Tahlil yorumlarınızı uzmanlardan öğrenmek mi istiyorsunuz? Kan tahlili, idrar tahlili veya diğer tahlil sonuçları ile ilgili doğru ve güvenilir yorumları almak için Tahlil.com uzmanlarına başvurabilirsiniz. Tahlil yorumları hakkında merak ettiğiniz her türlü soruyu 7/24 uzman doktorlarımıza sorarak, tahlil sonucu hakkında detaylı ve anlaşılır yorumlar alabilirsiniz. Tahlil sonuçlarınızın yorumlanması için hemen sorunuzu sorarak hızlı ve doğru yanıtlar edinin.
Sorunuzu hemen sormak için tıklayınız.
Kan sayım sonuçlarının tüm parametreleriyle birlikte değerlendirilmesi gerek.Diğer tahliller normal çıkmış sanırım,onları yazmamışsınız.Bu haliyle sonuçlarınızda kayda değer bir sorun görülmüyor.
Devamını OkuÖncelikle HIV ve AİDS hakkında bilgi sahibi olmadığınız anlaşılıyor.Aşağıda size verilen bağlantıda başka hiç bir sitede bulamayacağınız bu konuya dair bir çok detaylı yazı bulunmakta.Ağızdan alınan kanla bu hastalık bu şekilde bulaşmaz.Kaldı ki, kan bile olduğundan emin olamayız belirtiğiniz madd...
Devamını OkuWBC değeriniz düşük çıkmış.Ancak 4500 alt sınır.Sizin az da olsa altı.Bir hafta sonra tekrar ettirmeniz yararlı olacaktır.Tek başına wbc düşüklüğü olduğunda bir hastalık belirtisi olacağından söz edilemez.
Devamını OkuHayır olamaz
Devamını OkuPotasyum bir iyon olup, biyokimyasal testler arasında önemli bir yere sahiptir.Potasyum yüksekliği bir çok nedenle ortaya çıkabilir.Potasyum yüksekliğinin görüldüğü durumlar aşağıda belirtilmiştir:* Potasyum içeren sıvıların damar yolu ile verilmesi* Tümör lizis sendromu,* Tuz kaybettiren ...
Devamını OkuBir gün kanama çok normal değil, tedbiren başka bir kanamanız daha olmaz ise bir hafta sonra gebelik testi yaptırabilirsiniz.Ancak hamilelik ihtimali de pek yüksek görülmüyor.
Devamını Okuİdrar tahlilinde her sahada 20-25 lökosit görülmesi kızınızın idrar yolu enfeksiyonu geçiriyor olabileceğini düşündürüyor.İdrar kültürü tahlili de yapılmalı,böylelikle enfeksiyon varlığı gösterilebilir ve uygun antibiyotik tedavisi planlanır kızınıza.Bununla birlikte kızınızın ateş,kusma,huzursuzl...
Devamını OkuKansızlığınız düzelince halsizliğiniz geçecektir. Kan ilaçlarını günde iki kez alırsanız daha hızlı düzelebilir, basketbolu bırakmayın elbette, zaten kansızlık düzelince bir sorununuz kalmayacaktır.
Devamını OkuTrigliserit değeri yüksek.Düşürmek için diyet ve egzersiz yararlı olacaktır.Eosinofil yüksekliği de alerjik bir yapınız olabileceğini gösteriyor.Kaşıntılarınızı bu yönden de değerlendirmek gerekli
Devamını OkuGebelik söz konusu değil.Bir daha test yaptırmanıza da gerek yok.
Devamını OkuPLT değerinizin aşırı yüksek olduğunu düşünmüyorum.400000 e kadar zaten normal kabul ediliyor.Birkaç hafta sonra testi tekrar yaptırın.Sonucu tekrar gönderirseniz görüşümüzü açıklarız.
Devamını OkuKötü bir durum değil merak etmeyin, kaldı ki tek başına sedim yüksekliği de çok anlamlı değildir.Verem savaş merkezinde size detaylı bilgi vereceklerdir
Devamını OkuNormal bir sonuç değil.Sperm görülmemiş, bu durumda çocuk sahibi olmanız için bir üroloji uzmanına tedavi ve ileri tetkik için başvurun
Devamını Okuİdrar yollarınızda enfeksiyon olabilir.Bir üroloji uzmanına başvurun
Devamını OkuGaita mikroskopisi testi tekrarlanmalı.Bu arada gaita kültürü testi de yapılmalı. Bir enfeksiyon hastalıkları uzmanına danışın
Devamını OkuSadece CRP yüksek görülüyor.Diğer tüm tahliller normal kabul edilebilir.CRP bir akut faz reaktanıdır.Özellikle bakteriyel enfeksiyonlarda yükselir.Son günlerde geçirdiğiniz bir enfeksiyona bağlı olarak da yüksek çıkmış olabilir.Ancak tek başına yüksekliği çok büyük bir anlam ifade etmez.
Devamını OkuGriple ilgili olacağımı sanmıyorum Kan fazlalığı bulguları var . Testi bir hf sonra tekrarlayın yine böyle çıkarsa hematoloji bölümüne başvurun
Devamını OkuHipotiridi , hashamato tiroiditi gibi bir durumunuz olabilir. Bir dahiliye uzmanına başvurun
Devamını OkuBeta HCG adı verilen kan testi daha duyarlıdır.Bir de bu testi yaptırın.
Devamını OkuBu değerler kansız olup olmadığınızı değerlendirmek için yeterli değil.Sadece bunlara bakarak bir şey diyemeyiz zaten bu değerlerde de kayda değer bir anormallik yok.
Devamını OkuAnemi yani kansızlığınız var.Tedavi olmalısınız.
Devamını Okuİdrar yollarınızda enfeksiyon olabilir.Bir üroloji uzmanına başvurun
Devamını OkuPotasyum düşüklüğü çeşitli nedenlerle olabilir.Şeker hastalığında, insülin tedavisi ile hücre içine glukozla birlikte su ve potasyum girmesi sonucu, respiratuvar alkalozda ise H+ iyonları hücreden dışarı çıkarken,K+ iyonları hücre içine girdiği için serum potasyumu değerlerinde düşüklüğe yol açab...
Devamını OkuBiz tahlilinizi yorumlayalım siz şüphenize ister devam edin ister etmeyin.Sonuçlarınız negatif, hamile değilsiniz.
Devamını Oku