Kızım 4,5 yaşında pfapa teşhisi kondu. en son atakta 1,8 mg prenidzon verildi yan etki olarak hipotermi oldu?
Yayın: 0 yorum
Anonim Soru
Kızım 4,5 yaşında pfapa teşhisi kondu. en son atakta 1,8 mg prenidzon verildi yan etki olarak hipotermi oldu ve dozun yüksek geldiği söylendi. En son kortizondan sonra normal atak aralıkları 2,5 ay iken 3 hafta sonra tekrar atak geçirdi.sonuçlar sed:20crp:48,7mon:1,6nötr:15,7mon:8,3lenf:12,1nötr:79,
Tahlil.com Cevabı
Sedimantasyon testi ile birlikte CRP testinin yüksek çıktığı durumlarda ilk olarak akla enfeksiyon ihtimali gelir.Her 2 testin de yüksekliği hangi durumlarda olabilir konusunda aşağıdaki bağlantılarımızda detaylı bilgi bulabilirsiniz...Sedimentasyon yüksekliği nedir?CRP yüksekliği nedir?
Bu soruda geçen tahliller
Sizin de benzer bir sorunuz mu var?
Sorunuzu 3 adımda yazıp gönderin; değerlendirmeyi güvenli hesabınızdan okuyun.
Bu soruya benzer sorular
Tüm sorular
Tahlil Yorumları
Anonim