Ana içeriğe geç
Tahlil Yorumları CevaplandıSoru #24865

24 yaşında bir erkeğim,tuvalet sırasında ve sonrasında anüs bölgemde şiddetli ağrılar ve şişmeler başlıyor ?

Yayın: Güncelleme: 1 yorum

Anonim Soru

24 yaşında bir erkeğim,tuvalet sırasında ve sonrasında anüs bölgemde şiddetli ağrılar ve şişmeler başlıyor oturamıyorum acıdan gözlerim yaş doluyor.çok kötü..Tv' de satılan hemoroid ilaçlarını da kullandım geçmedi..Önerdiğiniz bir ilaç varmı Doktora gitmek dışında..Lütfen yardımcı olun.

Tahlil.com Cevabı

Bir genel cerrahi uzmanına muayene olmalısınız. Kendi kendinizi tedavi edemezsiniz. İlerde daha büyük sorunlara yol açar. 

Sizin de benzer bir sorunuz mu var?

Sorunuzu 3 adımda yazıp gönderin; değerlendirmeyi güvenli hesabınızdan okuyun.

Hemen Soru Sor · 449 TL

Bu soruya benzer sorular

Tüm sorular

1 Yorum

ifakat

Biliyorum kurallara uygun değil mesajim ama benin yillardir değişen karaciğer enzim testlerim var yükseliyor ve normale donuyor ara ara yaglanmada var 2. Derecede simdi çok hafif rdw yüksekliği ve 8.10,2 olması gereken kalsiyum 10,6 hafif yuksek kemik erimem vardi iyileşme olmuş

Tahlil.com: Karaciğer yağlanmasında karaciğer enzimleri yükselebilir, ancak bunlar birçok başka ndenlerle de yükselebilir, öncelikle diyet ve sporla kilonuzu ve kan yağlarınızı normale döndürmenizi öneririz..