Çenemde birkaçtane sakal çıktığını ve bundan çok rahatsız olduğumu söyle DHEA-S hormonumun çok yüksek olduğunu söyledi DHEA-S 988-3400 dü sürrenal mr çektirdim
Yayın: Güncelleme: 0 yorum
Anonim Soru
Öncelikle böyle bir hizmet verdiğiniz için sonsuz teşekürlerimi sunarım benim sorum şu olacak ben 28 yasında 5 yıllık evliyim evlendikten sonra adetim azalmaya başladı 3 günden 2 ye sonra 1 güne düştü ve 10 ay önce 6 haftalık isteğe bağlı kürtaj oldum harangi bi kanamam acı ağrı vs. bi şikayetim olmadı kürtajdan ama çenemde bikaçtane sakal çıktığını ve bundan çok rahatsız olduğumu söyledim doktoruma ve benden hormon tahlili istedi ve istediği tahlilleri yaptırıp doktoruma verdim ve bana DHEA-S hormonumun çok yüksek olduğunu söyledi DHEA-S 988-3400 dü sürrenal mr çektirdim normal çıktı doktorum bana andracur ve diane35 ilaçlarını verdi 1 yıl kullan dedi bende 4 ay kullandım ilk ay güzel adet gördüm ama sonra 3 ay adet görmedim doktoruma sordum normal bu durum sen kullanmaya devam et dedi ama ben korktum bıraktım ve 4 ay geçti üzerinden bırakalı hala adet görmedim 1 damla bile adetim olmadı korkuyorum menepoza girmiş olabilirmiyim işten ayrıldım sağlık güvencemde yok şuan ne özel doktoruma nede hastaneye gidemiyorum piskolojim bozuldu 6 aydır hiç adet görmüyorum nolur bana bi cvp yazın menepoza girmiş olabilirmiyim çok korkuyorum
Tahlil.com Cevabı
Bir çok tahlil sonucu ve muayene bulgalarınızla birlikte değerlendirilmeniz gerekiyor.Size önerimiz bir endokrrinoloji uzmanına başvurmanız.Menapoz ile ilgili bir bulgunuz görülmüyor.
Sizin de benzer bir sorunuz mu var?
Sorunuzu 3 adımda yazıp gönderin; değerlendirmeyi güvenli hesabınızdan okuyun.
Bu soruya benzer sorular
Tüm sorularTahlil Yorumları Anonim