"tahlil" araması için sitede yer alan sonuçları

LYM %44.9 sonucumu yorumlar mısınız

merhaba hemogram tahlil sonucumda LYM 4 LYM %44.9 sonucumu yorumlar mısınız Devamını Oku

Hiv combi pt 0,05. Anti Hcv 0,08. Hbs Ag 0,10. Lutfen bu tahlilleri yorumlarmisiniz?

Hiv combi pt 0,05. Anti Hcv 0,08. Hbs Ag 0,10. Lutfen bu tahlilleri yorumlarmisiniz? Devamını Oku

Vertigo teşhisi konuldu.tahlil sonuçlarım ise WBC:11.0 / Nd:4,6-10,2?

Vertigo teşhisi konuldu.tahlil sonuçlarım ise WBC:11.0 / Nd:4,6-10,2 RDW:17,5/Nd:11,3-14,8 LDH :243 /Nd:125-220 VLDL KOLES :35/Nd: 7-27SEDİM(1SAAT):38/Nd:0-20 değerlerim yüksek çıkmış olup, MCH :25,7 Nd:27,0-31,2 MCHC :31,7 Nd:31,8-35,4 KREATİNİN:0,5... Devamını Oku

Kızım 1 yaşında. Daha önce çok zorlamamıza rağmen doktorun verdiği demir damlasını içiremedik?

  Kızım 1 yaşında. Daha önce çok zorlamamıza rağmen doktorun verdiği demir damlasını içiremedik. Aile hekimimiz kan tahlili istedi. Tahil sonucunda plt değeri 114 çıktı. Kan verdiği gün kızımın nezlesi vardı. Acaba düşüklüğün nedeni bu olabilir mi? Devamını Oku

Merhaba. 1 aydır sol göğsümün altında bir ağrı var. 2 doktora gittim, biri mide, diğeri kas ağrısı dedi. Baz tahliller yaptırdım;

Merhaba. 1 aydır sol göğsümün altında bir ağrı var. 2 doktora gittim, biri mide, diğeri kas ağrısı dedi. Baz tahliller yaptırdım.CK 50ALP 42Albümin 4.5CK-MB 15CA 9.2P 4.3Total Kolesterol 220HDL 107Lökosit 4.9Eritrosit 4.27Bu s... Devamını Oku

CRP testi sonrasında, tam idrar tahlili yapıldı. pH:7 ?

CRP testi sonrasında, tam idrar tahlili yapıldı.pH:7DANSİTE:1010ALBÜMİN:(-)GLUKOZ:(-)KETON:(-)BİLİRUBİN(İDRAR):(-)ÜROBİLİNOJEN:normalNİTRİT:(-)Mikroskobik İnceleme:3-4 epitel hücresi ve 1-2 lükosit görüldü. Devamını Oku

Benim sorum şu doktorum benden bazı tahliller istedi o tahlillerin ne olduğunu neyi ölçtüklerini soracaktım?

  Benim sorum şu doktorum benden bazı tahliller istedi o tahlillerin ne olduğunu neyi ölçtüklerini soracaktım.bu tahliller APC Rez. Homosistein Protein C/S Teşekkürler Devamını Oku

18 yaşında kan tahlil sonuçlarını yorumlarsanız sevinirim ASO(türb)547 (0_200) ?

merhabalar kızım 18 yaşında kan tahlil sonuçlarını yorumlarsanız sevinirim ASO(türb)547 (0_200)romatoid faktör 100 (0_20)HGB 11,6 (12.0 18.0)MONO 0,526 (10_50)RDW 15,6 (11_14.8)MPV 7,52 (8_13) Devamını Oku

Ben duygu 16 yıllık diabet hastasıyım?

 Ben duygu 16 yıllık diabet hastasıyım. Benim tahlillerimde TSH 6.79 çıktı. HbA1c sonucum 6.27.Ayrıca insülin 0.301 çıktı.Pankreasım hiç insülin salgılıyor mu onu merak ediyorum. Ve dr.um troid için ilaç verdi. Bunu hep kullanmam mı gerekecek ö... Devamını Oku

Yaşım 19. kilom 90 olduğu için diyetisyene gittiğimde benden belli başlı tahliller yapmamı istedi ?

Yaşım 19. kilom 90 olduğu için diyetisyene gittiğimde benden belli başlı tahliller yapmamı istedi ama bunlar içinde beni düşündüren homa -ır testi hakkında size bir şeyler sormak istiyorum.açlık kan şekeri:93tokluk kan şekeri:93insülin açlık:25... Devamını Oku

Merhaba 14 aylık erkek çocuğu idrar tahlilini yorumlar mısınız?

Merhaba 14 aylık erkek çocuğuidrar tahlilini yorumlar mısınız? Teşekkürlerlökosit:3-4eritrosit:1-2epitel:7-8diğerleri-Acaba idrar yolu enfeksiyonu var mı varsa ateş yapar mı? Devamını Oku

22 yaşında bir bayanım. yaptırdıgım kan tahlili sonucu glukoz 64, MO% 12.7

22 yaşında bir bayanım. yaptırdıgım kan tahlili sonucu glukoz 64, MO% 12.7 değerleri koyu renkliydi. glukozum normal değer aralıgından düşük MO% ise yuksek çıktı. bir sorun teşkil eder mi? Devamını Oku

23.07.2014 tarihinde kan tahlili yaptırdım Beta hcg değerim: <1.20 çıktı.

. Son adetim 27.06.2014 başladı. 04.07.2014 te bitti. 23.07.2014 tarihinde kan tahlili yaptırdım Beta hcg değerim: ... Devamını Oku

Tahlil yaptım FSH 4.72 ÇIKTI TSH ise0.94 çıktı ?

 Tahlil yaptım FSH 4.72 ÇIKTI TSH ise0.94 çıktı acaba nasıl lütfen cvp verirmisiniz. Devamını Oku

Lüteinleştiren hormon[LH] tahlil yaptım?

Lüteinleştiren hormon[LH] tahlil yaptım AMA ÇOK YÜKSEK ÇIKTI NE YAPMALIYIM 20.62 Devamını Oku

Merhabalar 30 aylık kızımın tsh:9,7 (0,9-4,0)

merhabalar 30 aylık kızımın tsh:9,7 (0,9-4,0) t3:4,1 (2,8-4,5) t4: 0,82 (0,7-1,2) tsh yüksekliği önemlimidir t3 t4 referans aralığında olduğu için tahlil yaptığımız sırada herhangi bir rahatsızlığı yoktu ve ilaç kullanmıyordu. teşekkürler Devamını Oku

Kan testinde nisanlim rh negatif cikti. Bende ise soru isareti (?) Cikti

Kan testinde nisanlim rh negatif cikti. Bende ise soru isareti (?) Cikti ve tekrar tahlil olmam gerektigi soylendi.Bu soru isareti onemli ve tehlikeli bir hastalik anlamina mi gelir? Devamını Oku

26 yaşında bayanım.tahlillerim yapıldığında adetimin 28. günüydü estadional 40, FSH: 2.58, LH:5.52 PROGESTERON:1.2 ?

26 yaşında bayanım.tahlillerim yapıldığında adetimin 28. günüydü estadional 40, FSH: 2.58, LH:5.52 PROGESTERON:1.2 T3:3.08, T4:1.14 TSH:1.14 gebe kalabilirmiyim Devamını Oku

25 yaşında hamileyim! İdrar yolları iltihabı teşhisi koyuldu ve geçen haftadan bu yana antibiyotik kullanıyorum?

25 yaşında hamileyim! İdrar yolları iltihabı teşhisi koyuldu ve geçen haftadan bu yana antibiyotik kullanıyorum. ilk sonuçlar 13.05.2014; eritrosit mik. 1hpf lokosit miktarı: 26 hpf bugün yaptırdığım tahliller22.05.2014; eritrosit mik. 3 hpf lokosit ... Devamını Oku

30 yaşındayım aşırı yorgunluk ve uykudan tahlil yaptırdım yorumlarmısınız hdl 23,6 trigiliserid 879 ?

30 yaşındayım aşırı yorgunluk ve uykudan tahlil yaptırdım yorumlarmısınız hdl 23,6 trigiliserid 879 neu 5,49 bunlar yüksek olanlar diğer sonuçlar normal Devamını Oku

5-6 saniye dudaktan bir bayanla öpüştüm tükürük ile bana HIV,AIDS vb. virüs bulaşma ihtimali varmıdır?

5-6 saniye dudaktan bir bayanla öpüştüm tükürük ile bana HIV,AIDS vb. virüs bulaşma ihtimali varmıdır? 3 ay sonra içimin rahat etmesi için tahlil yaptıracağım tek elisa testi yaptırmam yeterlimidir.Birde olaydan 5-6 gün sonra sağ kasıktaki şişlik AID... Devamını Oku

BAS%*1.54 % (0-1.5) diğeri normal. sonuçları yorumlayabilirmisiniz. teşekkürler.

Merhaba, 23.07.2014 de tahlil yaptırdım. sonuçlar; MCH *31.3 pg(27-31.2), NEU *1.65 bin/mm3 (2-6.9), NEUT% *33.1 % (40-72), LYM% *54.8 %(20-47) diğer LYM normal, BAS%*1.54 % (0-1.5) diğeri normal. sonuçları yorumlayabilirmisiniz. teşekkürler. Devamını Oku

17 yaşındayım. halsizlik ve baş dönmesi şikayetleri ile doktora gittim. kan tahlili yaptırdı ve TSH sonucum normalden yüksek çıktı. Nasıl davranmalıyım ?

İyi günler 17 yaşındayım. halsizlik ve baş dönmesi şikayetleri ile doktora gittim. kan tahlili yaptırdı ve TSH sonucum normalden yüksek çıktı. 4,2 olması gereken sonuç bende 5,930. normal olması için bir hap verdi. hap içmek dışında beslenmemde nasıl... Devamını Oku

İyi günler benim kan tahlil sonuçlarım: wbc-7,55 , rbc-5,16 , hgb-15,80 , hct-% 46,70 , mcv-90 , mch-31 , mchc-34 , plt-187 , pdw-13,5 , mpv-9,8 , PCT- 0,184.

İyi günler benim kan tahlil sonuçlarım: wbc-7,55 , rbc-5,16 , hgb-15,80 , hct-% 46,70 , mcv-90 , mch-31 , mchc-34 , plt-187 , pdw-13,5 , mpv-9,8 , PCT- 0,184 , rdw-13 , NEU - 57,80 , lym-29,50 , MON - 10,5 burada büyük yazdım sonuçlarım ortalamaya gö... Devamını Oku

Merhabalar; Dedemin tahlil sonuçlarını aldım yorumlarsanız çok sevinirim dedem 82 yaşında, karnının yan kısımlarında aşırı ağrıyla doktora götürdük.

Merhabalar; Dedemin tahlil sonuçlarını aldım yorumlarsanız çok sevinirim dedem 82 yaşında, karnının yan kısımlarında aşırı ağrıyla doktora götürdük. WBC    13.51 , HGB    16.8 , Üre    71 Kreatinin    1,49 MCHC    31.9 LY%     10.2 NE#     11.09 EO# ... Devamını Oku


?