merhaba hemogram tahlil sonucumda LYM 4 LYM %44.9 sonucumu yorumlar mısınız Devamını Oku
Hiv combi pt 0,05. Anti Hcv 0,08. Hbs Ag 0,10. Lutfen bu tahlilleri yorumlarmisiniz? Devamını Oku
Vertigo teşhisi konuldu.tahlil sonuçlarım ise WBC:11.0 / Nd:4,6-10,2 RDW:17,5/Nd:11,3-14,8 LDH :243 /Nd:125-220 VLDL KOLES :35/Nd: 7-27SEDİM(1SAAT):38/Nd:0-20 değerlerim yüksek çıkmış olup, MCH :25,7 Nd:27,0-31,2 MCHC :31,7 Nd:31,8-35,4 KREATİNİN:0,5... Devamını Oku
Kızım 1 yaşında. Daha önce çok zorlamamıza rağmen doktorun verdiği demir damlasını içiremedik. Aile hekimimiz kan tahlili istedi. Tahil sonucunda plt değeri 114 çıktı. Kan verdiği gün kızımın nezlesi vardı. Acaba düşüklüğün nedeni bu olabilir mi? Devamını Oku
Merhaba. 1 aydır sol göğsümün altında bir ağrı var. 2 doktora gittim, biri mide, diğeri kas ağrısı dedi. Baz tahliller yaptırdım.CK 50ALP 42Albümin 4.5CK-MB 15CA 9.2P 4.3Total Kolesterol 220HDL 107Lökosit 4.9Eritrosit 4.27Bu s... Devamını Oku
CRP testi sonrasında, tam idrar tahlili yapıldı.pH:7DANSİTE:1010ALBÜMİN:(-)GLUKOZ:(-)KETON:(-)BİLİRUBİN(İDRAR):(-)ÜROBİLİNOJEN:normalNİTRİT:(-)Mikroskobik İnceleme:3-4 epitel hücresi ve 1-2 lükosit görüldü. Devamını Oku
Benim sorum şu doktorum benden bazı tahliller istedi o tahlillerin ne olduğunu neyi ölçtüklerini soracaktım.bu tahliller APC Rez. Homosistein Protein C/S Teşekkürler Devamını Oku
merhabalar kızım 18 yaşında kan tahlil sonuçlarını yorumlarsanız sevinirim ASO(türb)547 (0_200)romatoid faktör 100 (0_20)HGB 11,6 (12.0 18.0)MONO 0,526 (10_50)RDW 15,6 (11_14.8)MPV 7,52 (8_13) Devamını Oku
Ben duygu 16 yıllık diabet hastasıyım. Benim tahlillerimde TSH 6.79 çıktı. HbA1c sonucum 6.27.Ayrıca insülin 0.301 çıktı.Pankreasım hiç insülin salgılıyor mu onu merak ediyorum. Ve dr.um troid için ilaç verdi. Bunu hep kullanmam mı gerekecek ö... Devamını Oku
Yaşım 19. kilom 90 olduğu için diyetisyene gittiğimde benden belli başlı tahliller yapmamı istedi ama bunlar içinde beni düşündüren homa -ır testi hakkında size bir şeyler sormak istiyorum.açlık kan şekeri:93tokluk kan şekeri:93insülin açlık:25... Devamını Oku
Merhaba 14 aylık erkek çocuğuidrar tahlilini yorumlar mısınız? Teşekkürlerlökosit:3-4eritrosit:1-2epitel:7-8diğerleri-Acaba idrar yolu enfeksiyonu var mı varsa ateş yapar mı? Devamını Oku
22 yaşında bir bayanım. yaptırdıgım kan tahlili sonucu glukoz 64, MO% 12.7 değerleri koyu renkliydi. glukozum normal değer aralıgından düşük MO% ise yuksek çıktı. bir sorun teşkil eder mi? Devamını Oku
. Son adetim 27.06.2014 başladı. 04.07.2014 te bitti. 23.07.2014 tarihinde kan tahlili yaptırdım Beta hcg değerim: ... Devamını Oku
Tahlil yaptım FSH 4.72 ÇIKTI TSH ise0.94 çıktı acaba nasıl lütfen cvp verirmisiniz. Devamını Oku
Lüteinleştiren hormon[LH] tahlil yaptım AMA ÇOK YÜKSEK ÇIKTI NE YAPMALIYIM 20.62 Devamını Oku
merhabalar 30 aylık kızımın tsh:9,7 (0,9-4,0) t3:4,1 (2,8-4,5) t4: 0,82 (0,7-1,2) tsh yüksekliği önemlimidir t3 t4 referans aralığında olduğu için tahlil yaptığımız sırada herhangi bir rahatsızlığı yoktu ve ilaç kullanmıyordu. teşekkürler Devamını Oku
Kan testinde nisanlim rh negatif cikti. Bende ise soru isareti (?) Cikti ve tekrar tahlil olmam gerektigi soylendi.Bu soru isareti onemli ve tehlikeli bir hastalik anlamina mi gelir? Devamını Oku
26 yaşında bayanım.tahlillerim yapıldığında adetimin 28. günüydü estadional 40, FSH: 2.58, LH:5.52 PROGESTERON:1.2 T3:3.08, T4:1.14 TSH:1.14 gebe kalabilirmiyim Devamını Oku
25 yaşında hamileyim! İdrar yolları iltihabı teşhisi koyuldu ve geçen haftadan bu yana antibiyotik kullanıyorum. ilk sonuçlar 13.05.2014; eritrosit mik. 1hpf lokosit miktarı: 26 hpf bugün yaptırdığım tahliller22.05.2014; eritrosit mik. 3 hpf lokosit ... Devamını Oku
30 yaşındayım aşırı yorgunluk ve uykudan tahlil yaptırdım yorumlarmısınız hdl 23,6 trigiliserid 879 neu 5,49 bunlar yüksek olanlar diğer sonuçlar normal Devamını Oku
5-6 saniye dudaktan bir bayanla öpüştüm tükürük ile bana HIV,AIDS vb. virüs bulaşma ihtimali varmıdır? 3 ay sonra içimin rahat etmesi için tahlil yaptıracağım tek elisa testi yaptırmam yeterlimidir.Birde olaydan 5-6 gün sonra sağ kasıktaki şişlik AID... Devamını Oku
Merhaba, 23.07.2014 de tahlil yaptırdım. sonuçlar; MCH *31.3 pg(27-31.2), NEU *1.65 bin/mm3 (2-6.9), NEUT% *33.1 % (40-72), LYM% *54.8 %(20-47) diğer LYM normal, BAS%*1.54 % (0-1.5) diğeri normal. sonuçları yorumlayabilirmisiniz. teşekkürler. Devamını Oku
İyi günler 17 yaşındayım. halsizlik ve baş dönmesi şikayetleri ile doktora gittim. kan tahlili yaptırdı ve TSH sonucum normalden yüksek çıktı. 4,2 olması gereken sonuç bende 5,930. normal olması için bir hap verdi. hap içmek dışında beslenmemde nasıl... Devamını Oku
İyi günler benim kan tahlil sonuçlarım: wbc-7,55 , rbc-5,16 , hgb-15,80 , hct-% 46,70 , mcv-90 , mch-31 , mchc-34 , plt-187 , pdw-13,5 , mpv-9,8 , PCT- 0,184 , rdw-13 , NEU - 57,80 , lym-29,50 , MON - 10,5 burada büyük yazdım sonuçlarım ortalamaya gö... Devamını Oku
Merhabalar; Dedemin tahlil sonuçlarını aldım yorumlarsanız çok sevinirim dedem 82 yaşında, karnının yan kısımlarında aşırı ağrıyla doktora götürdük. WBC 13.51 , HGB 16.8 , Üre 71 Kreatinin 1,49 MCHC 31.9 LY% 10.2 NE# 11.09 EO# ... Devamını Oku