"tahlil" araması için sitede yer alan sonuçları

4 yaşındaki kızımı yüksek ateşten dolayı hastaneye götürdüm?

 4 yaşındaki kızımı yüksek ateşten dolayı hastaneye götürdüm. kan ve idrar tahlili yaptırıldı. Kan tahlili sonuçlarında anormal bir durum yokmuş ancak, idrar tahlilinde,1- Protein pozitif, 2- Keton Pozitif, 3- Eletrosit 10 çıktı…Bu sonuçlar yük... Devamını Oku

8 yaşında oğlumun kan tahlilinde 'aso (nefelometrik) tahlil sonucu 500 çıktı ?

8 yaşında oğlumun kan tahlilinde "aso (nefelometrik) tahlil sonucu 500 çıktı bu ne anlama gelmektedir. Devamını Oku

Merhabalar , 27 yaşında evli bir bayanım.Gebelik öncesi gerekli kan tahlillerini yaptırdım?

Merhabalar , 27 yaşında evli bir bayanım.Gebelik öncesi gerekli kan tahlillerini yaptırdım..Bütün hepsi normal düzeyde çıktı.Fakat protrombin aktivitesi % 114 çıkmış..Herhangi bir hastalığa sebeb olur mu ?Bunun ne olduğu konusunda gerekli bilgiye sah... Devamını Oku

Merhabalar aşağıda belirtmiş olduğum tahlil değerlerini yorumlarsanız sevinirim?

Merhabalar aşağıda belirtmiş olduğum tahlil değerlerini yorumlarsanız sevinirim.ACA IgM ; 3.24ACA IgG ; 7.81ANTI-FOSFOTIDILSERIN IgM ; 2.60ANTI-FOSFOTIDILSERIN IgG ; Devamını Oku

21 yaşındayım kilo problemim var.1.87 boy 105 kilo.tahlil sonuclarım serbest t3:2.89?

.21 yaşındayım kilo problemim var.1.87 boy 105 kilo.tahlil sonuclarım serbest t3:2.89 pg/ml serbest t4 0.78 ng/dl tsh 1.23 mu/ml durumum nedir? Devamını Oku

Yardımcı olur musunuz test adı sonuc bırım referans ca-125 11.3 ıu/ml n(0.0-35.0) beta hcg 0.24 ıu/l 1.63

3 aydır adet göremedim doktra gittm doktor sag yumurtalığında 5cm kis var dedi ve kan tahlili yaptırıdı sonuçlarımı gösteremedim yardımcı olur musunuz test adı sonuc bırım referans ca-125 11.3 ıu/ml n(0.0-35.0) beta hcg 0.24 ıu/l 1.63 beta =0 Devamını Oku

Sayın tahlil.com uzmanları kan tahlili sonucu değerlendirmenizi rica ederim hemogram sonuçlar WBC 4-10,5 7,1 LYM 1,5-3,5 1,9 ?

Sayın tahlil.com uzmanları kan tahlili sonucu değerlendirmenizi rica ederim hemogram sonuçlar WBC 4-10,5 7,1 LYM 1,5-3,5 1,9 LYM% 30-36 26DÜŞÜK MON% 4-8 11,3YÜKSEK MON 0-1 0,8 NEU 1,5-6,6 4,0 NEU% 40-70 57,1 EOS0,0,7 0,2 EOS%0-6 3,7 BAS0-0,1 0,0 BAS%... Devamını Oku

Sayın tahlil.com uzmanları,tahlil sonucumu değerlendirmenizi rica ederim Cinsel perhiz : 3 gun Volum:3.2 Viskozite:2 ?

Sayın tahlil.com uzmanları,tahlil sonucumu değerlendirmenizi rica ederim Cinsel perhiz : 3 gun Volum:3.2 Viskozite:2 Likefaksiyon süresi:15dk Ph:7.2 Yuvarlak hücre:1 Lokosit:1 Sayı: 21 (milyon/ml) , 67.2 (milyon/ejakulat) Hareketlilik : toplam (%) 52... Devamını Oku

Tahlil sonucum miktar:4.6 cc vizkozite:hafif artms likefaksiyon:25 dakika 1 cc'de: 128 milyon?

Tahlil sonucum miktar:4.6 cc vizkozite:hafif artms likefaksiyon:25 dakika 1 cc'de: 128 milyon total spermatozoon:588.8 milyon hzli iler harektli: %16 Yavas ileri harektli:%8 Yerinde harektli:%16 Harketsz:%60 LokosiT:bol morfoloji: Norml y.: %10 Bas d... Devamını Oku

38 yaşında bayanım. Kan tahlilimde hemoglobin değerim 25 çıktı?

 38 yaşında bayanım. Kan tahlilimde hemoglobin değerim 25 çıktı. Bu kadar yüksek olmasının anlamı nedir? Bundan sonraki aşamada ne yapmam gerekir? LDL değerim 158, HDL değerim ise 40. Bunlarla alakalı olma ihtimali var mı? Devamını Oku

Merhaba yaptırdığım kan tahlillerinde demir oranım 17 çıktı?

Merhaba yaptırdığım kan tahlillerinde demir oranım 17 çıktı. Yaşım 20. Bu demir oranını olması gereken değerlere ulaştırabilmek için neler yapmalıyım? Mesela nasıl beslenmeliyim? Hangi gıdaları daha fazla tüketmeliyim? Bir de bu demir oranının düşük ... Devamını Oku

16 yaşındayım. romotoloji kliniğindeki doktorum bende raynoud olduğunu söyledi?

 16 yaşındayım. romotoloji kliniğindeki doktorum bende raynoud olduğunu söyledi.3 ayda bir tahlil yaptırıyorum.hep %LY yüksek çıkıyor. bu ne anlama geliyor acaba? Devamını Oku

Eşim 20 gün önce sezeryanla doğum yaptı.38 derece ateşle doktora gittik kan tahlili sonucu beyaz küre 16000 çıktı?

Eşim 20 gün önce sezeryanla doğum yaptı.38 derece ateşle doktora gittik kan tahlili sonucu beyaz küre 16000 çıktı.göğsü enfekteli, boğazlarda hafif kızarıklık çıktı.doktor vücunun iltihaplı olduğunu söylemiş. Bu değer çokmu yüksek? Ne yapmalıyız? Devamını Oku

10 yaşındaki oğlumun kan tahlili sonucu WBC 6.02 RBC 5.73 HGB 15.6 HCT 48.4?

 10 yaşındaki oğlumun kan tahlili sonucu WBC 6.02 RBC 5.73 HGB 15.6 HCT 48.4 MCV 85 çıktı. Doktor sonucu normal değerlendirdi.Az yiyen bir çocuk için bu değerler normal mi sizce?Teşekkürler Devamını Oku

10 yaşındaki oğlumun kan tahlili sonucu WBC 6.02 RBC 5.73 HGB 15.6 HCT 48.4?

 10 yaşındaki oğlumun kan tahlili sonucu WBC 6.02 RBC 5.73 HGB 15.6 HCT 48.4 MCV 85 çıktı. Doktor sonucu normal değerlendirdi.Az yiyen bir çocuk için bu değerler normal mi sizce?Teşekkürler Devamını Oku

Selam ben 39 yasındayım wbc 3,674 PLT 142,4 neu 1,930 bas 1,189 pdw 22,37 mpv 11,41 hematoloji ye gittim bir hafta sonra tekrar bakacağız dedi ?

Selam ben 39 yasındayım wbc 3,674 PLT 142,4 neu 1,930 bas 1,189 pdw 22,37 mpv 11,41 hematoloji ye gittim bir hafta sonra tekrar bakıcaz dedi tahlil sonuclarım tehlikelimi cvp yazarsanız sevirim tşk ederim Devamını Oku

Kan tahlili sonucu değerlendirmenizi rica ederim hemogram sonuçlar WBC 4-10,5 7,1 LYM 1,5-3,5 1,9 LYM% 30-36 26DÜŞÜK MON% 4-8 11,3YÜKSEK ?

Sayın tahlil.com uzmanları kan tahlili sonucu değerlendirmenizi rica ederim hemogram sonuçlar WBC 4-10,5 7,1 LYM 1,5-3,5 1,9 LYM% 30-36 26DÜŞÜK MON% 4-8 11,3YÜKSEK MON 0-1 0,8 NEU 1,5-6,6 4,0 NEU% 40-70 57,1 EOS0,0,7 0,2 EOS%0-6 3,7 BAS0-0,1 0,0 BAS%... Devamını Oku

Sayın tahlil.com uzmanları,tahlil sonucumu değerlendirmenizi rica ederim Cinsel perhiz : 3 gun Volum:3.2 Viskozite:2 ?

Sayın tahlil.com uzmanları,tahlil sonucumu değerlendirmenizi rica ederim Cinsel perhiz : 3 gun Volum:3.2 Viskozite:2 Likefaksiyon süresi:15dk Ph:7.2 Yuvarlak hücre:1 Lokosit:1 Sayı: 21 (milyon/ml) , 67.2 (milyon/ejakulat) Hareketlilik : toplam (%) 52... Devamını Oku

Tahlil sonucum miktar:4.6 cc vizkozite:hafif artms likefaksiyon:25 dakika 1 cc'de: 128 milyon total spermatozoon:588.8 milyon ?

Tahlil sonucum miktar:4.6 cc vizkozite:hafif artms likefaksiyon:25 dakika 1 cc'de: 128 milyon total spermatozoon:588.8 milyon hzli iler harektli: %16 Yavas ileri harektli:%8 Yerinde harektli:%16 Harketsz:%60 LokosiT:bol morfoloji: Norml y.: %10 Bas d... Devamını Oku

Oglumun kan tahlili sonuclarında NEU 43,1 , MON 16,4 , PDW 9,1 olarak degerleri yer almaktadir.

 Oglumun kan tahlili sonuclarında NEU 43,1 , MON 16,4 , PDW 9,1 olarak degerleri yer almaktadir. Degerlerin yukseklik veya dusuklugunun degerlendirilmesi konusunda yardımcı olmanızı rica etmekteyim. Devamını Oku

İdrar eritrosit 23 İdrar lökosit 316 İdrar dansite(s.g)1010 tahlil sonucun yuksek çıktı sizce nedeni ne olabilir

İdrar eritrosit 23 İdrar lökosit 316 İdrar dansite(s.g)1010 tahlil sonucun yuksek çıktı sizce nedeni ne olabilir Devamını Oku

Lityum tedavisi görüyorum.tahlil yaptirdim. Sonuc 0.14 çıktı.

 Lityum tedavisi görüyorum.tahlil yaptirdim. Sonuc 0.14 çıktı. Devamını Oku

İnsülin düşüklüğü bir sorun olur mu?

Benim 5 yaşında kızım var ve 30 kilo şekerden şüphelenip tahlil yaptırdık açlık kan şekeri 74 (N.D 74-106) insülin testi 1.7 (N.D 2.6-24.9 ) çıktı .İnsülin hormonunun düşük çıkması ne anlama geliyor? Ne yapmamız gerekiyor .? Devamını Oku

Değerler normal ama lökosit 2-3 , eritrosit 1-2 ve epitel 1-2 çıktı Hafta sonu olduğu için doktoruyla görüşemedik

8 aylık kızıma idrar tahlili yaptırdım diğer Değerler normal ama lökosit 2-3 , eritrosit 1-2 ve epitel 1-2 çıktı Hafta sonu olduğu için doktoruyla görüşemedik değerlendirirseniz sevinirim Devamını Oku

22 yaşındayım. total testostorum 0,291 normal değerler 0,06. 0,08 testestoron tahlilim normalmi yoksa yüksekmi. şimdiden teeşekkürler.?

22 yaşındayım. total testostorum 0,291 normal değerler 0,06. 0,08 testestoron tahlilim normalmi yoksa yüksekmi. şimdiden teeşekkürler. Devamını Oku


?