Tahlil yorumlarınızı uzmanlardan öğrenmek mi istiyorsunuz? Kan tahlili, idrar tahlili veya diğer tahlil sonuçları ile ilgili doğru ve güvenilir yorumları almak için Tahlil.com uzmanlarına başvurabilirsiniz. Tahlil yorumları hakkında merak ettiğiniz her türlü soruyu 7/24 uzman doktorlarımıza sorarak, tahlil sonucu hakkında detaylı ve anlaşılır yorumlar alabilirsiniz. Tahlil sonuçlarınızın yorumlanması için hemen sorunuzu sorarak hızlı ve doğru yanıtlar edinin.
Sorunuzu hemen sormak için tıklayınız.
Alerji bulguları görülüyor raporda.Buradan sadece bunu söyleyebiliriz.IG E değeri de, normal sınırlarda olmakla birlikte, normalin üst sınırına yakın.Beslenme ile ilgili bazı önlemler de gerekebilir ilave olarak.En doğrusu düzenli olarak bir çocuk alerji uzmanınca takip edilmeniz
Devamını OkuEo ve mo diye belirtiğiniz testler,sırasıyla eosinofil ve monosit olarak bilinirler.Her ikiside lökosit türüdürler.Sonuçlarınızda bir problem görülmüyor.
Devamını OkuHer ikisiniz de pozitif çıkması olağandır.Önemli olan IG M testlerinin pozitif çıkmamasıdır
Devamını OkuBu değerlerde kayda değer bir sorun yok.
Devamını OkuHBA1c’nin bu düzeyde olması ve ailenizde diyabet olması diyabet için riskiniz olduğu ve açlık kan şekeri iyi sınırlarda olduğuna göre muhtemelen tokluk kan şekerinizin yüksek olduğu anlamına gelebilir. 75 gr. glukoz ile OGTT yani şeker yüklemesi yapılması iyi olu. beslenme ve hareket düzeninizi de a...
Devamını OkuProgesteron değeriniz düşük.Prolaktin yüksekliği de tedavi edilmeli.Bir endokrinoloji uzmanına başvurmanızı öneririm
Devamını OkuGastroenteroloji bölümünde düzenli olarak takip görmelisiniz,karaciğer ile ilgili ilave testler yapabilirler
Devamını OkuKansızlık bulgularınız var, şikayetlerinizin nedeni bu olabilir
Devamını OkuMalignite yani kanser açısından smear sonucunun negatif olması korkulacak bir şey olmadığını gösteriyor.
Devamını OkuKolesterol son derece popüler bir tahlildir.Kolesterol yüksekliği aşağıda belirtilen durumlarda görülebilmektedir.Yapılan çalışmalar, kış aylarında yapılan kolesterol ölçümlerinin yaz aylarına göre daha yüksek sonuçlar verdiğini göstermektedir. Kolesterol Yüksekliği OLan Durumlar:Ailesel hiper...
Devamını OkuVMA değeriniz yüksek görülüyor.Bu normal değil.VMA ile ilgili aşağıda detaylı bilgi bulabilirsiniz.Hipertansiyon ataklarınız da varsa, feokromositoma denen bir hastalık akla gelebilir.VMA Testi Nedir?
Devamını OkuLDH Nedir?LDH, laktik dehidrogenaz isimli enzimin kısaltılmış halidir.Laktik ve pirüvik asitin birbirlerine dönüşümüne katkıda bulunur. En sık bulunduğu yerler:kalp kası, akciğer, iskelet kası,böbrek, karaciğer ve alyuvar olarak da bilinen eritrositlerdir.Bu enzim insan vücudunda şekerden ener...
Devamını OkuKolesterol değerleriniz yüksekLdl ise kötü huylu kolesterol alarak da bilinir bu da yüksek çıkmış..Bilirübin değerlerinizde ciddi bir yükseklik yok.Dilerseniz 15 gün sonra bir tahlil daha yaptırıp bize yazabilirsiniz.RDW yüksekliği ise tek başına fazla anlam ifade etmiyor.
Devamını OkuAnti HCV ELİSA testi Hepatit C araştırmak amacıyla yapılmaktadır.Anti HCV testinin non-reaktif çıkması testin negatif olduğunu gösterir.Yani Hepatit C virusunun kanınızda olmadığı anlaşılır.
Devamını OkuKanda PSA testi prostat büyümesi ve kanseri gibi durumların takibinde kullanılır.Size de prostat yönünden bu tahliller yapılmış.Değerleriniz normal
Devamını OkuLökosit görülmesi bir enfeksiyon bulgusu olabilir.Eritrosit varlığı da bunu destekliyor.Ancak Tahlil.com olarak, bir de idrar kültürü yapılmadan antibiyotik tedavisine başlanmasını doğru bulmuyoruz
Devamını Okult 400 e kadar normal kabul edilir.sizin değeriniz aşırı yüksek değil.
Devamını Oku100 ve üstü açlık kan şekeri değerleri takip edilmelidir.Annenizde ve akrabalarda şeker olması da riski arttırıyor.Bir endokrinoloji uzmanına başvurun
Devamını OkuSonucunuz negatif.Testi çalışan merkez güvenilir test ve yöntemler kullanıyorsa yanılma payı olmaz
Devamını OkuİDRAR tahliliniz normal
Devamını OkuSoru:Vücudumda kaşıntı ve halsizlik şikayeti sonrasında tahlil yaptırdım. NormaL değerler dışındaki bulgular şöyle: LYM 43.6 ( 40.0-20.0), MCH: 25.5 (32.0-26.0), MCHC:30.6 (36.0-32.0), PLT: 333 (300-100)PDW: 9.3 (14.0-10.0), PCT: 0.33 (0.28-0.10), SGPT: 47 (
Devamını Oku31 günde güvenlik durumunu merak ediyorsanız bu sürede bu testi niye yaptırdınız veya yaptılar.Sitemizde bu konuda detaylı bilgiler yeterince var.Arama motorumuzu kulalnarak detaylı bilgi alabilirsiniz.Sonuç negatif , sadece bunu söyleyebiliriz
Devamını OkuHaşimoto Tiro,idit ve buna bağlı hiğptieoidiniz var ve kontrol altında değil. İlacınızın dozunu artımanız lazım. Ek olarak B12 eksikliği ve folik asit eksikliğiniz olabilir. HDL’nin yüksek, Trigliseridin düşük olması iyi bir özellik, AST de hipotiroidi nedeniyle yükselmiş olabilir.
Devamını OkuDiyabet tedavisi kişiye özeldir ve bu şekilde yapılan öneriler doğru değildir. Ama sizde işlerin yolunda gitmediği kesin, insülin tedavisine biran önce başlasanız iyi olur diye düşünüyoruz.
Devamını Oku