Tahlil yorumlarınızı uzmanlardan öğrenmek mi istiyorsunuz? Kan tahlili, idrar tahlili veya diğer tahlil sonuçları ile ilgili doğru ve güvenilir yorumları almak için Tahlil.com uzmanlarına başvurabilirsiniz. Tahlil yorumları hakkında merak ettiğiniz her türlü soruyu 7/24 uzman doktorlarımıza sorarak, tahlil sonucu hakkında detaylı ve anlaşılır yorumlar alabilirsiniz. Tahlil sonuçlarınızın yorumlanması için hemen sorunuzu sorarak hızlı ve doğru yanıtlar edinin.
Sorunuzu hemen sormak için tıklayınız.
Sadece bu tahlil sonuçları ile bir yorum yapmak sağlıklı olmayacak.Ancak protein değerinizin yüksekliği bununla birlikte CRP yüksekliği ilk dikkat çekenler.CRP yüksekliği bir enfeksiyon geçiriyor olabileceğinizi düşündürüyor,nötrofil yüksekliği de bunu destekliyor.ALT karaciğer testidir.Az miktarda ...
Devamını OkuTSH değerininz istenen değer 3.34′den yüksek. Bu hafif tiroid hormon yetersizliğiniz olduğunu düşündürüyor. Gebeliğiniz olduğu için, bebeğin gelişimini tiroid hormon yetersizliği olumsuz etkileyebilir. Bu nedenle iyot içeren vitamin, tiroid hormonu kullanmanız gerektiğini düşünüyorum, ayrıca Anti-TG...
Devamını OkuCRP değeri yüksek,buda bir enfeksiyon bulgusu.Ancak enfeksiyon varsa eğer bunun nereden kaynaklandığı yani nedeni bu testlerden anlaşılamaz
Devamını OkuÖncelikle kızınıza acil şifalar diliyorum.Kızınızın trombosit değeri yüksek.Muhtemelen hastalığı ve aldığı tedavi ile ilgili bir durum.Kızınızı takip eden doktor daha detaylı bilgi verecektir.
Devamını OkuCiddi bir yükseklik değil.Doktorunuz gerek görürse önümüzdeki günlerde testi tekrarlatabilir.
Devamını OkuCrp degeriniz yüksek Bir enfeksiyon bulgusu olabilir.
Devamını OkuKansızlık bulgusu olarak değerlendirebiliriz hct düşüklüğünü.Ürik asit düşüklüğü ise çok anlamlı değil
Devamını OkuDeğerlerinize göre sonuçlarınız normal.
Devamını OkuSedim testinin pıhtılı çıkması,testin tekrar edilmesi gerektiğini belirtir.Sedim testi pıhtısız kanla yapılmaktadır.CRP testiniz yüksek çıkmışEnfeksiyonlardan sonra yüksek çıkabilmektedir..Ayrıca kolesterol ve trigliserit değerleriniz de yüksek.Bu değerlerin düşmesi sağlığınız açısından gerekli.
Devamını OkuBu sonuçlar normal ferritine takılmayın artık. Acaba sizde reaktif hipoglisemi veya tiroid fonksiyon bozukluğu olmasın. Uzamış OGTT yaptırmanızı öneririm
Devamını OkuTek başına anlamlı değiller.
Devamını OkuŞu anda gebelik testi yaptırmanız için en ideal zaman.Biran önce yaptırabilirsiniz.
Devamını OkuBazen öyle mantıksız sorular geliyor ki, nasıl cevap vereceğimizi bilemiyoruz.Zaten adet görmüşsünüz, gebelik testiniz de negatif çıkmış, şimdi de 2 ay önceki idrar testinizin yanlış çıkma ihtimalini soruyorsunuz.Testi yapan sizsiniz, değerlendiren de sizsiniz, test yaparken de yanınızda olmadığımız...
Devamını OkuHipotiroidi de bu bulgular normal olarak görülür.
Devamını OkuTest sonucu olmadan bu soruya cevap vermek tamamen bilimsell olmayan bir yaklaşım olur.Tahlil.com’da tahlil sonuçları yorumlanır ,tahmin yapılmaz
Devamını OkuKlorür bir iyondur.Bir biyokimya test parametresidir.Klorür yüksekliği görülen hastalık ve durumlar aşağıda ifade edilmiştir.* Dehidratasyon (susuz kalma)* Renal tubuler asidoz,hiperkloremik metabolik asidoz, * Akut böbrek yetmezliği,* Diabetes insipitus,* Adrenokortikal hipofonksiyon, ;...
Devamını OkuSoru:esim su an 8 haftalik hamile.5. Haftada yaptirdigi ilk toksoplazma test sonucuigm: ? (testin tekrari ve igg avidite onerilir)Referans:=1,1 pozitif, 0,9-1,1 ? Pozitifigg: 240 (pozitif).Referans: >=8 pozitif,
Devamını OkuC3 ve C4 tahlilleri kompleman tahlilleridir.Her ikisi de akut faz reaktanları adı verilen gruba girer.Akut faz reaktanlarının anlamını kısaca açıklamak gerekirse; herhangi bir enfeksiyon esnasında vücutta miktarı artan da böylece hekimlere enfeksiyon varlığını hakkında bilgi veren genellikle prot...
Devamını OkuTek başına CA 19-9 yüksekliği anlamlı değildir,fazla bir şey ifade etmez.Yani tek başına bir kamser tanısı falan vermaz.Kaldı ki sizin değerinizde de anlamlı bir yükseklik yok.Problem olmadığı düşüncesindeyim..
Devamını OkuBüyük olasılıkla hamilesiniz.Bunun ultrasonla da teyid edilmesi gerekmekte
Devamını OkuHIV testi yaptırmışsınız ve negatif çıkmış.Bu durumda Aids ten şüphelenmenize gerek yok
Devamını OkuHastalığınıza en doğru tanı ve tedaviyi hematoloji yapacaktır.Hematolojiye gitmeye devam edin.
Devamını Okutoxo IGM değeri pozitif çıkmış.bu normal bir durum değil.doktorunuza danışın
Devamını Oku