15 gün arayla iki defa sedimantasyon ve hemogram tahlili yapıldı ilk tahlilde Sedimantasyon 60 dak. 52, CRP 1.18, MON# 0.7, MON%10 olarak çıktı ikincisinde ise Sedimantasyon 60 dak. 79, CRP 11.81, MON# 0.9, MON%12.1 olarak çıktı, iki tahlil arasında ... Devamını Oku
41 yaşında lenfadenit tedavisi görüyor.2 ayı tamamladık.ilaç sayısını düşürdüler.Sizden arkadaşımın tahlil sonuçlarından normal değerde çıkmayanları yorumlamanızı rica ediyorum.PLT :74,8 142-424PDW :19,5 9-15PCT :... Devamını Oku
39 yaşındaki erkek kardeşim dövme yaptırdıktan sonra yarası zor iyileşti bizde acaba şekermi var diye tahlil yaptırdık ama çıkan sonuçları değerlendiremedik...çıkan değerlerin bazıları düşük bazıları yüksek..Acaba bu değerlerle bizim hangi hekime ba... Devamını Oku
B 12 eksikliği için tahlil sonucum 263 alt sınır 189 üst sınır 883ne düzeyde b12 eksikliğim var. emziriyorum bu vitamini içebilirmiyim? Devamını Oku
Merhaba bugün kanser için kan tahlilleri yaptırdım. alkalen fosfataz 44 kalsiyum 8.5 ca 15-3 27.4 cep. Karsinoembriyojenik anten 4.05 bunlar tam değerlere yakın sizinde fikirlerinizi alabilirmiyim Devamını Oku
İdrar kültürü tahlili yaptırdım. .escherichia coli üremesi saptandı. 90 000 CFU/ml yazıyor anlayamadım. Devamını Oku
Kan tahlilinde LYM 3,23 çıkmış normal degerler için 0,9-2,9 10^3/ml olması gerekiyormuş. bunun anlamı nedir bir sakıncası varmı Devamını Oku
Hipotrodi belirtileri yaşıyorum yaptırdığım tahlil sonuçlarını değerlendir misiniz? freeT3 3,25 ref değ:1,4-4,4 freeT4 0,993 ref değ:0,8-2 TSH 1,46 ref değ:0,27-4,2 totalT3 102,0 ref değ:84-201 totalT4 6,99 ref değ:4,5-12,5 teşekkür eder... Devamını Oku
26 yaşında bir bayanım 3 ay önce ankllozanspondolit ön tanısı konmuştu ama kesin bir tanı koyamamışlardı.geçen hafta reglim 1 gün sürdü ve polikistoverım vardı daha önceden tekrar aynı kist varmış kan tahlilinde sedim 30mm çıktı ve hemoglabin (E) 3... Devamını Oku
Kronik hepatit b taşıyıcısıyım.son tahlilimde sonucum; HBV DNA(PCR) negatif HBs Ag:(39,5)>pozitif , Anti-Hbe : 0.02 Pozitif , HBeAg ; 0.272 negatif yorumlayabilir misiniz? Devamını Oku
38 yaşında bir bayanım.1 aydır karnımda ve kasıklarımda ağrı, acıma ve şişkinlik,hazımsızlık nedeni ile doktora gittim.tahlil sonuçlarımdan bazıları şöyle;mpv 6.82 (7.6-9.8) ,Sedimantasyon(1 saat): 36 (0-20)ast 44 (0-40... Devamını Oku
18 yaşında oğlumun,38 derece ateş ve buna bağlı baş ağrısı şikayeti vardı. kan tahlili yapıldı.wbc : 3.4 ( normal değer 4,6-10,2) plt : 129 ( normal değer 142-424),neu :1,45 ( normal değer 2-6,9) yorumlar mısınız? Devamını Oku
Hocam tahlil sonucum: Behriz: 4 /MİKTAR: 2 /RENK:Krem / Ph:7.5 GÖRÜNÜŞ: Opelesan / VİSKOZİTE: Normal / LİKEFAKSİYON SÜRESİ: 40dk SPERM KONSANTRASYONU:21.6 milyn / TOPLAM SPERM SAYISI:43.2mlyn / NORMAL MORFOLOJİ:%11 ANORMAL MORFOLOJİ:%89 / Hızlı Hark:... Devamını Oku
23 YAŞINDAYIM (3 EKİM 1991) çok erken uyandığımda günün sonunda bacaklarım titriyor deprem olduğunu sanıyordum. kan tahlillimde NORMALİN ALTINDAKİ değerler HGB:11,17 HCT:34 MCV:74 MCH:24,34 kan tahlillimde NORMALİN ÜSTÜNDEKİ değerler MON%: 11,9 NEU%:... Devamını Oku
Yaş 50 kan tahlili yapdırdım sedımantosyon değerli 38.....aso413....mp.v ..4983 cok yüksek cıkıyor ne yapmam gerekiyor tedaviyi saygılarımla cinsiyetim erkek Devamını Oku
28 yaşındayım.13 aydır çocuk sahibi olamıyorum.eşimin değerleri normal.adetimin 3. günü yaptırdığım tahlil sonuçlarım;TSH:4.89 (0.27-4.2) S. T3:3.43 (2-4.4) s. T4: 1.32 (0.93-1.7) DHEA-SO4:372.5 (98.8-340) bu değerler doğurganlığa engel mi?Dr. tavsiy... Devamını Oku
Kan tahlili sonuçlarım wbc 3,22(4,50) mch31,2(27,0) pct 0,133(0,15) ly% 56,3(20,50) mono% 10,9(2-8%) gr% 31 (43-65%) gra0,998 (2,2-4,8) pdw 16,6 (9-15) parantez içindekiler normal olması gereken değerler. bu sonuçlara göre yorumlarınızı rica ediyorum... Devamını Oku
Hocam esimin hormon testi sonuclari fsh:4.12 normal:3.85-8.78 Prolaktin:5.36 normal:3.34-26.72 Lh:4.54 normal:0 Total tetesteron:5.11 normal:0.1-0.75 Cocuk sahibi olmasinda bir engel var mi sperm hizi dusuklugunden varikosel ameliyati dediler baska b... Devamını Oku
Kan tahlili yaptırdım yorumlarmısınız wbc 6.7 - ne% 56.30 - ne# 3.8 - lym% 34.90 - lym# 2.3 - mono% 6.5- mono# 0.4 - eos% 1.8 - eos# 0.1 - baso% 0.5 - baso# 0 - rbc 4.39 - hgb 12.40 - hct 36.2 - mcv 82.5 - mch 28.1 - mchc 34.1 - rdw13.5 - plt 219 - m... Devamını Oku
Merhabalar 26 yaşındayım 1.70 boy 67 kilo. Geçen gün yorgunluk ağız kuruluğu şikayetleriyle kan tahlili yaptırdım. sonuç normal dediler. kafama takılan biryer var listede. kolesterol 193, hdl kolestrerol 60, ldl kolesterol 106, vldl kolesterol 27. bu... Devamını Oku
23 YAŞINDAYIM (3 EKİM 1991) çok erken uyandığımda günün sonunda bacaklarım titriyor deprem olduğunu sanıyordum.kan tahlillimde NORMALİN ALTINDAKİ değerler HGB:11,17 HCT:34 MCV:74 MCH:24,34 kan tahlillimde NORMALİN ÜSTÜNDEKİ değerler MON%: 11,9 NEU%::... Devamını Oku
Selamlar aşağıda yazdığım tahliller devlet hastanelerinde yapılabiliyor mu? Yardımcı olursanız sevinirim. Teşekkürler - HbA1c - Glukose - İnsulin - Homa ir - TSH t3 t4 - SGOT, SGPT > BUN - Kortizol Devamını Oku
Yaşım 19. kilom 90 olduğu için diyetisyene gittiğimde benden belli başlı tahliller yapmamı istedi ama bunlar içinde beni düşündüren homa -ır testi hakkında size bir şeyler sormak istiyorum.açlık kan şekeri:93tokluk kan şekeri:93insülin açlık:25... Devamını Oku
Merhaba 14 aylık erkek çocuğuidrar tahlilini yorumlar mısınız? Teşekkürlerlökosit:3-4eritrosit:1-2epitel:7-8diğerleri-Acaba idrar yolu enfeksiyonu var mı varsa ateş yapar mı? Devamını Oku
İyi günler. Yaptırmış olduğum kan tahlilinde her şey "normal aralık" içindeyken, belirtmiş olduğum değerler "normal aralık"ın dışındadır. Bunlar neyi ifade ediyor?NEU 4.45 (normali 1.5-4.2 arasıymış)MONO 0.372 (normali 10-50 arasıymış)RDW 15.... Devamını Oku