Tahlil yorumlarınızı uzmanlardan öğrenmek mi istiyorsunuz? Kan tahlili, idrar tahlili veya diğer tahlil sonuçları ile ilgili doğru ve güvenilir yorumları almak için Tahlil.com uzmanlarına başvurabilirsiniz. Tahlil yorumları hakkında merak ettiğiniz her türlü soruyu 7/24 uzman doktorlarımıza sorarak, tahlil sonucu hakkında detaylı ve anlaşılır yorumlar alabilirsiniz. Tahlil sonuçlarınızın yorumlanması için hemen sorunuzu sorarak hızlı ve doğru yanıtlar edinin.
Sorunuzu hemen sormak için tıklayınız.
Sonuçlarınız anemi ile ilişkili değil.Bir problem gözükmüyor.
Devamını OkuBenign , iyi huylu anlamına gelir.Patoloji sonucu temiz çıkmış.
Devamını OkuSonucunuz negatif.Kafanızı karıştırmayın.
Devamını OkuHepatit ve AİDS ile ilgili kötü bir durum yok sonuçlarında
Devamını OkuGlukoz,Trigliserit ve Kollesterol değerleriniz üst sınırlarda veya yüksek çıkmış,metabolik sendrom yönünden bir endokrinoloji uzmanına danışmalısınız.ASO ise streptekok adlı bakterinin neden olduğu enfeksiyonlardan sonra yüksek çıkmaktadır
Devamını OkuTalasemi olabilirsiniz.Bir hematoloji uzmanına danışın
Devamını OkuRubella IG G değeri, her 10 kişiden 9 unda pozitif çıkar.Korkmayın,olağan bir durumdur.Rubella IG M pozitifliği sorun yaratır
Devamını OkuTSH değeriniz düşük,hiper tiroidi vaya hashamato bulgusu olabilir.Bir endokrin uzmanına danışmalısınız
Devamını OkuHamile olduğunuz anlaşılıyor
Devamını OkuSperm testi sonucu normal olarak kabul edilebilir.
Devamını OkuSertleşme sorunu bir çok nedene bağlı olabilir.Öncelikle rutin kan tahlillerin yapılması ve gerekirse bir psikiatriste danışmak da yararlı olacaktır.Üroloji uzmanı da ilave başka tahliller isteyecektir.
Devamını OkuALT ve AST sık olarak istenen ve merak edilen testlerdir.AST/ALT oranı sağlıklı kişilerde 0.7–1.4 arasında değişmektedir. Karaciğer hücre nekrozu, kolestatik veya obstrüktif sarılık, kronik hepatit, alkolik hepatit, ilaca bağlı karaciğer hasarı ve miyokard enfarktüsü gibi durumlarda ise AST değe...
Devamını OkuCEVAP:Gebelik için TSH değeriniz yüksek, gebelik süresince bunun en fazla 2,5 olması gerekiyor.Bir endokrinoloji uzmanına danışmanızda yarar var.
Devamını OkuKansızlık var, tedavi olmalsınız.
Devamını OkuCRP testiniz normal değerler incelendiğinde yüksek görülüyor.CRP damardan alınan kan örneğinden elde edilen numunenin çalışılmasıyla analiz edilir.CRP bir akut faz reaktanıdır. Özellikle bakteriyel enfeksiyonlarda yükselir.Son günlerde geçirdiğiniz bir enfeksiyona bağlı olarak da yüksek çıkmış olab...
Devamını OkuSadece açlık insülin düzeyiniz var. HOMA değerini ölçebeliriz, bu da 1.48 ve insülin direnci ile uyumlu değil. Ancak HOMA insülin direncini belirlemede yanıltıcı bir testtir, yani PCOS olmanızın en önemli nedeni insülin direnci olabilir. Ayrıca TSH 5.72 ve subklinik hipotiroidiniz mevcut görülüyor. ...
Devamını OkuPCT Toplam trombositlerin kana oranıdır. Referans değerleri ortalama % 0.1-0.3 arasındadır. Klinik önemi pek olmadığından dikkat edilen bir hemogram yani kan sayımı parametresi değildir.
Devamını Okuİlişki sonrası 1 ay sonra yaptırdığınız test negatif çıkmış.Eğer P24 antijeni araştıran HIV Elisa testi yaptırdıysanız sorun yoktur
Devamını OkuGlukoz,Trigliserit ve Kollesterol değerleriniz üst sınırlarda veya yüksek çıkmış,metabolik sendrom yönünden bir endokrinoloji uzmanına danışmalısınız.ASO ise streptekok adlı bakterinin neden olduğu enfeksiyonlardan sonra yüksek çıkmaktadır.
Devamını OkuEosinofil hafif yüksek çıkmış. Normal olarak değerlendirilebilir.
Devamını OkuKafanız karışmış anlaşılan.Hepatit aşısı olmanız size hepatit b ye karşı bağışıklık yani koruyuculuk sağlayacaktır.Aşı sonrası antikor oluşacak sizde.
Devamını OkuEnfeksiyon bulgusu.Kültür daha açıklayıcı bilgi verecektir
Devamını OkuMonosit % 12 ye kadar normal habuledilebilir.Sizin değeriniz ise %12,6 çıkmış.Önemli bir yükseklik değil.Bir sorun olduğunu düşünmüyorum.
Devamını Oku