Tahlil yorumlarınızı uzmanlardan öğrenmek mi istiyorsunuz? Kan tahlili, idrar tahlili veya diğer tahlil sonuçları ile ilgili doğru ve güvenilir yorumları almak için Tahlil.com uzmanlarına başvurabilirsiniz. Tahlil yorumları hakkında merak ettiğiniz her türlü soruyu 7/24 uzman doktorlarımıza sorarak, tahlil sonucu hakkında detaylı ve anlaşılır yorumlar alabilirsiniz. Tahlil sonuçlarınızın yorumlanması için hemen sorunuzu sorarak hızlı ve doğru yanıtlar edinin.
Sorunuzu hemen sormak için tıklayınız.
Belirtiğiniz bilgilerle kanser tanısı koyulamaz.Bir endokrinoloji uzmanına danışın
Devamını OkuKansızlık bulguları var, CRP ve sedimentasyon yüksekliği de enfeksiyon ihtimalini ortaya koyuyor.
Devamını OkuHGB ve HCT değerlerinizdeki düşüklük kansızlık yani anemi bulgusu.Tedavi olmanız gerekiyor.
Devamını OkuHamilelik şansı çok düşük olmakla birlikte test yaptırmadan kesin olarak da bir fikir söylenemez
Devamını OkuASO testi, A grubu B hemolitik streptokoklara bağlı gelişen hastalıklarda birinci haftadan sonra kanda yüksek çıkmaya başlar.ASO 3 ile 6 hafta sonra en yüksek düzeye çıkar.Kandaki ASO değerleri 6–8 hafta sonra düşmeye başlar.ASO testi normal değerleri:0- 200 lU/ mL
Devamını OkuHayır değil.WBC yani lökosit değeri normalin altında
Devamını OkuTSH değerinizin yüksek çıkması hipotiroidi hastalığınızı doğruluyor.HDL iyi huylu kolesterol olarak bilinir.Yüksek olması istenir,düzenli egzersiz,spor gibi faaliyetler HDL değerinizi yükseltmenize yardımcı olacaktır.AKŞ değeriniz normalin çok altı düşük.Önemli olduğunu düşünmüyorum.Bir sonraki tahl...
Devamını Okuİdrar yollarında iltihap tanısı için,idrar tahlili,idrar kültürü yapılması gerekli,size bunlar yapılmamış, wbc değerinizde zaten sorun yok.En iyisi idrar yolu enfeksiyonu yönünden bir üroloji doktoruna başvurun
Devamını OkuTSH değeri normal, FT3 deki yükseklik ise çok anlamlı değil gözüküyor.Yine de fizik muayene bulguları ve varsa diğer tahlil sonuçları ile bir endokrinoloji uzmanınca değerlendirilmesi yararlı olacaktır
Devamını OkuHamile olabilirsiniz.Beta HCG yüksek çıkmış
Devamını OkuSonuçlarınıza göre değerleriniz normal gözüküyor.
Devamını OkuErgenlik dönemine giriyorsun,bu normal bir süreç, Cildiye doktoruna da başvurabilirsiniz
Devamını OkuHafif derecede Kansızlık bulgularınız var
Devamını OkuSedim sonucunuz normal
Devamını OkuSadece bu tahlil sonuçları ile bir yorum yapmak sağlıklı olmayacak.Ancak protein değerinizin yüksekliği bununla birlikte CRP yüksekliği ilk dikkat çekenler.CRP yüksekliği bir enfeksiyon geçiriyor olabileceğinizi düşündürüyor,nötrofil yüksekliği de bunu destekliyor.ALT karaciğer testidir.Az miktarda ...
Devamını OkuHemoglobin değeriniz oldukça yüksek.Sigara kullanımı ya da yüksek rakımlı bölgede yaşama hikayeniz var mıdır?Bir dahiliye uzmanına da danışmalısınız.
Devamını OkuÖnceden Hepatit A geçirmişsiniz ancak bir çok kişi bunu geçirir ve kronikleşmediğinden önemi yoktur.Diğer testlerde de anormallik yok.Hepatit B ye karşı koruyuculuk için ise aşı olabilirsiniz
Devamını OkuTiroglobulin tiroid dokusunun varlığını gösterir. Tek başına yüksek çıkmasının bir anlamı yoktur. Klinik verilerle değerlendirmek gerekir
Devamını OkuGaitada amip kisti görülmesi normal değil. Gerçi bu kadar küçük yaşta pek görülmez kist ama.Gaitasında da kan yok.Amip de kan da olur genellikle.Tahlil sonucuna güveniyorsanız, amip yönünden tedavi alması gerekiyor.
Devamını OkuMPO anca bir otoantikor testidir.Vaskulit, yani damar duvarınıniltihabı tanıısında ağırlıklı olarak kullanılır.Annenizin hastalığında da bir damar tutulumu olabilir.
Devamını OkuAdet olduğunuza göre şu an için hamilelikten söz edemeyiz
Devamını OkuRF bir akut faz reaktanıdır.RF, Romatoid artrit ve bazı romatizmal inflamatuvar durumlarda yüksek çıkabilir.
Devamını Okuİdrarda eritrosit çıkmış.Ancak yüksek oranda değil.Bir üroloji uzmanına başvurun
Devamını Oku