"tahlil" araması için sitede yer alan sonuçları

Merhaba. Tahlil sonucum da aşağıdaki değerler referans değerler arasında çıkmadı. Yorumlarsanız sevinirim?

Merhaba. Tahlil sonucum da aşağıdaki değerler referans değerler arasında çıkmadı. Yorumlarsanız sevinirim, teşekkür ederim. SGOT(AST) , 56 U/L , 55 Devamını Oku

Ben 31 yaşında bir bayanım.İkinci çocuğu planlıyorum.Adetin 3. günü yapılan tahlil sonuçlarım şöyle: E2 18.17?

Ben 31 yaşında bir bayanım.İkinci çocuğu planlıyorum.Adetin 3. günü yapılan tahlil sonuçlarım şöyle: E2 18.17 ( folliküler faz 12.5-165 ) FSH 4.98(3.5-12.5)LH 5.34 (2.4-12.6) TSH 2.53(0.27-4.2) Evde ovulasyon testi yaptım pozitifi göremedim.sonuçları... Devamını Oku

Eşim anklozan spondilit hastası şu anda hamile tahlillerimizi yorumlayabilirseniz sevinirim.

 Eşim anklozan spondilit hastası şu anda hamile tahlillerimizi yorumlayabilirseniz sevinirim. Anti Toxo IgG 0.1 L(1,6 - 3) Anti Toxo IgM 0.05 L(0,83 - 1) Anti Rubella IgM 0.26 L(0,75 - 1)Anti Rubella IgG + 266.9 H(0 - 5) Anti CMV IgM 0.30 N(0 - 0,85)... Devamını Oku

Tahlil sonuçlarıma göre acaba kansızlık var mı?

merhaba ; tahlil sonuçlarım ; RBC 4.57 HGB 11.2 HCT 33.6 MCV 73.6 MCH 24.6 RDW 15.9 SEDİMENTASYON 33 KOLESTROL 172 TRİGYSERİD 197 KANSIZLIK MI VAR ? Devamını Oku

24 yaşındayım. bügün tahlil yaptırdm ve tahlili sonuçlarım serbest t3 1.73 serbest t4 0.68 ve tsh 0.7305

 24 yaşındayım. bügün tahlil yaptırdm ve tahlili sonuçlarım serbest t3 1.73 serbest t4 0.68 ve tsh 0.7305 sizce tahlillerim normal mi düşükmü bilgileriniziçin teşekkürler Devamını Oku

Titremeli ateş nedeniyle tahlil yapıldı. Test dün yapıldı, şu an ateş yok.

Merhaba, Titremeli ateş nedeniyle tahlil yapıldı. Test dün yapıldı, şu an ateş yok. Sonuçlar normal midir? Protein (CRP) 4,07 0,02 - 0,5 WBC 20,8 4 - 10 Monosit 0,26 0,3-0,9 Nötrofil 18,20 2,1-6,1 Lenfosit 11,3 19,4- 44,9 Monosit 1,24 5,1-10,9 Nötrof... Devamını Oku

merhaba 11 aylık kızımın tahlil sonuçlarında lökosit:+ (1 artı)

merhaba 11 aylık kızımın tahlil sonuçlarında lökosit:+ (1 artı) eritrosit:+ idrarda eritrosit.13 İDRARDA LOKOSİT WBC:10 TŞK. Devamını Oku

Tahlil sonucum: CRP=0.06, ASO=91, RF=49.7, Ürik asid=5.3. Acaba iltihaplı mı iltihapsız mı lütfen yardımcı olursanız sevinirim.

Tahlil sonucum: CRP=0.06, ASO=91, RF=49.7, Ürik asid=5.3, vitamin B12=684 .. Buna göre bende eklem romatizması olduğunu söylediler. Acaba iltihaplı mı iltihapsız mı lütfen yardımcı olursanız sevinirim Devamını Oku

Lökosit 10.9 lenfosit 3.9 monosit 0.7. Tahlil sonuçlarımı yorumlar mısınız?

Merhaba lökosit 10.9 lenfosit 3.9 monosit 0.7 hemoglobin 10.5 hematokrit 33.1 mcv 79.0 rdw 16.1 olan tahlil sonuçlarımı yorumlar mısınız? 42 yaş bayan Devamını Oku

Prolaktin; 26.24 ng/ ml (4,6-21,4) Testosteron 6,38 ng/ml (2,8-8) Sertleşme sorunum da dahil herhangi bir sorunum yok, Sonuçlar normal mi?

29 yaşında erkeğim. Elmacık bölgemdeki kıllardan dolayı lazer epilayon amacıyla cilt hastalıkları uzmanına gittim. Sabah aç karına hormon tahlilim şöyle; PROLKTiN; 26.24 ng/ ml (4,6-21,4) TESTOSTERON; 6,38 ng/ml (2,8-8) Sertleşme sorunum da dahil her... Devamını Oku

WBC 6.10 RBC 5.04 HCT 40.7 HGB 13.7. Tahlil sonuçları hakkında ne düşünüyorsunuz ?

İyi günler 12 yaşında kardeşimde şiddetli baş ağrısı sonucu tahlil yapılması istendi. Tahlil sonuçları hakkında ne düşünüyorsunuz ? WBC 6.10 RBC 5.04 HCT 40.7 HGB 13.7 MCV 80.8 MCH 27.1 MCHC 33.5 RDW-CV 13.5 PLT 332 MPV 8.8 PDW 15.6 PCT 0.293 LYM# 2.... Devamını Oku

Ufak bir iltihap gibi akıntı vardı ve ucunda yanma idrar yaparken yanmam yok. tahlil sonucum: Eritrosıt 7-8 lokosit 25-30. Sorun var mı?

Hocam kolay gelsin ufak bir iltihap gibi akıntı vardı ve ucunda yanma idrar yaparken yanmam yok tahlil sonucum eritrosıt 7-8 lokosit 25-30 bakteri az Devamını Oku

Annem 52 yaşında başka bir durumdan dolayı tam kan ve idrar tahlili yapıldı idrarda herhangi bir sorun var mı? Nitrit + eritrosit ++ Lökosit + .

Merhaba annem 52 yaşında başka bir durumdan dolayı tam kan ve idrar tahlili yapıldı idrarda herhangi bir sıkıntı yoktu ama çıkan sonuçlar ne olabilir?Nitrit + eritrosit ++ Lökosit + Lökosit mikroskopisi 9 Yassi epitel 12 Bakteri mikroskopisi + Eritro... Devamını Oku

Merhabalar benim tahlillerimde lenfosit düşük görünüyor biraz korktum ve dr a göstermeden size yazmak istedim?

Merhabalar benim tahlillerimde lenfosit düşük görünüyor biraz korktum ve dr a göstermeden size yazmak istedim bana bilgi verirseniz çok sevinirim. Test Adı    Test Sonucu    Birim    Referans Değeri         Kan sayımı (22 parametre)                  ... Devamını Oku

Merhabalar, tahlil yaptırdım sonuçları yorumlar mısınız ? Anti_HBs >250.00 Anti_HCV 0.08?

Merhabalar, tahlil yaptırdım sonuçları yorumlar mısınız ? Anti_HBs >250.00 Anti_HCV 0.08 Devamını Oku

Kardeşim 5 yıllık evli karısının çocuğu olmuyor.Doktorlar tüp bebekle bile hamile kalamazsın demiş.yaşı 33, tahlil değerleri:

 Kardeşim 5 yıllık evli karısının çocuğu olmuyor.Doktorlar tüp bebekle bile hamile kalamazsın demiş.yaşı 33, tahlil değerleri: 5.10.2012 fsh 31.71 lh 19.53 21.1.2012 fsh 83.93 lh 62.94 bu durumda hamile kalma durumu yokmu ne yapması lazım Devamını Oku

Kan tahlillerimde EOS %6.5 EOS 0.5 RDW 14.2 PCT 0.177 PDW 17.9

kan tahlillerimde EOS %6.5 EOS 0.5 RDW 14.2 PCT 0.177 PDW 17.9 Sedim 30 dk 6 sedim 60 dk 16 serbsetT4 0.960 BUNA GÖRE BELİRLENEN RAHATSIZLIKLARIM HAKKINDA BİLGİ VEREBİLİRMİSİNİZ.. Devamını Oku

Hemogram ve sedim teslerim ve tahlillerimi değerlendirin lütfen?

WBC 5,5 LY# 2,0 MC# 0,5 NE% 45,8 EO% 7,2 BA% 1,1 HTC 34,7 SEDİMANFASYON 38 Devamını Oku

WBC 6.10 RBC 5.04 HCT 40.7 HGB 13.7. Tahlil sonuçları hakkında ne düşünüyorsunuz ?

İyi günler 12 yaşında kardeşimde şiddetli baş ağrısı sonucu tahlil yapılması istendi tahlil sonuçları hakkında ne düşünüyorsunuz ? WBC 6.10 RBC 5.04 HCT 40.7 HGB 13.7 MCV 80.8 MCH 27.1 MCHC 33.5 RDW-CV 13.5 PLT 332 MPV 8.8 PDW 15.6 PCT 0.293 LYM# 2.9... Devamını Oku

Beta hcg tahlilim 20.16 çıktı sonuç ama eve gelince regl oldum. Hamile miyim?

Merhaba 28 gün de bir adet görüyordum fakat 2 ay üst üste 31 günde bir görmeye başladım.son adetim 22 mart Bu ay 27. günde yaptırdığın beta hcg tahlilim 11.75 çıktı.Dr um 5 gün sonra tekrar yaptırmam gerektiğini söyledi bugün tekrar yaptırdım 20.16 ç... Devamını Oku

Hgb 9.02 değerinden 10.4 e yükselmiş. Bu normal mi? Yoksa bir hastalık var mı?

Merhaba bir buçuk ay önce kansızlık için Dr gittim Hgb 9.02 ve Demir 16 imiş. ( bir önceki ay) tekrar Dr gittim tahlilleri tekrar yaptırdım biraz anormal geldi. Hgb değeri 10.4 yükselmiş. Demir ise 191 e fırlamış(referans aralığı 145) acaba normal mi... Devamını Oku

Merhaba,babam 68 yaşında 4 yıl önce börek damarlarının tıkalı olduğu teşhisi konuldu.Durumu bugünlere kadar gayet iyidi?

Merhaba,babam 68 yaşında 4 yıl önce börek damarlarının tıkalı olduğu teşhisi konuldu.Durumu bugünlere kadar gayet iyidi fakat son tahlil sonuçları şöyle geldi:wbc 21(normal max 10,5) ,rbc ,hgb ,hct normal seviyeden düşük.pşt 539(normal max 373). Ferr... Devamını Oku

Kan tahlili yaptırdım sonucunu öğrenmek istiyorum.

kan tahlili yaptırdım sonucunu öğrenmek istiyorum. Devamını Oku

Korunmasız cinsel ilişkiye girdim.Hepatit e yönelik tahlil yaptırdım, tahlil sonuçlarıma bakabilir misiniz?

 Korunmasız cinsel ilişkiye girdim.Hepatit e yönelik tahlil yaptırdım, tahlil sonuçlarıma bakabilir misiniz? (43. gün: hbs ag-0,56 anti hbs-3,59 anti hcv-0,13 anti hiv-0,22) (185. gün: hbs ag-0,75 anti hbs-3,1 anti hcv-0,12 anti hiv-0,05) . Devamını Oku


?