15 yaşındayım. MCH 29,2 (22,9-27,1) TSH 5,770 (0.35-4.94) Diğer sonuclar gayet normal. bir problem var mı? Bu tahlili anlamadığım bir sebepten titrediğim için yaptırdım. Baska belirtiler de vardı ama bu titremeler dikkatimi çektiği için çok halsiz ol... Devamını Oku
Merhabalar 25 yaşında bayanım kan tahlili sonuçlarım da değerlendirmenizi istediğim bazı değerler var EO%8,7 0-7,0% aynı değer 2012 yılında 2,6 iken suan 8,7 % TSH 6,90% 0,34-5,6% aynı değer 2010 yılında 5.11 idi ... Şimdiden teşekkür ederim.. Devamını Oku
Hocam 32 yaşındayım tahlillerimin sonunca Alanin Aminotransferaz deüerim 80 çıkmış.Aort yetmezliği hastalığımda var acaba bu kadar yüksek olmasının sebebi birbirini tetiklemesimidir?Teşekkür ederim. Devamını Oku
Dalağımda sıkıntı şikayetiyle hematolojıye gittim el muayenesinde dalağımın biraz büyük oldugunu fark ettiler ve bu tahlilleri istediler yorumlayabilir misiniz? EBV EBNA IGG (EIA) :POZITIF (6.57) EBV VCA IGM (EIA) :NEGATIF (0.00) ELIZA Cmv IgG: ... Devamını Oku
Merhaba,14 yaşındayım kan tahlilimde B12 değerim 126,5 - 505 arası benimde sonucum 149 çıktı.Bu oran düşük müdür? Devamını Oku
27 yaşındayım bu akşam acilde beta hcg için kan verdim hamilelik şüphesiyle. Ve sonuç 21, normal değerler 0-2 IU/L. Sadec e hamile olduğumu soylediler fakat kaç haftalık olduğumla ilgili bişi soylemediler. Tahlil sonucunda da bununla ilgili bilgi yok... Devamını Oku
Hepatit c hastasıyım. tedavi görüyörum. bu hafta tahlilerimi yorumlarsanız sevinirim. mch 25. mhch 30. rdw cv 17. rdw sd 49. neo 35. neo # 1.8 teşekkürler Devamını Oku
14 yaşındayım kan tahlilimde B12 değerim 126,5 - 505 arası benimde sonucum 149 çıktı.Bu oran düşük müdür? Devamını Oku
49 yaşında bir erkeğim,yapılan tahlil sonucunda PLT değerim 122 çıktı?okuduğum yorumlara göre dalak büyümesi olabilir diyor.12.08.2013 tarihinde yapılan tahlilde 189 çıktı ve 18.06.2013 tarihinde ise 168 çıkımiştı,sizce nedeni ne olabilir?doktorum 3 ... Devamını Oku
Merhaba 9 haftalık hamileyim tahlil sonuçlarımda serbest t3 2.77-serbest t4 0,96-tsh 0,1966 çıktı dahiliye doktorum hipertiroid yüksrk dedi kadın doğum doktoru. Sıkıntı yol dedi hangisi doğru söylüyodur Devamını Oku
26 yaşındayım ve 7 yıldır tiroid hastasıyım, hergün euthyrox adlı ilacı kullanıyorum. son tahlilimde TSH 0,86 normal değer 0,27-4,7, T3 1,29 normal değer 2,02-4,4 Bebek düşünüyorum, doktor TSH seviyesinin 2'nin altında olması gerektiğini söyledi, ths... Devamını Oku
26 yaşındayım bekarım adetimin 4. günü kan tahlili yapıldı ve ultrasona girdim doktor cyclo progynova isimli ilacı verdi adet düzensizliği ve tüylenme sorunu için gitmiştim kan tahlili degerlerim: TSH 3.02 FSH 5.52 LH 9.61 ESTRADİOL 29.23 PROLAKTİN 2... Devamını Oku
Hocam 20 yasindayim idrar tahlili sonuclarim Sg:1020 Ph:8 Leu:+++ Ery:neg glu:norm pro:neg Bil:neg ubg:norm Ket:neg Nit:neg wbc:60,8 rcb:3,2 Ec:0,6 Cast:0,6 Bact:18,7 Devamını Oku
Hbs Ag => Negatif => 0.10 Anti Hbs => Pozitif => 536.34 Anti Hbc Igm => Negatif => 0.068 Birim=COI Anti Hbc Igg => Negatif => 1.87 Birim=COI Negatif>1.0 COI Pozitif Negatif => 7.21 Birim=IU/L Anti Hcv => Negatif => 0.02 Hocam tahlillerimi yorumlar mı... Devamını Oku
Annemin tahlilleri Deride kaşıntıları olması nedeni ile cildiye doktoruna gitmemiz ve tahlil yaptırmamızı istemesi sonucu aşağıdaki yüksek sonuçlar çıktı glukoz: 104 70-100 kolestrol: 221 0-199 Yorumlamanızı istirham ederim. Saygılarımla. Devamını Oku
WBC 10,8 x10³/µl Yüksek 3,5 - 10 kan tahlili yaptırırken wbc yüksek çıktı buradan okuduğum şeylere göre evet sık sık idrara çıkıyorum sizce ne yapabilirim. Devamını Oku
25 yaşındayım.7 haftalık hamileyim tahlillerimde plt düzeyi150-500 aralığında olması gerekirken 93 olarak çıktı bunun nedeni ne olabilir? Devamını Oku
4 yaşındaki oglumu kusma ile doktora götürdüm tahlil sonucunda WBC 15.7 4-10% cıktı nasıl gecer nedir Devamını Oku
Merhabalar; glukoz akış 114,09 olması gereken 60-110mg/dl wbc 16,10 olması gereken 4-10 10^3/ml mpv 13,10 olması gereken 6,5-12 fl pdw 19,60 olması gereken 9-17 % lym% 13,20 olması gereken 20-51,1 % ne 12,74 olması gereken 2-7 10^3/ml ne 79,10 olması... Devamını Oku
İyi günler ben 23 yaşındayım plastik cerrahiden bi operasyon için doktorum kan tahlili yaptırdı plt değerim 18,3 çıktı doktor testi tekrar yaptırmamı istedi bu sefer plt değerim 67 çıktı bu durumda ameliyat yapamayacağını söyledi ve dahiliye ye sevk ... Devamını Oku
Hocam 20 yasindayim idrar tahlili sonuclarim Sg:1020 Ph:8 Leu:+++ Ery:neg glu:norm pro:neg Bil:neg ubg:norm Ket:neg Nit:neg wbc:60,8 rcb:3,2 Ec:0,6 Cast:0,6 Bact:18,7 Devamını Oku
İdrar tahlilimde skuamöz epitel 30 çıktı. ve internetteki hasta profilimde gönderilen tahlilde kırmızı renkle işaretliydi ? Devamını Oku
Yaş:4 erkek yüksek ateş kusma ve karın ağrısı şikayetiyle gittiğimiz hastane tahlil sonuçları. trombosit 196 lökosit(wbc) 3,8 dalak vertikal ölçümü 101 mm çekal bölgedeöncelikleenflamasyon düşündüren mukozal kabalaşma ve periçekal alanda multiple lap... Devamını Oku
Hocam Hematoloji de verdiğim tahlil sonucunu yorumlayabilirmisiniz. EBV VCA IGM NEGATİF 0.01 MG/DL REF. DEĞÂ.NEĞÂATİF0.19 T.V ÖZEL NORMAL DEĞÂERLER 0.0-0.8 Devamını Oku
Merhaba , kan tahlillerimde beta thal short hemoglobin eloktroforezi *2, retikülosit inklüzyonları(+) tanı;thall. trait, yazıyor, bu sonuçlara göre bendeki hastalığın tanımı ve ne gibi etkileri vardır öğrenebilirmiyim acaba teşekkürler kolay gelsin. Devamını Oku