Ana içeriğe geç
Tahlil Yorumları CevaplandıSoru #20320

Kızım 4,5 yaşında pfapa teşhisi kondu. en son atakta 1,8 mg prenidzon verildi yan etki olarak hipotermi oldu ?

Yayın: 0 yorum

Anonim Soru

Kızım 4,5 yaşında pfapa teşhisi kondu. en son atakta 1,8 mg prenidzon verildi yan etki olarak hipotermi oldu ve dozun yüksek geldiği söylendi. En son kortizondan sonra normal atak aralıkları 2,5 ay iken 3 hafta sonra tekrar atak geçirdi.sonuçlar sed:20crp:48,7mon:1,6nötr:15,7mon:8,3lenf:12,1nötr:79,

Tahlil.com Cevabı

Sedimantasyon testi ile birlikte CRP testinin yüksek çıktığı durumlarda ilk olarak akla enfeksiyon ihtimali gelir.Her 2 testin de yüksekliği hangi durumlarda olabilir konusunda aşağıdaki bağlantılarımızda detaylı bilgi bulabilirsiniz...Sedimentasyon yüksekliği nedir?CRP yüksekliği nedir?

Bu soruda geçen tahliller

Sizin de benzer bir sorunuz mu var?

Sorunuzu 3 adımda yazıp gönderin; değerlendirmeyi güvenli hesabınızdan okuyun.

Hemen Soru Sor · 449 TL

Bu soruya benzer sorular

Tüm sorular