34 yaşındayım dünkü tahlillerim kronik hbv taşıyıcısıyım bilirumin direkt 1.38 bilirumin in direkt 1.30 total 1.68 immunoglobin a 385 colestrol hdl 40 ldl 86 total 148 not: bılirumin 3 senedir hep yüksek nedeni nedir ? Tşk Devamını Oku
5 yaşındaki çıcuğumun gaita tahlilinde eritrosit değeri 2 çıktı. Bu önemli sayılabilecek bir değer mi? Devamını Oku
Merhabalar, 24 yaşında bir bayanım. Rahmimde 5.5 cm kist çıktı. Doktorun verdiği kan tahlilinde çıkan değerlerim aşağıdaki gibidir. Bilgi rica ederim: CA-125 21.43 U/mL, CA-15-3 12.42 U/mL,CA-19-9 6.9 U/mL . Devamını Oku
B12 için hangi tahlil yapılması gerekiyor..tam kan tahlili mi? Devamını Oku
Merhaba TOTAL T3. 90.34...T4 9.5 TSH 1.428 tahlil sonuclarımı degerlendirirmisiniz .tesekkür ederim Devamını Oku
Merhaba 50 günlük bebeğinin idrar tahlili sonucunda wbc 3.4 10.3 mm3*L LYM % 59.55 RU*H çıktı? Devamını Oku
İyi günler. Ağustos ayında Protrombin zamanı 13.3 sn. Protrombin aktivitesi 106 INR 0.96 hormon AFP 1.74. Değerlerim çok mu yüksek. Bir de taşıyıcılık konusunda net bir cevap alamadım. Devamını Oku
Merhaba ben sağlık ocağında kontrol amaçlı tahlil yaptırdım doktorum akciğer fonksiyonların yüksek dedi sonuçlar :alanin aminotransferaz (ALT) 65 referans ağırlığı :0-35 aspartat transaminaz (AST) 40 referans ağırlığı : 0-35 .. Ağrı kesici çok sık ku... Devamını Oku
Iyi calismalar. Ben spor tesisine uyelik icin idrar tahlili yaptirdim. Sonuclarimda bakteri bol , SQEP 2, RBC ( eritrosit) 7 , eritrosit 1+ cikmis. Idrar yanmasi gibi bir sorunum yok. Sonuclarla ilgili nasil bir yonlendirme yapabilirsiniz. Tesekkür e... Devamını Oku
Merhaba eşimin testleri şu şekilde hızlı hareker %19,23 Yavas hareket %11,54 Hareketsiz %69,23 Sayi dagilimi 5 Yavas 53 Hareketsiz 26 Sonuc astrenoteratozoospermi Yardimci olur musunuz ne yapmaliyiz? Devamını Oku
16 yaşındayım kan tahlili değerlerimde MO% yüzdem 11.2 çıktı normali 5 ile 10 arası sizce bu normal mi Devamını Oku
Merhaba yaptırdığım tahlilde Vitamin D,25 hidroksi 150 çıktı sizce ne kadar Dvit kullanmalıyım kaç tüp kaç günde bir şimdiden teşekkür ederim. Devamını Oku
Oğlum 7 yaşında .birkaç sabah kustu,başağrısı ve öksürük vardı.tahlil yapıldı.sinüzüt filmi çekildi sinüsler dolu denildi.antibiyotik verildi.referans aralığı dışındaki tahlil değerleri: wbc:21,4 (3,5-10) gran:19,3 (2,5-7,5) gran%: 89,9 (50-75) mıd :... Devamını Oku
14 aylık bir oğlum var doğduğundan beri yapılan tüm tahlillerde plt değeri yüksek çıkıyor fakat diğer değerler normal olduğundan doktorumuz önemli olmadığını söylemişti . fakat dün tyaptırdığımız tahlilde bir çok değer farklı çıkmış PLT 423 , MCV 78,... Devamını Oku
Merhaba göğüs hastalıkları bölümüne gittim. Tahlil sonucumda şöyle yazıyor; d-dimer (kantitatif) tekrarı uygundur. Yorumlarsanız sevinirim. Devamını Oku
Merhaba Son adet tarihim 16 ekim2014 tüp bebek transfer tarihim 6 kasim 2014 15 kasim 2014 de tahlil gunu BT HCG sonucum 1.84 cikti sizce yükselme ihtimali varmidir Devamını Oku
Monosit oranim % 8 civarında idi. Son tahlilde ise WBC üst sınırın çok az üstünde olmasına ragmen; MO seviyesi %11 çıktı. Vücudumda kaşıntı kırmızı lekeler de oluştu. İndirekt bilirubin 0.2. Karaciğerde sorun olabilir mi? Dahiliyeye gorunmeli miyim? ... Devamını Oku
2010 ve 2013 tahlillerinde monosit oranim %8 civarında idi. Son tahlilde ise WBC üst sınırın çok az üstünde olmasına ragmen; MO seviyesi %11 çıktı. Vücudumda kaşıntı kırmızı lekeler de oluştu. İndirekt bilirubin 0.2. Karaciğerde sorun olabilir mi? Da... Devamını Oku
28 yaşındayım 19 haftalık gebeyim tahlilimde çıkan olumsuz sonuçlarım wbc 12,5 4-10 gran 72,3 50-70 gran 9.1 2-7 eritrosit 4 lokosit 14 epitel 22 üre 11,6 16,6-48,5 kreatinin 0,47 0,70-1,20 demir bağlama 436 135-392 ferritin 24,97 36-400 fitil verdi ... Devamını Oku
Anti nükleer antikor tahlil sonucumda,1/160 granüler çıktı ,ne anlama geliyor Teşekkür ederim. Devamını Oku
Hocam yasım 16 tahlilimi yorumlar mısınız Vitamin b12 206 referans aralıgı 214-914 Ne% 72,4 referans aralıgı 43-65 Ne# 7,8 referans aralıgı 2,2-4,8 Mono# 0,9 referans aralıgı 0,3-0,8 Mch 31,9 referans aralıgı 27-31 Demir 22 referans aralıgı 65-175 Devamını Oku
Merhaba hocam agzımda aft cıkıyo diye tahlil yaptırdım sedimantasoynum 1 saat 28 çıktı behçet olma durumum var mı Devamını Oku
Merhaba b12 için hangi tahlil yapılması gerekiyor..tam kan tahlili mi? Devamını Oku
19 yaşımdayım.Karnımın sağ tarafında ve sırtımda ağrı ile doktora başvurdum.Benden kan ve idrar tahlili istedi. Kan tahlilimde bilirubin 0.23 çıktı. İdrar tahlilimde ise 15- 20 lökosit, 10-15 eritrosit ve çok miktarda bakteri bulundu.Rahatsızlığımın ... Devamını Oku
Midem için tahlil yaptılar Anti-HBs 208,13 pozitif bu ne demek? Devamını Oku