Tahlil yorumlarınızı uzmanlardan öğrenmek mi istiyorsunuz? Kan tahlili, idrar tahlili veya diğer tahlil sonuçları ile ilgili doğru ve güvenilir yorumları almak için Tahlil.com uzmanlarına başvurabilirsiniz. Tahlil yorumları hakkında merak ettiğiniz her türlü soruyu 7/24 uzman doktorlarımıza sorarak, tahlil sonucu hakkında detaylı ve anlaşılır yorumlar alabilirsiniz. Tahlil sonuçlarınızın yorumlanması için hemen sorunuzu sorarak hızlı ve doğru yanıtlar edinin.
Sorunuzu hemen sormak için tıklayınız.
Hormonal bir hastalığınız veya yumurtaliklarinizda kist olabilir Bir kadın dogum uzmanına başvurun
Devamını OkuCMV IGG pozitigliği olağan bir durumdur, neredeyse her 10 bayanın 9 unda bulunur.CMV IG M pozitifliği yoksa sorun yoktur.
Devamını OkuTrombosit yani PLT sayısı için 1250 oldukça düşük bir değer.Ancak 1250000′in kısltması olarak bu yazılan bir rakamsa o zaman da yüksek bir değer. Hangi yaş grubunda bir birey için soruyu sorduğunuzu belirtmemişsiniz ancak gıdadan çok ilaç tedavisi bu konuda yardımcı olacaktır
Devamını OkuPlt değeriniz düşük ama ciddi bir düşüklük de yok.bence en iyisi 10 gün sonra testi tekrar yaptırmanız.buna göre bize yazabilirsiniz
Devamını OkuAntiparietal antikor testi, oto antikor testidir. arietal hücreler midede bulunmakta olup vücudumuzda hidroklorid asit ve intrensek faktör üretiminde görevlidir.İntrensek faktör, B 12 vitaminin emilimi ve kana geçmesi için gerekli bir faktördür. Antiparietal hücre antikorları pernisiyöz anemis...
Devamını OkuDemir bağlama kapasitenizin düşük çıkması bir anemi bulgusudur.Ayrıca kronik enfeksiyon ve bir takım hastalıklarda da düşük çıkar.Doktorunuz gerekirse ilave tahliller isteyecektir.Trigliserit değerinizin yüksek olması da anlamlı.Diyet yapmanız gerekebilir.Diğer testlerinizde ciddi bir problem olduğu...
Devamını OkuKadın okurlarımızdan sıklıkla hormon tahlillerinin değerlendirilmesine dair Tahlil.com'a sorular geliyor.Hormon tetkiklerinin yorumu ve değerlendirilmesinde, testlerin referans değerleri, kanın adetin hangi döneminde alındığı ve yaş gibi bilgilere gerek vardır.Sorunuzu belirtilen kurallarımıza göre...
Devamını OkuKolesterol normal değeri 200 mg/dL’nin altı değerlerdir.· Yükseklik sınırında kolesterol değerleri 200- 239 mg/dL arası iken 240 mg/dL ve üzeri kolesterol değerleri yüksek olarak kabul edilir.
Devamını OkuOğlunuzun testleri normal çıkmış.
Devamını OkuBeklenen adet tarihinizde gecikme varsa test yaptırmalısınız Dışarı boşalma çok da güvenilir bir dogum kontrol yöntemi degildir
Devamını OkuGlukoz ve trigliserit yüksekliğine dikkat,bir endokrinoloji uzmanına başvurun
Devamını OkuLökosit görülmesi bir enfeksiyon bulgusu olabilri.Eritrosit varlığı da bunu destekliyor.Ancak Tahlil.com olarak, bir de idrar kültürü yapılmadan antibiyotik tedavisine başlanmasını doğru bulmuyoruzantibiyotik tedaviye başladım
Devamını OkuEvet sonuçlarınızda herhangi bir sorun yok.
Devamını OkuLenfositleriniz yüksek çıkmış.Lenfosit yüksekliği genellikle vücutta bir enfeksiyon varlığından oratya çıkar.Akyuvarlar(lÖKOSİTLER) savunma sistemi hücreleri oldukları için vücutta bir mikroorganizmanın yol açtığı enfeksiyon sırasında tepki olarak yükselirler.Cipralex ise bir antidepresandır.Bir t...
Devamını OkuBir dahiliye uzmanına başvurun.
Devamını OkuSoru:37 yaşında bayan. AST değeri 43 .(Normal değer
Devamını OkuHİV testi negatif çıkmış sorun yok Ancak bir üroloji uzmanına da siğiller için başvurabilirsin
Devamını OkuPLT yani trombosit değeri 400 e kadar normal kabul edilir.Sizde ise 403 çıkmış.Önemli bir yükseklik olmadığı düşüncesindeyim.2 hafta sonra test tekrar edilebilir.Sonucunu tekrar yazabilirsiniz.
Devamını OkuBir anormallik yok,hamile değilsiniz
Devamını OkuSodyum ( Na) sık istenen bir biyokimya testidir.Bir iyondur.Kan ve vücut sıvılarının sinir uyarılarının iletilmesi, kalp faaliyetleri ve bazı metabolizma fonksiyonlarının düzenlenmesi için sodyum iyonlarına ihtiyaç vardır.Sodyum ( Na) yüksekliği aşağıdaki durumlarda görülebilir: * Terleme, kusma,i...
Devamını Oku