Tahlil yorumlarınızı uzmanlardan öğrenmek mi istiyorsunuz? Kan tahlili, idrar tahlili veya diğer tahlil sonuçları ile ilgili doğru ve güvenilir yorumları almak için Tahlil.com uzmanlarına başvurabilirsiniz. Tahlil yorumları hakkında merak ettiğiniz her türlü soruyu 7/24 uzman doktorlarımıza sorarak, tahlil sonucu hakkında detaylı ve anlaşılır yorumlar alabilirsiniz. Tahlil sonuçlarınızın yorumlanması için hemen sorunuzu sorarak hızlı ve doğru yanıtlar edinin.
Sorunuzu hemen sormak için tıklayınız.
Kansızlık yani anemi bulgularınız göze çarpıyor.Nötrofil(neu) ve basofil ise birer lökosit türüdür.Basofil fagositoz görevi üstlenir.Vücudun doğal savunma sisteminin üyesi olan bazı hücrelerin, dışarıdan giren bakteriyi, içlerine alıp öldürmesi olayı fagositozdur.Yani savunma sisteminde görevlidi...
Devamını OkuTiroid bezi testlerinden, AntiTPO yüksekliği sizde Haşimoto Tiroidt olmasının göstergesidir ama değerinin önemi yoktur sadece hastalığın varlığını gösterir. Haşimoto tiroidit sizde hipotiroidiye neden olmuş ve bu nedenle tedavi altındasınız, 3 yıldır levotiron alıyormuşsunuz, ama tiroiğd hormonları ...
Devamını OkuEndokrinoloji veya dahiliye bölümündeki doktor arkadaşlarım tiroid hormonu eksikliğinizi ilaç tedavisi ile düzelteceklerdir.
Devamını OkuHer iki değerde de kayda değer bir sapma yok. Total IG E çok hafif yüksek, alerjik yapılı kişilerde yükseklik olabilir
Devamını OkuEvet kanda Beta HCG yüksekliği bir hamilelik bulgusu
Devamını OkuAnnenizin kolesterol değerleri yüksek.HBA1c tahlili ise sınırda,kan şekerinin düzenli olmasına dikkat edilmeli.
Devamını OkuKolesterol ve trigliserit değerlerinizin yüksekliği ilk dikkat çekenler.Diyet ve mümkünse düzenli yapılan egzersiz yararlı olacaktır.Eosinofil değerinizin de yüksek olması allerjik bir yapınız olduğunu gösteriyor.
Devamını Oku8 düşük bir değer.Dpktorunuz gerekli öneride bulunacaktır.
Devamını OkuEvet hamile olabilirsiniz, beta hcg değeriniz yüksek
Devamını Oku139 açlık kan şekeri için yüksek bir eğer.110 ve üstü yüksek kabul edilir.Test için kanı aç karına verdiğinizi umuyorum.Ne yazıkki bazı ziyaretçilerimiz sahurdan sonra 4-5 saatlik bir açlık sonrası kan veriyorlar.Bu da değerlerin yüksek çıkmasını sağlıyor.Testi bir daha 10-12 saat açlık sonrası tekr...
Devamını OkuBu değerlere bakarak romatizma ve şeker hastalığı var diyemeyiz
Devamını OkuSonuçlarınız normal.Ancak Hepatit C de cinsel ilişki ile bulaşabilmektedir.Bu testi de yaptırmalısınız
Devamını OkuBu sonuçla enfeksiyon olduğu yargısına varılamaz
Devamını OkuKolesterol ve kötü kolesterol değerleriniz yüksek.
Devamını OkuPlt değeriniz normalin altı.Ancak aşırı bir düşüklükte yok.Bir hematoloji uzmanına başvurun
Devamını OkuSonucunuz negatif çıkmış, normal sonuç.
Devamını OkuCEA testi bir kanser antijen testidir.Kanser tanısında değil ama takibinde kullanılır.CEA,Kolon, rektum, akciğer, meme,karaciğer, pankreas, prostat, mide ve over benign ve malign tümörlerinde, inflamasyonda, aşırı sigara kullanımı ve alkoliklerde yüksek çıkabilir.
Devamını OkuBir devlet hastanedinin enfeksiyon hastalıkları bölümüne başvurun. Sosyal güvenceniz varsa ücretsiz yaptırabilirsiniz.Bir gün içinde ortalama olarak sonucunuz alırsınız.
Devamını OkuBu tahlilin hangi nedenle yapıldığı veya çocuğunuzun bir rahatsızlığı olup olmadığını belirtmemişsiniz.Tahlil sonuçlarını incelediğimde herhangi bir hastalık bulgusu göremedim.
Devamını OkuMuhtemel genetik yatkınlık nedeniyle yüksek, bu nedenle kullanmanız gerekir….
Devamını OkuHIV yönünden bir sorun yok testler negatif çıkmış.Ancak HIV korkusunu gidermek adına psikolojik bir destek alabilirsiniz.Bu konuyu fazlasıyla kafanıza takmışsınız.
Devamını Okuİlişki sonrası adet gördüğünüze göre hamilelik olasılığı yok diyebiliriz
Devamını OkuKan sonuçlarınız normal.
Devamını Oku