Tahlil yorumlarınızı uzmanlardan öğrenmek mi istiyorsunuz? Kan tahlili, idrar tahlili veya diğer tahlil sonuçları ile ilgili doğru ve güvenilir yorumları almak için Tahlil.com uzmanlarına başvurabilirsiniz. Tahlil yorumları hakkında merak ettiğiniz her türlü soruyu 7/24 uzman doktorlarımıza sorarak, tahlil sonucu hakkında detaylı ve anlaşılır yorumlar alabilirsiniz. Tahlil sonuçlarınızın yorumlanması için hemen sorunuzu sorarak hızlı ve doğru yanıtlar edinin.
Sorunuzu hemen sormak için tıklayınız.
Anemi yani kansızlık bulgularınız var.Tedavi olmanız gerekli.
Devamını OkuVaken kültürü sonucunuz normal.Mikroskopide laktobasil adı verilen bakterilerin görülmesi ise olağan bir durum.
Devamını OkuEO yani eosinofil değeriniz yüksek çıkmış.Eosinofil değerinizin yüksek çıkması allerjik bir yapınız olduğunu düşündürüyor.
Devamını OkuKan uyuşmazlığı olması için bayanda rh negatif kan grubu olması lazım.Kan uyuşmazlığı yok
Devamını OkuPLT değeriniz normalin altında.Tercihen bir Hematoloji uzmanına danışmanızda tarar olacaktır.Periferik yayma adında bir tahlilin de yapılması yararlı olacaktır.Ceva
Devamını OkuHCT düşüklüğü bir kansızlık bulgusu olabilir
Devamını OkuKız arkadaşınızın adetinde en az 1 haftalık bir gecikme varsa, her hangi bir gebelik testi yaptırabilirsiniz.Kanda yapılan Beta HCG ide daha duyarlı ve güveniliridir.
Devamını OkuDoktorunuza aynen katılıyorum, diabet yönünden risk altında olduğunuz anlaşılıyor.Daha detaylı tahliller istenmesi gerekebilir (insülin,OGTT gibi)
Devamını OkuÖzellikle lökosit değeri düşük.testi tekrarlatın, yine düşük çıkarsa hematoloji doktoruna
Devamını OkuTiroid testlerinizde sorun var.TSH yüksekliği hipotiroidism de görülür.Yani tiroid beziniz az çalışıyor.
Devamını OkuAnemi yani kansızlık değerleriniz var.Biran önce anemi tedavisinde kullanılan ilaçları almanız gerekli.Herhangi bir doktora gitmeniz halinde tedaviniz başlayacaktır.Ayrıca kuru üzüm,pekmez,sakatat,kırmızı et gibi kan yapıcı gıdalar da alabilirsiniz.
Devamını OkuCa 19-9 değeriniz normalin çok az üstünde çıkmış.Bu kadar bir yükseklikle kolonoskopi yapılması çok anlamlı değil.Kolonoskopi teknik bir işlem olup yapılması için de gerkli nedenler olmalıdır.Zaten ca 19-9 bir tarama testi olarak da kullanılmamalıdır.Sadece bu değere ge kolonoskopi yapılması yaşınız...
Devamını OkuBeta HCG değeriniz yüksek, bu hamilelik bulgusu, bir sonraki kontrolde daha detaylı bilgi alınacaktır
Devamını OkuPsikolojik bir destek almanız gerekebilir. HIV yönünden ise sorununuz yok.
Devamını OkuEvet yeterli.
Devamını OkuRose Bengal pozitifliği Brucella infeksiyonunu düşündürür. Enfeksiyon hastalıkları uzmanına danışmanızı öneririm.
Devamını OkuBayan hastalarda ve poşet bağlayarak idrar örneği alınan bebek hastalarda, idrar numunelerine gaitabulaşabileceği için idrar örneği verilmesinden önce bulaşın (kontaminasyonun) engellenebilmesi içintemizlik yapılması önemlidir.
Devamını OkuSperm testi sonuçlarına göre normal şekilli spermlerin, kruger yöntemi kriterlerine göre normal form yani şekil yüzdesi ile, tahmini gebelik oranı aşağıda belirtilmiştir:normal sperm form oranı : % 4 den az ise gebelik oranı :% 7,6normal sperm form oranı : %4 ile % 14 arası ise gebelik oranı 49,...
Devamını OkuBrucella tüp aglütinasyonın 1/40 titrede pozitif çıkması normal bir durum.Sizi korkutmasın.Brucella Enfeksiyonu tekrarlayabilen bir enfeksiyondur.Ancak sizde şu an böyle bir durum yok.
Devamını OkuPrezervatif içinizde kaldığına göre doğum kontrolu olarak işlevini yitirmiştir.Prezervatifin içinizde kalması enfeksiyon riskini de beraberinde getirir.Adetiniz en az 1 hafta gecikirse gebelik testi yaptırmalısınız.
Devamını OkuEğer idrar tahlilinizde başka bir bulgu yoksa ilaç kullanmanıza gerek yok.Şikayetleriniz devam ederse 3-4 gün sonra idrar tahlili bir daha tekrarlanabilir.Ayrıca idrar kültürü de yapılabilir
Devamını OkuHamile olmadığınız anlaşılıyır.Zaten dış gebelik olda Beta HCG değerleri de yüksek çıkardı.
Devamını OkuHipotiroidi de bu bulgular normal olarak görülür.
Devamını Oku