Tahlil yorumlarınızı uzmanlardan öğrenmek mi istiyorsunuz? Kan tahlili, idrar tahlili veya diğer tahlil sonuçları ile ilgili doğru ve güvenilir yorumları almak için Tahlil.com uzmanlarına başvurabilirsiniz. Tahlil yorumları hakkında merak ettiğiniz her türlü soruyu 7/24 uzman doktorlarımıza sorarak, tahlil sonucu hakkında detaylı ve anlaşılır yorumlar alabilirsiniz. Tahlil sonuçlarınızın yorumlanması için hemen sorunuzu sorarak hızlı ve doğru yanıtlar edinin.
Sorunuzu hemen sormak için tıklayınız.
Ciddi bir sorun görülmüyor, yine de en doğru bilgiyi klinik tablonuzu da bilen doktorunuz verecektir.
Devamını OkuBeta HCG değeriniz negatif, kurumda güvenilir ise, tahlili tekrarlatmaya gerek yok
Devamını OkuHafif de olsa kansızlık bulguları var, bu da hamilleikte olağan olabilir.DOKTORUNUZ GEREK GÖRÜRSE DEMİR HAPI VERECEKTİR.Ayrıca Trombosit değeriniz de normal
Devamını OkuWBC yani lökosit değeri yüksek annenizin, bir çok nedeni olabilir bunun.Enfeksiyon ilk akla gelen ihtimal, bir dahiliye doktoruna danışabilirsiniz
Devamını OkuSonucunuz negatif Adetinizdw gecikme olursa tekrar latin
Devamını OkuSu aşamada bir sonraki ultrason muayenesini beklemelisiniz
Devamını OkuKorunmuşsunız iliski sırasında. Ancak iciniz rahat etsin diye bir kaç ay sonra test yaptırabilirsiniz
Devamını OkuBu kadar erken yaşta bu işlere girişirseniz, ileride daha büyük sorunlarla karşılaşabilirsiniz.İkinizin de öncelikle cinsel konularda bilgisinin olmadığı anlaşılıyor. Kız arkadaşının eğer adetinde gecikme olduysa test yaptırması gerekli. Kendisi testi tam değerlendiremeyebilir. En iyisi kanda Beta H...
Devamını OkuTahlillerin referans değerlerini yazmamışsınız.Sitemizde bu konuda defalarca uyarıda bulunduk.Kayda değer bir yükseklik değil gibi gözüküyor
Devamını OkuSürekli vurguluyoruz.Beta HCH gebelik varlığı hakkında bilgi veren bir testidir. Gebelik haftası için ise en değerli bilgiyi ultrason muayenesi verir. Kafanızı gereksiz yere gebelik haftalarıyla meşgul etmeyin, önümüzdeki günlerde yapılacak ultrason muayenesini bekleyin.
Devamını OkuSitemizde patoloji tahlilleri temel olarak yorumlanmamaktadır. Genel bilgi olarak da selim ifadesi kötü huylu bir bulgu olmadığını göstermekte.Aşağıda bu konudaki bilgilendirme yazımızı okuyabilirsinizhttp://tahlil.com/patoloji-ve-radyoloji-tahlillerinin-yorumlanmasi-hakkinda
Devamını OkuAnnenizde kansızlık bulguları var
Devamını OkuÜrik asit yüksekliği , gut hastalığının habercisi olabilir. Bir dahiliye uzmanına başvurabilirsiniz
Devamını OkuTesti zamanında yaptırmışsınız ve sonuç da negatif
Devamını Okuİdrar yollarında enfeksiyon olabilir.Bir de idrar kültürü testi yapılması uygun olacaktır, enfeksiyon varlığını araştırmak açısından
Devamını OkuGebelik olmadığı test sonucuna göre söylenebilir.
Devamını OkuMuhtemelen idrar yollarında enfeksiyon var.İdrar kültürü de yapılmalı
Devamını OkuCiddi bir sorun görülmüyor, yine de en doğru bilgiyi klinik tablonuzu da bilen doktorunuz verecektir.
Devamını OkuHafif de olsa kansızlık bulguları var, bu da hamilleikte olağan olabilir.DOKTORUNUZ GEREK GÖRÜRSE DEMİR HAPI VERECEKTİR.Ayrıca Trombosit değeriniz de normal
Devamını OkuWBC yani lökosit değeri yüksek annenizin, bir çok nedeni olabilir bunun.Enfeksiyon ilk akla gelen ihtimal, bir dahiliye doktoruna danışabilirsiniz
Devamını OkuSu aşamada bir sonraki ultrason muayenesini beklemelisiniz
Devamını OkuEvet degerleri yuksek Düzenli egzersiz de yapmalı Bir endokrinoloji doktoruna da danışmaya yarar var İlave testler isteyebilir
Devamını OkuUltrason muayenesi bu durumda çok daha değerlidir Beta Hcg degerleri her ne kadar yuksek olsa da asıl olan gebeliğin ultrason la da teyid edilmelidir Bu durumda doktorlarınız ultrason muayenesine gôre sizi bilgilendirmelidir
Devamını OkuHemogram testindeki tüm parametreleri belirtmemişsiniz, diğer tetsler normalse, bu değerlerin fazla anlamı yok
Devamını Oku