Tahlil yorumlarınızı uzmanlardan öğrenmek mi istiyorsunuz? Kan tahlili, idrar tahlili veya diğer tahlil sonuçları ile ilgili doğru ve güvenilir yorumları almak için Tahlil.com uzmanlarına başvurabilirsiniz. Tahlil yorumları hakkında merak ettiğiniz her türlü soruyu 7/24 uzman doktorlarımıza sorarak, tahlil sonucu hakkında detaylı ve anlaşılır yorumlar alabilirsiniz. Tahlil sonuçlarınızın yorumlanması için hemen sorunuzu sorarak hızlı ve doğru yanıtlar edinin.
Sorunuzu hemen sormak için tıklayınız.
Protrombin zamanı testinin yüksek çıkması,pıhtılaşma zamanı ile ilgili bir problem olabileceğini gösterir.
Devamını OkuGlukoz değerinizin yüksek olması Diabet (Şeker Hastalığı)yönünden kontrol olmanız gerektiğini belirtiyor.Üre ve BUN testleri ise böbrek fonksiyon testleridir.Bu testlerin yüksek olması böbrek fonksiyonlarının yetersiz olduğunu gösterir.Bir Dahiliye doktoruna vakit geçirmeden muayene olmanızı öneriri...
Devamını OkuBasofil bir lökosit türüdür.Ve kanda nadir bulunur.Basofil değerinizin % 0 olmasının hiç bir anlamı yok.Kesinlikle normal bir sonuç.Arttırmak için ise yapacağınız bir şey olmadığı gibi basofil değerini değeri arttırmanızın da size kesinlikle bir yararı yok.
Devamını OkuBu tahliller sizi korkutmasın. Önemli bir sorun olduğunu düşünmüyorum.
Devamını OkuSonuçlarınızda sorun görülmüyor.Diğer kan sayım testleri normalse problem yoktur
Devamını OkuAneminiz var mutlaka bir dahiliye uzmanına görünün.
Devamını OkuÖncelikle sizi tebrik ediyorum.En azından ilk kez sizin kadar yaşını almış ve aynı zamanda interneti kullanan bir kullanıcımız olduğunu gördük.Bu kadar yüksek vitamin B 12 olağan değil.Böbrek ve kalp yetmezliğinde ve başka nedenlerle de çıkabilir.Gerekirse ilave tahliller de istenebilir.
Devamını OkuCRP testiniz ve TSH değeriniz biraz yüksek. İleri romatolojik ve tiroid incelemesi yapılsa iyi olur diye düşünüyorum
Devamını OkuKansızlık belirtileriniz var
Devamını OkuBeta HCG değerleriniz hamilelik lehine, ancak önümüzdeki günlerde yapılacak ultrason muayenesi de çok önemli.Beta HCG değerlerinizdeki yükselme ile birlikte rahimde kesenin göürülmesi sonrası hamilelikten söz edebiliriz.
Devamını OkuHamile olma olasılığınız pek yok.Adet gecikmenizin başka bir nedeni olabilir
Devamını OkuYenidoğan bebeklerde 1 günlüğe kadar bilirubin normal değeri en fazla 8.0 mg/d'dir..Bunun üstü değerler normal değildir.
Devamını OkuSitemizde defalarca uyarıda bulunuyoruz, en az 5 günlük gecikme sonrası test yaptırın diye, sizin gibi bu süreyi erkene çekenler böyle gereksiz yere kafalarını karıştırıyorlar.Aşağıda gebelik testinin ne zaman yapılması gerektiğine dair yazıyı okuyabilirsiniz.Gebelik testi ne zaman yapılmalıdır?
Devamını OkuSorunuzu tam anlayamadım.Yine de sizi kısaca bilgilendireyim.Bu laboratuvar testleri kan alınarak yapılan ve karaciğer,böbrek,kansızlık ve kan yağları konusunda fikir veren testlerdir.
Devamını OkuHbA2 hafif yüksek, bu durmda talasemi hastası değil talasemi taşıyıcısınız. Sağlık açısından bir önemi yok, genetik geçiş için önemlidir.
Devamını OkuNeu kısaltması ile belirtilen nötrofil,normalin çok az altında bir değer de çıkmış.Nötrofil bir akyuvar hücresidir.Vücudun savunma sisteminde yer alır.Normalin az da olsa altında çıkan testin ciddi bir sorun olmadığını düşünüyorum.
Devamını OkuHepatit B hastalığınız yok.Ayrıca Hepatit B ye karşı bağışıklığınız var.
Devamını OkuPLT değeriniz yüksek.Bunun bir çok nedeni olabilir.Bazı anemiler,enfeksiyonlar gibi hastalıklarda yüksek çıkabildiği gibi kimi zaman da daha kötü seyirli hastalıklarda da yüksek çıkabilmektedir.Bir hematoloji uzmanına başvurmanızı öneririm.Bunun nedeni konusunda araştırma yapılmalıdır.
Devamını OkuPsikolojik sıkıntılarınız varsa bir Psikiatriste gitmeniz yararlı olacaktır.Geçmiş olsun.
Devamını OkuOğlunuzun hemogram sonuçları normal görülüyor.
Devamını OkuPDW,platellet olarak da bilinen , kan hücrelerinden trombositlerin dağılım aralığına denir.Kan sayımı,yani hemogram parametrelerinden biridir.Tek başına hafif yüksek çıkmasının fazla önemi yoktur.Tahlil sonucunuzda bir problem görümüyor.
Devamını OkuPLT değerinizde çok hafif bir düşüklük var.100 ve altı olmadıkça sorun yaratmayacaktır
Devamını OkuDepo demiriniz düşük, endoskopi yapılsa ve demir tedavisi olsanız daha iyi olur diye düşünüyorum
Devamını Oku