"tahlil" araması için sitede yer alan sonuçları

Sonuçlarım normal mi? Wbc:107 ref:6-14 ne:2,45 ref:2-7,1 ly:6,67 ref:1,8-9 mo:0,88 ref:0,3-1,1 eo:0,6 ref:0,01-0,6

Merhaba tahlil sonuçlarında bir sııntı varmı çok şüphede kaldol yardımcı olun lütfen Wbc:107 ref:6-14 ne:2,45 ref:2-7,1 ly:6,67 ref:1,8-9 mo:0,88 ref:0,3-1,1 eo:0,6 ref:0,01-0,6 ba:0,1 ref:0,01-0,25 ne:22,9 ref:39,9-70 ly%:62,4 ref:17,1-48 mo%8,2 ref... Devamını Oku

İdrar tahlillerimi yorumlarsanız sevinirim: Görünüm bulanık dansite 1020 ph:5 biluribin :negatif ürobilinojen: normal

Merhaba.İdrar tahlillerimi yorumlarsanız sevinirm.. görünüm bulanık dansite1020 ph:5 biluribin :negatif ürobilinojen:normal keton:negatif gulukoz:negatif protein:negatif nitrit:negatif eritrosit:negatif tortu var mikroskopi. 4-5 lökosit bol epitel hü... Devamını Oku

Merabalar, avuç içlerimde yanma şikayetimden dolayı tahlil yaptırmıştım. Sonuçta anormal olan değerlere bakar mısınız..

Merabalar, avuç içlerimde yanma şikayetimden dolayı tahlil yaptırmıştım. Sonuçta anormal olan değerler; GLUKOZ / AÇLIK : 67 mg/dL (75-110) HGB: 11.62 g / dL (12..0 - 17.5) HCT: 35.95 % (36.0 - 50.0) HCT: 79.35 µm³ (80-97) MCH: 25.66 pg (27.3-31.0) RD... Devamını Oku

Sonuçlarım için yardımcı olabilir misiniz

dün üroloji doktorum idrar tahlili istedi sonuçlarım hemoglobin (E) negatif dansite (S.G) (L) 1010 çıktı sonuçlarım için yardımcı olabilir misiniz Devamını Oku

Kasıklarımdaki ağrı ve ishalden dolayı kan tahlili ve gaita tetkikinde kan tahlili normal, gaitada 3-4 lokosit,eritrosit:-, parazit:-,az mantar çıktı

Kasıklarımdaki ağrı ve ishalden dolayı kan tahlili ve gaita tetkikinde kan tahlili normal, gaitada 3-4 lokosit,eritrosit:-, parazit:-,az mantar çıktı.Kasklarımdaki ağrı çok şiddetliydi ishal toz ilacı ref... verdi doktor biraz rahatladım. Sinizütümde... Devamını Oku

Geçen gün yaptırdığım tahlil sonuç öğrenebilirmiyim ...

geçen yaptırdığım tahlil sonuç öğrenebilirmiyim B-Hormon                 TSH                1.841        mU/L        0.5-5.4         Parathormon-intact (PTH-intact)                59.7        pg/mL        19.8-74.9 Devamını Oku

Asparat transamınaz 48 Alanin aminotransfraz 57 Mchc 38 bugünki tahlil sonucunda bu çıktı.

Asparat transamınaz 48 Alanin aminotransfraz 57 Mchc 38 bugünki tahlil sonucunda bu cıktı ne yaplayım bana acık bi bilgi verir misiniz tedavisi nedir? Devamını Oku

Ben 37 yaşındayım. İki aydır klomen kullanıyorum ve ovitrelle iğne oluyorum.

Merhaba.Ben 37 yaşındayım. İki aydır klomen kullanıyorum ve ovitrelle iğne oluyorum.15 Şubatta adet oldum. 27 şubatta ovitrelle iğnesi yapıldı. Üç tane yumurta vardı.18-19 ve 20mm çapında. 5 Marttta kan tahlili yapıldı. Progesteron 38,57 ve BHCG 15,6... Devamını Oku

Kan tahlili sonuçlarım: Proteon 6.1 6.4 8.3 Globulin 2 2.5 3.5 Mcv 96.1 80.4 95.9 . Yorumlar mısınız?

Kan tahlili sonuc min max Proteon 6.1 6.4 8.3 Globulin 2 2.5 3.5 Mcv 96.1 80.4 95.9 Plt 146 159 388 @pct 0.145 0.190 0, 360 @PDW 17.8 15.5 17.1 SEROLOJI anti_HBs 0.2 10 810 Devamını Oku

Kan şekeri 105 , insülin 19,69 ( 2,6 - 24,9) ve HOMA-IR değeri 5,08 olarak hesaplandı. Tahlil sonuçlarını yorumlayabilir misiniz?

Merhabalar, son yapılan tahlil sonuçlarımda açlık kan şekeri 105 , insülin 19,69 ( 2,6 - 24,9) ve HOMA-IR değeri 5,08 olarak hesaplandı. Tahlil sonuçlarını yorumlayabilir misiniz? Devamını Oku

Benim kan tahlilimde mono 0,30 0,80 normal değerlerde olup benim değerim 0.84 sizce bir sorun var mıdır?

Merhaba benim kan tahlilimde mono 0,30 0,80 normal değerlerde olup benim değerim 0.84 sizce bir sorun var mıdır ? Devamını Oku

İdrar tahlil sonuçlarımı yorumlar mısınız?

Merhaba.İdrar tahlillerimi yorumlarsanız sevinirm.. görünüm bulanık dansite1020 ph:5 biluribin :negatif ürobilinojen:normal keton:negatif gulukoz:negatif protein:negatif nitrit:negatif eritrosit:negatif tortu var mikroskopi. 4-5 lökosit bol epitel hü... Devamını Oku

Yorumlar mısınız? Wbc:107 ref:6-14 ne:2,45 ref:2-7,1 ly:6,67 ref:1,8-9 mo:0,88 ref:0,3-1,1 eo:0,6 ref:0,01-0,6 ba:0,1 ref:0,01-0,25 ne:22,9 ref:39,9-70

Merhaba tahlil sonuçlarında bir sıkıntı var mı çok şüphede kaldım yardımcı olun lütfen wbc:107 ref:6-14 ne:2,45 ref:2-7,1 ly:6,67 ref:1,8-9 mo:0,88 ref:0,3-1,1 eo:0,6 ref:0,01-0,6 ba:0,1 ref:0,01-0,25 ne:22,9 ref:39,9-70 ly%:62,4 ref:17,1-48 mo%8,2 r... Devamını Oku

Anti-HIV tahlili yaptırdım. Sonuçlarım negatif. Sizce başka bir hastanede de yaptırayım mı?

Merhaba doktor bey, ben bir sağlık ocağında anti-hiv tahlili yaptırdım. herhangi bir sayı yazmıyor ama sonucum negatif çıktı. sizce başka bir hastanede tahlil yaptırmama gerek var mı ? yoksa konuyu kapatmalı mıyım ? şimdiden teşekkürler. Devamını Oku

Doktor talasemi olabileceğimi söyledi, sizin içinde tahlil sonucları talaesemiyi mi gösteriyor..

mcv 67.7 mch 21.9 olarak tahlıl sonucum cıktı doktor talasemi olabileceğimi söyledi ve hemogram için yeniden kan alındı. hemogram ın sonucları onumuzdekı gunlerde bellı olucak. sizin içinde tahlil sonuclarım talasemi göstergesimidir. ayrıca lymph 4.8... Devamını Oku

Oglum 2,5 yaşında tahlil sonuçları degerlendirirmisiniz?

 Oglum 2,5 yaşında tahlil sonuçları degerlendirirmisiniz Vitamin B12 970 pg/mL 197 - 866 WBC 7.9 10^3/uL 4.0 - 13.0 NE% 37.5 % 37.0 - 73.0 LY% 52.0 % 20.0 - 50.0 MO% 6.7 % 2.5 - 10.0 EO% 2.4 % 0.5 - 11.0 BA% 1.4 % 0.0 - 2.0 NE# 2.9 10^3/uL 1.4 - 6.2 ... Devamını Oku

Yaşım 61 kısa bir süre önce üroloji bölümüne idrar tahlili verdim ve ilk tahlilde eritrosit bol çıktı lökosit 8-10 çıktı epitel 2-3 çıktı

 Yaşım 61 kısa bir süre önce üroloji bölümüne idrar tahlili verdim ve ilk tahlilde eritrosit bol çıktı lökosit 8-10 çıktı epitel 2-3 çıktı ama ilaçlarımı kullanıp gittikten sonra eritrosit 4-5, lökosit 15-20 ye çıktı, epitel de bol yazdı anlam vereme... Devamını Oku

Adetim gecikti ve Beta HCG değerim 0-5.3 çıktı. Hamile miyim?

 Merhaba adetimden 3 gün geçti kan tahlili yaptım referan aralığı 0-5.3 çıktı acaba hamilemiyim doktor şüpheli dedi 4 gün sonra tekrar gel tahlil yap dedi sizce nedir rica etsem söylermisiniz Devamını Oku

Doktora gittim kese gorunmedi tahlilde hcg degerim 151.91 cikti hamile oldugumu soyledi doktor gec dollenme dedi

 Doktora gittim kese gorunmedi tahlilde hcg degerim 151.91 cikti hamile oldugumu soyledi doktor gec dollenme dedi tahmini ne kadarlik  Devamını Oku

Sonuçlarım normal mi? Proteon 6.1 6.4 8.3 Globulin 2 2.5 3.5 Mcv 96.1 80.4 95.9

Kan tahlili sonuc min max Proteon 6.1 6.4 8.3 Globulin 2 2.5 3.5 Mcv 96.1 80.4 95.9 Plt 146 159 388 pct 0.145 0.190 0, 360 PDW 17.8 15.5 17.1 SEROLOJI anti_HBs 0.2 10 810 Devamını Oku

Kan tahlili sonuçlarımı yorumlar mısınız? wbc:107 ref:6-14 ne:2,45 ref:2-7,1 ly:6,67 ref:1,8-9 mo:0,88 ref:0,3-1,1 eo:0,6 ref:0,01-0,6 ba:0,1 ref:0,01-0,25

Merhaba tahlil sonuçlarında bir sııntı varmı çok şüphede kaldol yardımcı olun lütfen wbc:107 ref:6-14 ne:2,45 ref:2-7,1 ly:6,67 ref:1,8-9 mo:0,88 ref:0,3-1,1 eo:0,6 ref:0,01-0,6 ba:0,1 ref:0,01-0,25 ne:22,9 ref:39,9-70 ly%:62,4 ref:17,1-48 mo%8,2 ref... Devamını Oku

18 yaşında oğlumun kan tahlili cildindeki ve yüzündeki sivilceler için istendi yorumlar mısınız..

18 yaşında oğlumun kan tahlili cildindeki ve yüzündeki sivilceler için istendi.bazı değerler yüksek AST 36 ALT95 NE#6.1 RDW 16.1 YORUM ALMAK İSTİYORUM SAOLUN ŞİMDİDEN Devamını Oku

26 yaşındayım. kan tahlili sonucumda WBC değerim 26 çıkmış. neden kaynaklı olabilir?

en 26 yaşındayım. kan tahlili sonucumda WBC değerim 26 çıkmış. neden kaynaklı olabilir? Devamını Oku

İdrar tahlilimde ERİTROSİT değeri H 6 HPF 0-3 çıktı, bunun anlamını öğrenebilir miyim?

 İdrar tahlilimde ERİTROSİT değeri H 6 HPF 0-3 çıktı.. bunun anlamını öğrenebilir miyim? ciddi bir durum var mıdır doktora gitmem gerekir mi? acile gittim doktor hiç ilgilenmedi hiç bir yönlendirme yapmadı... Devamını Oku

Beta HCG sonucu 2.02 çıktı hamile miyim?

Adetimin ilk gününden 26 gün geçti.bugün tahlil yaptım beta hcg sonucu 2.02 çıktı hamilemiyim Devamını Oku


?