Tahlil yorumlarınızı uzmanlardan öğrenmek mi istiyorsunuz? Kan tahlili, idrar tahlili veya diğer tahlil sonuçları ile ilgili doğru ve güvenilir yorumları almak için Tahlil.com uzmanlarına başvurabilirsiniz. Tahlil yorumları hakkında merak ettiğiniz her türlü soruyu 7/24 uzman doktorlarımıza sorarak, tahlil sonucu hakkında detaylı ve anlaşılır yorumlar alabilirsiniz. Tahlil sonuçlarınızın yorumlanması için hemen sorunuzu sorarak hızlı ve doğru yanıtlar edinin.
Sorunuzu hemen sormak için tıklayınız.
Bu testlerin ne amaçla yapıldığından bahsetmemişsiniz.Genellikle ya ameliyat öncesi veya ilaç kullanımı takibinde yapılır.Ancak sizin sonuçlarda problem gözükmüyor.
Devamını OkuKan tahlilinde Homosistein değeri yüksek olanlarda ateroskleroz ve tromboembolism riski artmıştır.Yani damar sertliği ve damar tıkanma olasılığı artar.Ayrıca genetik olarak da homosistein yüksekliği olabilir.
Devamını Oku:Kızınızın alerjik bir bünyesi var gözüküyor.Astım açısından takip etmekte fayda var.İleri dönemde cilt testleri yapılabilir.
Devamını OkuEosinofil değeriniz yüksek.Başta alerjik nedenler olmak üzere bir çok faktöre bağlı yükselebilir.Aşağıda detaylı bilgi bulabilirsiniz.Eosinofil Yüksekliği
Devamını OkuGGT için 11 normal bir degerdir.
Devamını OkuHormonal bir hastalığınız veya yumurtaliklarinizda kist olabilir Bir kadın dogum uzmanına başvurun
Devamını OkuBu iki değerin de yüksekliği klinik olarak çok anlamlı değil.Diğer kan sayım değerleri normal ise bir sorun yoktur.
Devamını OkuTSH testinin normal değerleri ve sonucunuzu kontrol edip tekrar yazar mısınız
Devamını OkuGönderdiğiniz testler arasında trigliserit yüksekliği ve iyi huylu kolesterol olan HDL düşüklüğü dışında diğer testlerinizde ciddi bir problem yok.Trigliserit düşürmek ve HDL kolesterol yükseltmek için,düzenli egzersiz ve spor yapmak,kilo fazlalığınız varsa diyet,ve yağlı gıdalar,fast food ve kırmız...
Devamını OkuTek başına CA 19 9 yüksekliğinin fazla bir anlamı yoktur.Göğsündeki kist için ultrason ve mamografi gibi tahliller çok daha anlamlıdır.
Devamını OkuCRP enfeksiyon durumlarında yüksek çıkan bir testdir.Zaten yazdıklarınızdan da enfeksiyon geçirdiğniz anlaşılıyor
Devamını OkuTSH yüksekliği hiotiroidi bilgisi,doktorunuz tiroid yönünden ilvae tahliller de isteyecektir
Devamını OkuNormal morfoloji yani şekilli sperm % 2 çıkmış.Bu normal değil.Üroloji doktoruna başvurun
Devamını OkuGlukoz testiniz yüksek çıkmış.Ancak bu testin aç karına verilmesi gerektiğini hatırlatmak istiyorum.Eğer kanı aç olarak verip bu değer çıktıysa yüksek.Genelde 110 ve üstü glukoz değerleri yüksek kabul edilir
Devamını OkuNormal sperm oranı çok düşük.Normal değil sonucunuz
Devamını OkuESTRADİOL (E2) testi kadınlarda Puberte prekoks, amenore,ovulasyonu induksiyonun takibi amacı ile istenmektedir.
Devamını OkuKansızlık bulguları var kızınızın.Araştırma hastanesine gidebilirsiniz.Ancak panik olacak bir durum yok bu haliyle sonuçlarda
Devamını OkuWBC değeriniz yüksek çıkmış ancak ciddi bir yükseklik değil.Lösemi konusunda gereksiz bir endişe taşıdığınız görüşündeyim.Ayrıca düşündüğünüz hastalıkların hiçbirinde(basur,menisküs vb.) wbc yüksekliği olmaz.WBC özellikle bakteriyel kökenli enfeksiyonlarda yükselir.Lösemi teşhisi koyulabilmesi için...
Devamını OkuPanik olacak bir durum yok.Bazı enfeksiyonlarda wbc değeri yüksek çıkabilir.Tercihen bir enfeksiyon hastalıkları uzmanına başvurun.WBC yüksekliğine dair ilave tahliller de isteyecektir.Varsa enfeksiyonunuz nereden kaynaklandığına dair araştırma yapılabilir.
Devamını OkuBu kadar bilgiyle size yardımcı olamayız, sadece öncelikle allerjide yükselen IGE’nizin yüksek olduğunu söyleyebilirim. Dermatoloji ve endokrinolojide araştırılıp tedavinizin planlanması gerekmekte
Devamını OkuPLT değerinde ciddi bir düşüklük yok.Ancak doktorunuz gerek görürse önümüzdeki günlerde testi tekrarlatabilir.
Devamını OkuŞekeriniz kontrol altında değil gibi.Yatarak tedavi olmanız gerekebilir.Endokrinoloji uzmanına başvurun
Devamını Oku