Merhaba hassasiyetinizi anlıyorum. Eklemediğiniz soruya da cevap veriyorum.
Öncelikle aynı iğneyi kullanmış olamazlar bu mümkün değildir.Hiv testi yaptırmak gerekli değildir.
Son olarak size aynı anda damar yolu da açmldığında kullanılan iğne de tek kullanımlıktır. Zaten her kullanım sonrası iğneler tıbbi atık kutusuna atılır.
İçiniz rahat olsun ve lütfen bu konuyu kapatın. Sağlıklı günker dilerim.
Sizin de benzer bir sorunuz varsa uzmanlarımıza 7/24 sorunuzu sorabilirsiniz.
Tıklayın, Hemen Sorunuzu Sorun.