kızım 5 yaşında ishal sonrası yapılan tahliller için yorumunuzu rica ederim. gaitada bol lökosit ve bol eritrosit gaitada parazit ve parazit yumurtası görülmedi gaitada gizli kan - zayıf negatif hemogram testindeyse rbc 4.79 hbg 13,4 hct 38.1 rdw 12.... Devamını Oku
9 aylık bir kızım var tüberoskleroz hastası dun devamlı kusuyordu bizde doktora gittik kan tahlili yapıldı bazıları çok yüksek çıktı NÖTROFİL% 33,1 LENFOSİT# 8,74 MONOSİT# 2,82 MONOSİT% 16,2 PCT 0,16 TESEKKÜRLER Devamını Oku
Çocuğum 3 yaşında tahlil sonuçları söyle:BIYOKIMYA Serum Demiri (19/11/2013 10:37) * 30 50 - 120 μg/dL TIBC (Total Demir Bag.Kap.) * 428 184 - 377 ug/dl UIBC (Ansatüre Demir Bag.Kap.) * 398 155-355 ug/dl Devamını Oku
Elisa tahlil sonuçlarım anti-hbs: (h) 713.3, anti-hcv 0.042, hbsag 0.466 bu sonuçları dğerlendirirseniz sevinirim Devamını Oku
3ay10 gunluk bebegimin kakasinda nokta ve bazen ip seklindde kan gormemiz sonucu yaptirdigimiz gaita tahlili sonuclari: 10 kasim- gaitada gizli kan mukus var kan yok 1-2 eritrosit 3-4 lokosit 16 kasim - mukus var kan yok bol lokosit 28 kasim - mukus ... Devamını Oku
Öncelikle teşekkür ederim cevapladığınız için. Bademcik iltihabı devam ediyor, yüzük parmağı ve bilekte de katılık başladı son 2 gündür (işaret parmağımdaki şişlik aynen devam). Yaptırmamı önereceğiniz bir tahlil var mı? Sizce ne yapmalıyım? Devamını Oku
Kardeşim 16 yaşında kan tahlilinde ig M 'si 40 cıktı. referansı 46-304 arasıymış. tedavisi bunun bakteri dediler. Acaba bunun başka tedavisi yok mu? Nasıl Yükseltebiliriz ig M 'yi? ŞÂimdiden Teşekkür Ederiz. Devamını Oku
Beta HCG tahlili yaptirdim. sonucu 1.32 çıktı hamilemiyim anlamadım? Devamını Oku
-1 aylık erkek bebeğimin gaita sonucu 7-8 lökosit, az yağ vakuolü görüldü. -rota virüs antijeni negatif -adeno virüs ıgg, elisa negatif ishal problemi için bu tahlil yaptırılmıştır. Devamını Oku
SerbestT4 1.12 ng/dl 0.70-1.48 TSH H*5.65 mU/ml 0.35-4.94 başım dönüyor saçlarım dokluyor sürekli baş ağrım var tahlil sonucumda Troid hormonuyla ilgili olduğu söylendi dahiliye gttm 6ay snra Tsh 10olursa ilaç vereblcgini söyledi peki ben bu rahatszl... Devamını Oku
MERHABA 10 HAFTALIK HAMILEYIM .RUBELLA IGM 2.11(POZİTİF) RUBELLA IGG 500.00(POZİTİF) TAHLIL SONUCLARIMI YORUMLARSANIZ COK SEVINIRIM .TESEKKURLER Devamını Oku
İDRARDAN SONRA ÇOK AĞÂRI VE SORASI PEÇETEYE KAN GELİYOR. .WBC 14.6...RDW 20.3....NEU 9.06... PH 6.5.....SG 1.015.... Nitrit Neg.LÖKOSİT 2+...Eritrosit 3+....Protein 1+ ERİTROSİT 122....LÖKOSİT(WBC)61.. .BAKTERİ 8....YUVARLAK EPİTEL 1 ...Keton Neg m... Devamını Oku
WBC - 6,10 NE% - 52,5 LY% - 40,2 MO% - 7,3 NE# - 3,3 LY# -2,4 MO# - 0,4 RBC - 6,01 HGB - 10,1 HCT - 33,7 MCV - 56 MCH - 16,9 MCHC -30,1 RDW - 17,4 PLT - 190 MPV - 9,6 PDW - 0 PCT - 0,183 doktorum kan tahlil sonuçlarımda talasemi taşıyıcısı olduğumu v... Devamını Oku
Merhabalar, yaptırdığım bir kan tahlilinde Serbest T3 :2.30, Serbest T4:0,74 TSH : 1,24 çıktı. sağlık ocağındaki doktor Serbest T3 değerimin düşük olduğunu söyledi. Koruma amaçlı I.N.H 300 mg ilaç kullanıyorum bu etkilemez dedi. Hormon değerlerim düş... Devamını Oku
Selam üç kere üst üste düşük yaptım kan tahlilleri yaptırdım koagulasyon testlerindeki değerleri biri dışında normal değerde lütfen bana anlamını yazın PC COLO 222.14 referans aralığı 78 - 134 Devamını Oku
18 yaşındayım yaklaşık bir buçuk sene önce bende romatizma başlangıcı olduğu söylendi ilk tahlil sonuçlarım 35 gibiydi şu anda aynı sorunlarla karşılaştım ayrıca RF testi sonucumun 55 'e kadar yükseldiği oldu ,parmaklarımda ağrılar halsizlik ve birç... Devamını Oku
İyi günler annemin uzun süreden beri karaciğer enzimleri ve kolesterol değerleri yüksek,elisa testleri negatif,sürekli yorgun halsiz,uyku problemi var ,uyandığında dinlenemiyor b12 eksiliği de var iğne oluyor ama hala şikayetleri geçmedi,sürekli hals... Devamını Oku
Merhaba, Karın ve kasık ağrısı şikayeti ile hastaneye gittim, Tahlil sonuçlarımı yorumlarmısınız;WBC, 15.16PDW 9,9LYM 17,2NEUT % 74,2NEUT # 11,26GLUKOZ 113Ph 8* HEritrosit Strip +Eritrosit 7 HPF*H Devamını Oku
Merhaba hocam 6 aylık bebeğimde 2 keredir yapılan idrar tetkiklerinde kristaller ve basiller görüldü .tekrar idrar ve kan tahlili yaptırdık sonuçlar ise :WBC13.2 NEU2.84 NEU%21.43 LYM 7.52 LYM%56.87 MONO1.26 MONO%9.55 EOS 1.51 EOS%11.42 BASO 0.1 BASO... Devamını Oku
EO% tahlil sonucum 0.5 refarans aralığı 0.7-7.0 düşük olması neyin göstergesi yanıtlarsanız sevinirim Devamını Oku
İyi günler devlet hastanesinde tahlil yaptık sorun yok denildi. resmi nikah yaptık ama şu an bilde kan uyuşmazlığı var. hastahaneyi mahkemeye verebilirmiyiz? tşk ederim Devamını Oku
Klinik adı = Endokrinoloji ve metabolizma kliniğiSağ lob = 14*14*46 mmSol lob =12*14*40 mmİsthmus =4 mmParankkim = orta derecede heterojen görünümde izlendiTanı : Tiroidit Daha önce yapılan kan tahlilimdeserbest t3 4,33 pmol/L 3,86 -6... Devamını Oku
Merhabalar Hocam,Eşimin kantahlilinde yüksek ve düşük çıkna kalemleri aşağıda sıraladım. yorumunuzu rica ederimTrigliserid: 198UIBC: 320HCT: 34,2MCV: 61,9MCH: 20,2MCHC: 32,6Teşekkür ederiz. Devamını Oku
Sayın Hocalarım verdiğiniz bilgiler için şimdiden teşekkürler.Tahlil Sonuçlarım:WBC:6.00PCT:0,209MPV:8,9PDW:17,5NÖTROFİL:57,6LENFOSİT:29,2MONOSİT: 10,0EOZİNOFİL: 2,8BAZOFİL:1,4NÖTROFİL:3,4LENFOSİT:1,7MONOSİT: 0,6EOZİNOFİL:... Devamını Oku
Ben dahiliye gittim Akdeniz anemisi olabilir dedi kan hapı verdi 1 ay kullan kan değerlerinde yükselme olmazsa Ankara ya tahlil yollayacağız dedi sizce başka doktorada gitmeli miyim Devamını Oku