Ana içeriğe geç
Tahlil Yorumları CevaplandıSoru #19768

Merhaba 1 yıldır hipotiroidi için ilaç kullanıyorum. 1 aydır aşırı yorgunluk kilo.vermede sorun yaşıyorum?

Yayın: Güncelleme: 0 yorum

Anonim Soru

Merhaba 1 yıldır hipotiroidi için ilaç kullanıyorum. 1 aydır aşırı yorgunluk kilo.vermede sorun yaşıyorum.Sonuclarimi yorumlayabilirmisiniz ? Ipek.K Y.28 Anti TG < 20 0-40 Anti Tpo 116 <35 FT3 3.08 2.3- 3.9 FT4 0.77 0.58 - 1.64 TSH 1.79 0.34-5.

Tahlil.com Cevabı

Tahlil sonuçlarınızı inceledik. Anti TPO yüksekliği var.Belirtiğiniz sonuçlar Hashimato olarak bilinen tiroid bezi hastalığınız olabileceğini gösteriyor.Bu durumda bir endokrinoloji uzmanına başvurmanızda yarar var.Hashimato hastalığına dair aşağıda detaylı bilgi bulabilirsiniz.Hashimato Nedir?

Sizin de benzer bir sorunuz mu var?

Sorunuzu 3 adımda yazıp gönderin; değerlendirmeyi güvenli hesabınızdan okuyun.

Hemen Soru Sor · 449 TL

Bu soruya benzer sorular

Tüm sorular