Öncelikle bizi kesinlikle rahatsız etmiyorsunuz. Bizim görevimiz sizleri tıbbi yönden değerlendirip mümkün olduğunca rahatlatmak.Belirttiiniz şekild ekullanılmış iğneden bir bulaşın mümkün olmadığını belirtmek isterim.
Gelelim neden böyle bir risk olmadığına dair tıbbi açıklamalara.
İğnelerin tek kullanımlıkdır. Aynı iğneyle ikinci bir kişiden kan almaya çalışmak hem teknik olarak çok zordur ayrıcakan alma çalışanının bunu fark etmemesi mümkün değildir. Bir diğer önemli nokta ise kullanılan iğne direkt tıbb, atık kovasına atılır.Dikkat ettiyseniz işlem biter bitmez iğneyi hemen çöpe (tıbbi atık kutusuna) atmışlar. Sağlık personeli için bu yasal zorunluluktur. Yani kan alma görevlileri kullanılmış bir iğneyi yanlışlıkla bile olsa tekrar o temiz kaseye koymaları mümkün değildir.
Bu durum için asla bir HIV testi yaptırmayın lütfen kesinlikle gerek yok.
Yaşadığınız endişe tamamen OKB hastalığına bağlı. İğnenin çöpe atıldığı anı düşünün.Kendiniz rahatlatın. Konuyu aklınızdan atın ve rahat olun lütfen.
Sizin de benzer bir sorunuz varsa uzmanlarımıza 7/24 sorunuzu sorabilirsiniz.
Tıklayın, Hemen Sorunuzu Sorun.