"tahlil" araması için sitede yer alan sonuçları

14 yaşındayım sizce bir ay içerisinde 1 kan grubu testi 3 kan tahlili yapmam sakıncalı mıdır ?

 14 yaşındayım sizce bir ay içerisinde 1 kan grubu testi 3 kan tahlili yapmam sakıncalı mıdır ? Devamını Oku

Adetimin ilk günü yaptırdım tahlilleri ve bana erken menopoz olablirsin dedi doktor. Sizde inceleyebilirmisiniz? Teşekkür ediyor merakla beklıyorum

Hocam merhaba, Adetimin ilk günü yaptırdım tahlilleri ve bana erken menopoz olablirsin dedi doktor. Sizde inceleyebilirmisiniz? Teşekkür ediyor merakla beklıyorum Benim tahlil sonuçlarım; Estradiol 72 LH 8,45 FSH 16,45 Glukoz 82 sgot 18 SGPT 16 glc 8... Devamını Oku

Merhaba 24 yaşındayım tahlil oldum RBC:4,00-5,5 OLMASI YERİNE 5,74 HGB 12- 17 ?

Merhaba 24 yaşındayım tahlil oldum RBC:4,00-5,5 OLMASI YERİNE 5,74 HGB 12- 17 OLMASI YERİNE 17,4 HCT 36,0-50,3 YERİNE 50,6 MPV 6,2-10,0 YERİNE 10,4 NE% 1,5-8,0 YERİNE 52,8 ÇOK FAZLA LY% 20-40 YERİNE 40,4 KALSİYUM 8,6-10 YERİNE 10,7 CIKTI Devamını Oku

Hocam 32 yaşındayım tahlillerimin sonunca Alanin Aminotransferaz deüerim 80 çıkmış?

Hocam 32 yaşındayım tahlillerimin sonunca Alanin Aminotransferaz deüerim 80 çıkmış.Aort yetmezliği hastalığımda var acaba bu kadar yüksek olmasının sebebi birbirini tetiklemesimidir?Teşekkür ederim. Devamını Oku

20 yaşındayım.karın ağrısı sonrasında idrar ve kan tahlili istediler?

20 yaşındayım.karın ağrısı sonrasında idrar ve kan tahlili istediler.(adet dönemim değil) ağrı kesici iğne yaptılar.idrar tahlili sonucumda da idrarda kanama görüldü.tahlilimi yorumlarmısınız? UBG normal, BIL neg, KET neg, BLD1+, PRO neg, NIT neg, LE... Devamını Oku

Merhaba tahlil yaptırdım, sedimantasyonum 25 ve mono % 0,1 çıktı?

Merhaba tahlil yaptırdım, sedimantasyonum 25 ve mono % 0,1 çıktı. 20 yaşındayım ve kızım Devamını Oku

Merhabalar, ben 40 yaşındayım (erkek) LYM Normal değerleri : % 20,5-51,1 olması gerekirken benim tahlil sonuçlarımda LYM Değeri 444 çıktı?

Merhabalar, ben 40 yaşındayım (erkek) LYM Normal değerleri : % 20,5-51,1 olması gerekirken benim tahlil sonuçlarımda LYM Değeri 444 çıktı. Sebebi ne olabilir. Koltuk altlarımda şişlik var ve ağrıya sebep oluyor. Teşekkür ederim. Devamını Oku

Ben 41 Yaşindayım, İçki ve sigara kullanmıyorum. Bu tahlilde bir sorun var mı ? WBC 6.3 Rbc 5.4 Hgb 16.9 Hct 46.9 MCV 86.0 Mch 31.1 Mchc 36.1 (H) ?

Ben 41 Yaşindayım, İçki ve sigara kullanmıyorum. Bu tahlilde bir sorun var mı ? WBC 6.3 Rbc 5.4 Hgb 16.9 Hct 46.9 MCV 86.0 Mch 31.1 Mchc 36.1 (H) Plt 171 MPV 9.7 Pdw 18.0 Pct 0.2 Mon% 5.4 Lym% 39.5 Neu% 53.1 Eos% 1.4 Bas% 0.6 Mono# 0.3 Lym# 0.6 Neu# ... Devamını Oku

32 haftalik hamileyim belde ve alt karin bolgemde sancim var idrar tahlilimde lokosit 60 protein eser yaziyor

32 haftalik hamileyim belde ve alt karin bolgemde sancim var idrar tahlilimde lokosit 60 protein eser yaziyor diger degerlerim normal bi haftalik tansiyon takibine alindim sonucumu yorumlarmisiniz Devamını Oku

32 haftalık ikiz gebeyim idrar tahlîli yaptırdım bakteri hücresi 84 lökosit 967 eritrosit 14 CRP 4.720 çıkmış rica etsem yorumlayabilirmisiniz?

Merhabalar ben 32 haftalık ikiz gebeyim idrar tahlîli yaptırdım bakteri hücresi 84 lökosit 967 eritrosit 14 CRP 4.720 çıkmış rica etsem yorumlayabilirmisiniz Devamını Oku

İdrarda bact 165 cıktı diğer tahliller ise temiz çıktı.

 İdrarda bact 165 cıktı diğer tahliller ise temiz çıktı. Devamını Oku

41 yaşındayım adet düzensizliği nedeniyle adetin 2. günü hormon tahlili yaptırdım.sonuçlar prolaktin 8.23 Fsh 4.1 LH 2.57

 41 yaşındayım adet düzensizliği nedeniyle adetin 2. günü hormon tahlili yaptırdım.sonuçlar prolaktin 8.23 Fsh 4.1 LH 2.57 E2 Estradiol 319 Bu arada 2 çocuğum var tahlil sonuçlarını yorumlarınız sevinirim Devamını Oku

Direk_Bilirubin 0.22 0 - 0.3 mg/dL - LDH 3410 135 - 214 U/L eşime talasemi teşhisi konmuş?

Merhaba hocam eşimin tahlil sonuçları bu şekilde bizi aydınlata bilir misiniz? Total_Bilirubin     0.51        0 - 0.9    mg/dL    - Direk_Bilirubin     0.22        0 - 0.3    mg/dL    - LDH    3410        135 - 214    U/L eşime talasemi teşhisi konm... Devamını Oku

MPV 7.3 (7.4-10.4) ve MONO 0.3 (0.4-1). Tahliller eşimin regl olduğu ilk gün yapıldı. Sonuçları etkilemiş olabilir mi?

MPV 7.3 (7.4-10.4) ve MONO 0.3 (0.4-1), olması gerekenin hemen altında çıktı. Diğer hemogram değerleri normal. Doktor bu düşük değerlerin üzerinde durmadı. Tahliller eşimin regl olduğu ilk gün yapıldı. Sonuçları etkilemiş olabilir mi? Devamını Oku

serbest t4: 1.54 / referans 0.93 -1.6 TSH: 5.01 / REFERANS: 0.27 - 4.2 kansızlık ve guatır var mı?

Merhaba, tahlil sonuçlarım; serbest t4: 1.54 / referans 0.93 -1.6 TSH: 5.01 / REFERANS: 0.27 - 4.2 kansızlık ve guatır var mı? Devamını Oku

2 yıllık evliyim doğum kontrol hapıyla korunuyorum. adetimin 2 gununde yaptırdığım tahlil sonucu FT3 sonuç 5.80 referans aralığı: 3.1- 6.8;

2 yıllık evliyim doğum kontrol hapıyla korunuyorum. adetimin 2 gununde yaptırdığım tahlil sonucu FT3 sonuç 5.80 referans aralığı: 3.1- 6.8. FT4 :18.48 referans aralığı:12-22.TSH :1.74 ref.aralığı 0.27 - 4.2. E2 < 5.00. FSH 3.82. LH:2.75 .PROLAKTİN 16... Devamını Oku

28 yaş, kadın.Diyetisyenin isteği üzerine kan tahlili yaptırdım.Sonuçlar: RBC 3.75 (3.7-6.1), HGB 11.6 ?

28 yaş, kadın.Diyetisyenin isteği üzerine kan tahlili yaptırdım.Sonuçlar: RBC 3.75 (3.7-6.1), HGB 11.6 (12-18), HCT 35.7 (37.0-52.0), MCHC 32.6 (33.0-37.0) düşük olan değerlerim. Yorumlarsanız sevinirim.Teşekkürler.. Devamını Oku

3 kere beta-hcg tahlili yaptırdım ve 2 kere vajinal ultrasonda muayene oldum değerim sağlıklı yükselmiyor ve dış gebelik şüphesi var

 3 kere beta-hcg tahlili yaptırdım ve 2 kere vajinal ultrasonda muayene oldum değerim sağlıklı yükselmiyor ve dış gebelik şüphesi var adetim 22/10/14 ilk tahlili 1 gün sonra yaptırdım erken gebelik şüphesi-pozitif denildi 23/10/14 101 27/10/14 223 30... Devamını Oku

37 yaşında 76 kilo erkek bir üyenizim. Tahlil sonucunda serbest t3 değerim 4.67 çıktı. Bu ne anlama gelmektedir?

 Ben 37 yaşında 76 kilo erkek bir üyenizim. Tahlil sonucunda serbest t3 değerim 4.67 çıktı. Bu ne anlama gelmektedir? Devamını Oku

Merhaba, tahlil sonucum aşağıdadır.Yorumlarınızı rica ediyorum. likafaksiyon süresi:60 dk renk:gri miktar:3 cc ?

Merhaba, tahlil sonucum aşağıdadır.Yorumlarınızı rica ediyorum. likafaksiyon süresi:60 dk renk:gri miktar:3 cc lokosit:bol lokosit p.h:8.0 sperm sayısı:35 milyon hareket % (+4+3) : %73 +4 :%28 +3 : %45 +2:%11 +1:%14  Devamını Oku

Kan tahlili sonuçlarım da aşağıdaki değerler yüksek çıktı , nedeni ne olabilir acaba wbc=14,2 lym=4,8 mon=1,2 ?

Kan tahlili sonuçlarım da aşağıdaki değerler yüksek çıktı , nedeni ne olabilir acaba wbc=14,2 lym=4,8 mon=1,2 gra=8,2 plt=401 Devamını Oku

Merhaba ben 28 yaşındayım bir yıldır çocuk istiyoruz geçen adetimin 3.günü hormon tahlilleri yaptırdım sizce normal mi e2 29,61 foliküler 12,5-166

Merhaba ben 28 yaşındayım bir yıldır çocuk istiyoruz geçen adetimin 3.günü hormon tahlilleri yaptırdım sizce normal mi e2 29,61 foliküler 12,5-166 ovulasyon 85,8-498 lütüteal faz 43,8-211 postmenopoz 5,0-54,7 hamilelik 1.trismedter215-4300 sizce norm... Devamını Oku

İdrar kültürü tahlili yaptırdım. .escherichia coli üremesi saptandı. 90 000 CFU/ml yazıyor?

İdrar kültürü tahlili yaptırdım. .escherichia coli üremesi saptandı. 90 000 CFU/ml yazıyor anlayamadım. Devamını Oku

Yaşım 16 tahlil sonuçlarımda HCT 31,7 MCH 21,6 MCHC 30,7 PCT 0,307?

Yaşım 16 tahlil sonuçlarımda HCT 31,7 MCH 21,6 MCHC 30,7 PCT 0,307 Devamını Oku

Tiroid tahlil sonuçlarımı değerlendirmenizi rica ederim, TSH 4,46 normal değerler 0,27 - 4,2?

Tiroid tahlil sonuçlarımı değerlendirmenizi rica ederim.TSH 4,46 normal değerler 0,27 - 4,2sT3 5,18 normal değerler 2,8 - 7,1sT4 16,27 normal değerler 12 - 22 Devamını Oku


?