni Laboratuvarlarında yaptırabilirsiniz.


H
SPONSOR BAĞLANTILAR



Q
TAHLİL MERKEZLERİ
Öne çıkan tahil merkezleri için tıklayın.

B
KONU İLE İLGİLİ YORUMDA BULUN
Hey! Bu konu hakkında yorumda bulunmak veya Tahlil.com'a soru sormak için hemen üye ol veya giriş yap
W
YORUMLAR

H
SPONSOR BAĞLANTILAR



H
SPONSOR BAĞLANTILAR



H
İLGİLİ MAKALELER