"tahlil" araması için sitede yer alan sonuçları

Lökositim 179 çıktı.Referans aralığına kıyasla çok yüksek bir rakam. Henüz doktoruma yorumlatamadım. Yardımcı olabilir misiniz?

Merhaba, Biletarel UPJ darlıktan 1 yıl önce 2 kez ameliyat oldum.Ameliyatlar başarılı geçti.Aylık kan idrar ve USG tahlilleri ile kontrol hastasıyım.Bu ayki kan tahlilimde Lökositim 179 çıktı.Referans aralığına kıyasla çok yüksek bir rakam. Henüz dok... Devamını Oku

Hocam idrar tahlil sonucunu yorumlarsanız sevinirim: Eritrosit +

Hocam idrar tahlil sonucunu yorumlarsanız sevinirim. Ph 7 Dansite -1021 Protein - negatif Glukoz - normal Bilirubin - negatif Nitrit -negatif Ürobilojen-normal Keton - negatif Lökosit(mikros) 0,30 İdrarda lokosit negatif Eritrosit (mikrosk)1,80 Eritr... Devamını Oku

Eos 0,3 ( 0,5 - 5 ) crp 4,5 ( 0 - 0,5 ) tahlillerim de ikisi hariç hersey normal

Eos 0,3 ( 0,5 - 5 ) crp 4,5 ( 0 - 0,5 ) tahlillerim de ikisi hariç hersey normal ama şiddetli öksürük ve hırıltı var. Ne yapmam gerekiyor Devamını Oku

Sporcu multivitamini kullanıyorum bunuda bırakmam gereklimi ? kullanmam da sakınca var mıdır?

Merhabalar, PLT değerim 139 çıktı 3 hafta sonra tekrar bir tahlil yaptırmam söylendi ağrı kesici ve aspirinleri kullanmamam söylendi. Fakat sporcu multivitamini kullanıyorum bunuda bırakmam gereklimi ? kullanmam da sakınca var mıdır? Devamını Oku

RBC 5.2 NEU% 18.07 HGB 13,69 NEU# 1.2 HCT 40.08 LYM% 68.25 MPV 6.57 BASO% 1.40 RDW 11.94 TSH 2.04 T4 1.36?

Bebeğim erkek 8 ay 17 günlük kan tahlili sonuçları aşağıdaki gibidir değerlendirme yapabilir misiniz rica etsem Teşekkürler RBC 5.2 NEU% 18.07 HGB 13,69 NEU# 1.2 HCT 40.08 LYM% 68.25 MPV 6.57 BASO% 1.40 RDW 11.94 TSH 2.04 T4 1.36 Devamını Oku

Adet olmadım.İnşallah hamileyimdir.

 Şubat 26 adet oldum ve martın 26 olmam gerekiyordu ama olmadım .yaptığım bütün hamilelik testi negatif çıktı.kan tahlil yaptırdım 1 hafta sonra.sonuç 0.23 çıktı buda düşük bi sonuç.ve ben hala adet olmadım Devamını Oku

Dün yaptırdığım tahlilde lenfosit 25 nötrofil 70 monosit 5 olarak çıktı yorumlarsanız sevinirim

 Dün yaptırdığım tahlilde lenfosit 25 nötrofil 70 monosit 5 olarak çıktı yorumlarsanız sevinirim Devamını Oku

Multivitamini kullanıyorum bunuda bırakmam gereklimi ? kullanmam da sakınca var mıdır?

Merhabalar, PLT değerim 139 çıktı 3 hafta sonra tekrar bir tahlil yaptırmam söylendi ağrı kesici ve aspirinleri kullanmamam söylendi. Fakat sporcu multivitamini kullanıyorum bunuda bırakmam gereklimi ? kullanmam da sakınca var mıdır? Devamını Oku

Merhaba siddetli grip sikayeti ile gittigim hastahanede cikan sonuclarim bunlar digerleri normal seviyede.

Merhaba siddetli grip sikayeti ile gittigim hastahanede cikan sonuclarim bunlar digerleri normal seviyede. Wbc 11.1 , 3.4-9.64 Neu% 77.4 , 38.3-74.7 Lym%15.8 , 21.2-51 Neu 8.6 , 1.64 - 5.95 3 gun once rutin kan tahlili yaptirdigimda ise tum degerl... Devamını Oku

Teşekkürler RBC 5.2 NEU% 18.07 HGB 13,69 NEU# 1.2 HCT 40.08 LYM% 68.25 MPV 6.57 BASO% 1.40 RDW 11.94 TSH 2.04 T4 1.36?

Bebeğim erkek 8 ay 17 günlük kan tahlili sonuçları aşağıdaki gibidir değerlendirme yapabilir misiniz rica etsem Teşekkürler RBC 5.2 NEU% 18.07 HGB 13,69 NEU# 1.2 HCT 40.08 LYM% 68.25 MPV 6.57 BASO% 1.40 RDW 11.94 TSH 2.04 T4 1.36 Devamını Oku

PLT değerim 139 çıktı 3 hafta sonra tekrar bir tahlil yaptırmam söylendi ağrı kesici ve aspirinleri kullanmamam söylendi.

Merhabalar, PLT değerim 139 çıktı 3 hafta sonra tekrar bir tahlil yaptırmam söylendi ağrı kesici ve aspirinleri kullanmamam söylendi. Fakat sporcu multivitamini kullanıyorum bunuda bırakmam gereklimi ? kullanmam da sakınca var mıdır? Devamını Oku

FSH 7.2 (3.5- 12.5) LH 12.73 (1.1- 11.6) PROLAKTIN. 41.97 (5-35) ESTRADIOL 47.17 (12.5-166) lutfen yorumlar misiniz ?

Merhaba, 23 yasindayim evliyim adet duzensizligi sebebiyle Adetimin 3. Gunu hormon tahlili verdim sonuclar; TSH 3.92 (0.2-5) FSH 7.2 (3.5- 12.5) LH 12.73 (1.1- 11.6) PROLAKTIN. 41.97 (5-35) ESTRADIOL 47.17 (12.5-166) lutfen yorumlar misiniz ? Devamını Oku

LH:10.08 İNSULIN:4.2 GLİKOZ AÇLIK:84 . Normal mi?

Merhaba 29.12.2014 te tahlil yaptırdım fsh:5.04 LH:10.08 İNSULIN:4.2 GLİKOZ AÇLIK:84 ENDOKRİNOLOJİ dr um ınsulın dırencın olabılır düzensiz adetlerim vardı su anda düzelmeye basladı.sonuclar normal mi? Devamını Oku

HGB 13,69 NEU# 1.2 HCT 40.08 LYM% 68.25 MPV 6.57 BASO% 1.40 RDW 11.94 TSH 2.04 T4 1.36?

Bebeğim erkek 8 ay 17 günlük kan tahlili sonuçları aşağıdaki gibidir değerlendirme yapabilir misiniz rica etsem Teşekkürler RBC 5.2 NEU% 18.07 HGB 13,69 NEU# 1.2 HCT 40.08 LYM% 68.25 MPV 6.57 BASO% 1.40 RDW 11.94 TSH 2.04 T4 1.36 Devamını Oku

6 ayda bir enfeksiyon bölümüne kontrole gidiyorum. Hepatit B taşıyıcısıyım ?

6 ayda bir enfeksiyon bölümüne kontrole gidiyorum. Hepatit B taşıyıcısıyım son tahlil sonuçlarım HBs Ag     Pozitif 62,1056 durumum nedir? Devamını Oku

İdrar tahlilimde lökosit 250 , protein 20, bakteri bol ,eritrosit 13.446?

İdrar tahlilimde lökosit 250 , protein 20, bakteri bol ,eritrosit 13.446 , lökosit 69.948 ,epitel     4.824 çıktı. havuz için yaptırmıştım. son zamanlardada sol kasığımda ağrı hissediyorum , şu sonuçlara giriş verilmez ama sonuçlarla yinede ilgilenme... Devamını Oku

9 aylık bebeğime tahlil yapıldı sonuçları yüksek denildi PCT 0,49?

9 aylık bebeğime tahlil yapıldı sonuçları yüksek denildi PCT 0,49 LENFOSİT 9,39 LENFOSİT YÜZDESİ 71,0 TRMBOSİT 477 Devamını Oku

Kan tahlilimde bu değerler dışında herşey normal çıktı.Bu değerlerin anlamı ne olabilir?

Kan tahlilimde bu değerler dışında herşey normal çıktı.Bu değerlerin anlamı ne olabilir rbc 4.42 lym# 3.76 ve mch 31.4? Devamını Oku

28 yaşındayım 7 ay önce bebeğimin kalp atışlarının durmasından dolayı kürtaj oldum?

28 yaşındayım 7 ay önce bebeğimin kalp atışlarının durmasından dolayı kürtaj oldum.(11haftalıktı)suan 2 aydır adet olmuyorum ve çok tahlil yaptırıyorum. Fsh 5,19 Progestan 0,82 Tsh 1,22 çıkmaktadır.bu konu hakkında beni aydınlatırsanız sevinirim Devamını Oku

Annemde sürekli olarak yorgunluk hali mevcut (en son dün tansiyonu da çok düşmüş)?

Annemde sürekli olarak yorgunluk hali mevcut (en son dün tansiyonu da çok düşmüş). Dün akşam yapılan kan tahlilinde http://yilmazkorkmaz.com/tahlil.png adresindeki değerler çıkmış. Tahlil sahibi Bayan, yaş 61 Yardımcı olabilir misiniz?  Devamını Oku

28 yaşındayım 3 düşük yaptım doktorum bazı tahliller istedi prolaktin 37 neden acaba?

 28 yaşındayım 3 düşük yaptım doktorum bazı tahliller istedi prolaktin 37 neden acaba Devamını Oku

Annemin kan sayım sonuçları hemogram sonuçları : Lym =0.6 lym%= 8.8 plt= 92 seroloji sonucu : Crp = 13.6

Merhabalar hocam, annemin kan sayım sonuçları hemogram sonuçları : Lym =0.6 lym%= 8.8 plt= 92 seroloji sonucu : Crp = 13.6 anormal sonuçlar bunlar diğerleri normal bu arada bu tahliller yapıldığında annem grip olmuştu buna göre bu değerlerde sıkıntıl... Devamını Oku

Mıktar 2cc,renk sarı,görünüm bulanık,tortu var,ph 6,lökasit bol,eritrosit 18-20,epitel 7-8 rica ediyorum bu oranlar neyi fade ediyor?

 İdrar tahlili:Mıktar 2cc,renk sarı,görünüm bulanık,tortu var,ph 6,lökasit bol,eritrosit 18-20,epitel 7-8 rica ediyorum bu oranlar neyi fade ediyor? Devamını Oku

3-4 eritrosit,lökosit,bol epitel hücresi ile bol bakteri görüldü yazıyor

 3-4 eritrosit,lökosit,bol epitel hücresi ile bol bakteri görüldü yazıyor tahlil sonucumda.Tam olarak ne demektir ve tedavi için ne kullanabilirim? Şimdiden teşekkür ederim. Devamını Oku

Bazofil yüksekliği var.Bazofil yüksekliğinin bir tehlikesi var mı?

Bugün yapılan kan tahlilimde tüm değerler normal , sadece BAS# - 1.1 yüksek BASO% 15 yüksek NEU% 36.1 düşük denmiş, 3 ay önceki değerlerimse BAS# 0.21 BASO% 3.1 NEU% 46.9 Hepsi normalmiş, yükselmesinin anlamı nedir acaba? Yardımcı olursanız çok sev... Devamını Oku


?