Tahlil yorumlarınızı uzmanlardan öğrenmek mi istiyorsunuz? Kan tahlili, idrar tahlili veya diğer tahlil sonuçları ile ilgili doğru ve güvenilir yorumları almak için Tahlil.com uzmanlarına başvurabilirsiniz. Tahlil yorumları hakkında merak ettiğiniz her türlü soruyu 7/24 uzman doktorlarımıza sorarak, tahlil sonucu hakkında detaylı ve anlaşılır yorumlar alabilirsiniz. Tahlil sonuçlarınızın yorumlanması için hemen sorunuzu sorarak hızlı ve doğru yanıtlar edinin.
Sorunuzu hemen sormak için tıklayınız.
Biraz yağa dikkat ve hareketi artırın
Devamını OkuBazı oto inmun ve romatizmal hastalıklarda olabilir
Devamını OkuHemen her laboratuvarda yapılır.Ücreti ise laboratuvardan laboratuvar değişebildiği gibi,testin cinsine göre de farkeder
Devamını OkuSerbest T4 sonucunuz normal çıkmış
Devamını OkuWBC değerindeki hafif yükseklik bir enfeksiyon belirtisi olabilir, gaita tahlili yapılması yararlı olacak.Şu anda panik olacak bir durum görülmüyor
Devamını OkuNormal gözüküyor
Devamını OkuHipotirodi belirtisi,hamilelik için sorun yaratabilir.
Devamını OkuAST bir karaciğer enzimidir.Erişkinlerde, karaciğer travması görüldüğünde AST değerleri ilk gün hızlı bir şekilde yükselir.Bunu takiben 24 saatte AST değerleri normale döner.Muhtemelen babanızda da karaciğer travmasına bağlı yüksek çıkmış olabilir.Ancak bir kaç gün içinde bu değerde düşme bekle...
Devamını OkuAdetinizde bir gecikme olduğu anlaşılıyor.Bu durumda test yaptırabilirsiniz.
Devamını OkuNormal sonuçlar.
Devamını OkuBoğaz kültürü sonucunda boğaz kültürü üredi diye bir rapor olmaz.Sanırım sonucu yanlış yazmışsınız.Normal çıkan boğaz kültürlerinde,sonuç raporu olarak Normal Boğaz Florası Bakterileri üredi yazılır.Eğer sonuç normal değilse de Beta Hemolitik Streptekok ürediğine dair bir sonuç raporu bulunur.
Devamını OkuSonuçlara göre sizde insülin direnci var, şikayetlerinizin nedeni de buna bağlı gözüküyor.
Devamını OkuWBC yani lökosit değeriniz düşük.Bazı virus enfeksiyonlarından sonra da wbc düşüklüğü olabilir.Ancak sizin wbc düşüklüğünüz 1 aydır devam ediyormuş.Bir hematoloji uzmanına başvurmalısınız.
Devamını OkuMonosit % 12 ye kadar normal habuledilebilir.Sizin değeriniz ise %12,6 çıkmış.Önemli bir yükseklik değil.Bir sorun olduğunu düşünmüyorum.
Devamını OkuKan sonuçlarınıza göre değerleriniz normal.
Devamını OkuDoktorunuz gereken bilgiyi vermiş.Adetinizin 3. gününde yapılacak testi, normal değerleri ile bize gönderin.Yorumumuzu yapalım
Devamını OkuAdet görülmesi genel olarak kan testi sonuçlarında değişiklik yaratmaz.
Devamını OkuEndişelenmenize gerek yok.Değeriniz normal aralıklarda
Devamını OkuParmaktan alınan kanla çalışılan testlerin güvenilir olduğunu düşünmüyorum ELİSA yöntemiyle testlerin yapılması çok daha uygun Bunun için de damardan kan alınması gerekiyor Bulunduğunuz ilde güvendiğiniz bir laboratuvarda yaptırabilirsiniz
Devamını OkuYüzde olarak böyle bir oran vermek zordur.her iki kişide de hastalık olup olmadığı ve risk faktörleri belirleyici olmaktadır
Devamını OkuHamile değilsiniz.
Devamını OkuECLİA testi de HIV tanısında kullanılan güvenilir bir testdir. Bazı merkezlerde yeni kullanılan kantitatif ve elektrokemiluminans metod ile yapılan bir testdir.İnterlökin 6 araştırılmaktadır.
Devamını Oku