Tahlil yorumlarınızı uzmanlardan öğrenmek mi istiyorsunuz? Kan tahlili, idrar tahlili veya diğer tahlil sonuçları ile ilgili doğru ve güvenilir yorumları almak için Tahlil.com uzmanlarına başvurabilirsiniz. Tahlil yorumları hakkında merak ettiğiniz her türlü soruyu 7/24 uzman doktorlarımıza sorarak, tahlil sonucu hakkında detaylı ve anlaşılır yorumlar alabilirsiniz. Tahlil sonuçlarınızın yorumlanması için hemen sorunuzu sorarak hızlı ve doğru yanıtlar edinin.
Sorunuzu hemen sormak için tıklayınız.
Sonuç pozitif. http://tahlil.com/beta-hcg-degerlerine-gore-tahmini-gebelik-haftasi
Devamını Okuhttp://tahlil.com/hemogram-kan-tahlilindeki-kisaltmalarin-anlamlari
Devamını Okuİdrar tahliliniz normal.
Devamını OkuKeneyi görmeden birşey söylemek zor. Detaylı bilgiyi aşağıdaki linkte bulabilirsiniz.http://tahlil.com/kirim-kongo-hemorajik-ates-hastaligi
Devamını OkuAşağıda detaylı bilgi bulabilirsiniz. http://tahlil.com/ikili-test-nedir-ikili-test-ne-zaman-yapilir
Devamını OkuWBC değerlerinin yüksekliği muhtemel bir enfeksiyonu gösteriyor. Doktorunuzun tavsiyelerine uymanızı öneririz. Geçmiş olsun.
Devamını OkuSperm tahlil sonuçlarınızda bir anormallik yok.
Devamını OkuGeçmiş olsun. Doktorunuza danışmanızda fayda var. Bir enfeksiyon geçiriyor olma ihtimali var.
Devamını OkuSonucunuz negatif çıkmış yani bir sorun yok ama HIV virusu ile enfekte olduğunu düşünerek test yaptırmak isteyen kişilerin, temastan en erken 6 hafta sonra ELISA metodu ile testi yaptırması uygun olacaktır. Bu süre, eğer oluşacaksa antikorların saptanabileceği yeterli süredir. Detaylı bilgiyi aşağıd...
Devamını OkuSonuçlarınız normal. Bir sıkıntı yok.
Devamını Okuhttp://tahlil.com/beta-hcg-degerlerine-gore-tahmini-gebelik-haftasi
Devamını OkuDoktorunuz var dediyse vardır. Bizim sizin yazdıklarınızla bebeğinizin düşmüş olup olmadığını bilmemiz mümkün değil.
Devamını Okukansızlık bulguları var. RF yüksekliği ise romatizmal bir hastalık belirtisi olabilir.ASO yüksekliği de, geçirilmiş ve Streptokok bakterisine dair bir enfeksiyonu gösteriyor.
Devamını OkuKolesterol değeriniz yüksek çıkmış
Devamını OkuDoktorunuz gerekli bilgiyi vermiş, şu anki sonuçlarınız hamilelik lehine.Ancak bunun ultrasonla da teyid edilmesi gerekiyor
Devamını OkuMuhtemelen demir eksikliği nedeniyle oluşan kansızlık bulgularınız var
Devamını OkuNormal sonuçlarınız
Devamını OkuÇok da yüksek değil wbc değeri.Enfeksyion geçiriyor olabilirsiniz
Devamını OkuBuna muayene eden doktor karar vermeli.CRP yüksekliği enfeksiyon belirtisi olabilir
Devamını OkuSonuçlarınızda anormallik yok
Devamını Oku