Mehabalar hocam adım elçin 24 yaşında bir bayanım tahlil sonuçlarımı yorumlarmısınız..glukoz 100 sgot ast 21 sgpt alt 21 alp 213 wbc 7.6 rbc 5.33 hgb 14.8 hct 43.1 mcv 80.8 mch 27.8 mchc 34.3 plt 329 MPV 7.3 pct 0.24 pdw 13.5 rdw 13.5 lym 3.4 mId 1 g... Devamını Oku
Merhaba, tahlil sonucu tam kan (hemogram) ( PDW 15,3 MPV 9,2 PCT 0,27 BASO% 0,1 BASO# 0 EOS# 0,12 MO# 0,39 WBC 4,9 ALANİN AMİNOTRANSFERAZ (ALT) 16 KAN ÜRE AZOTU (BUN) 18 INR 0,89 Bu değerlerin açıklaması ne olabilir acaba.. Devamını Oku
2,5 yaşındaki oğlumun 1 haftadır düşmeyen ateşi var doktora gittik ilaçlar bir işe yaramadı.bugün tekrar gittik.boğaz enfeksiyonu var.tahlil sonuçlarımız sedimentasyon 1 saat:16 bas : 0,23 baso% :2,9 eos% :0,5 neu% :33,8 mon :1,75 mon% :21,8 yorumlar... Devamını Oku
meerhabalarr benim adetim bugun tam 10 gün geçti kan tahlili yaptırdım ama hamile değilmişim acaba daha erken mi? Devamını Oku
27 yaşındayım 2 aylık oğlum var.Ayaklarımda şişme ve büyük kırmızı lekelerden dolayı yaptırdığım tahlil değerlerim şu şekilde; Biyokimya AST:37.06(0-31) ALT:51.95(0-34) Hemogram WBC:13.6(3.5-10) PLT:478(100-400) GRAN:10.2(1.2-8) RDW%:16.1(11-16) Tsh:... Devamını Oku
Kan Tahlili yaptırdım ve B12'im 297 çıktı sizce bu oran düşük mü düşükse kaç olmalıdır. Ve zamanla B12 düşer mi? Devamını Oku
Merhaba, kan tahlili sonucunda bir çok değer normal sadece aşağıda yazdığım değerler farklı . Ne anlama geldiği konusunda yardımınız rica ediyorum. Teşekkürler. Herpes Simpleks Tip 1/2 IgG 53,7 (POZİTİF) MON% 4,3 Devamını Oku
Hemogram (tam kan sayimi) testi ve idrar tahlili yaptirdim kan testinde WBC 12.0 idrar tahsilinde de keton pozitif cikti.önemli bi durum var midir? Devamını Oku
TSH 5,93 Değer Aralığı 0,270 - 4,20 FT4 1,34 Değer Aralığı 0,932 - 1,71 TPSA 0,61 Değer Aralığı 0 - 4 VİTAMİN B12 286 Değer Aralığı 221 - 946 FOLAT (FOLİK ASİT) 10,33 Değer Aralığı 4,6 - 18,7 Özelde yaptırdığım tahlilde TSH: 3,8 ; VİTAMİN B12 510,2 D... Devamını Oku
16 yaşındayım ve tahlil sonuçlarım da ASO 1097 çıktı ne yapmalıyım ? Bu kadar yüksek çıkması kötü mü ? Devamını Oku
Kan tahlili sonuçlarım;Lenfosit 17(20-48) Granülosit79,2(14-68) RDW 10,3(11-16) yorumunuzu alabilir miyim? Devamını Oku
Hocam 8 ayını yeni doldurmuş bir kızım var rica etsem kan tahlili sonuçlarını yorumlar mısınız. Hemogram WBC 9,3 N(4,3 - 10,3) #LYMPH + 6,4 - H(1 - 5) #MONO 0,7 N(0 - 1) #NEUT 1,9 - L(2 - 6,4)... Devamını Oku
07.02.2014 tarihinde yaptırdığım tahlilde;yüksek çıkan değerlerim.LDL kolestrol 139.8,kolestrol;264,HDL kolestrol;46,Trigliserit;391 GGT;119 diğer değerler normal.(Glukoz;98)Eşim ve çocuklarımda Hepatit B olduğundan bende çıkmadığı için Aşı olmuştum.... Devamını Oku
Merhaba, 11 aylık oğlum var,kan tahlilindeki düşük sonuçlar bunlar,sizce normal mi?Ne yapmalıyız. NE- L 24.2 % 43.0 - 65.0 MONO% L 4.5 % 5.5 - 11.7 HGB L 11.5 g/dl 14 - 18 HCT L 35.6 % 42 - 52 MCV L 73.5 fL 80 - 94 MCH L 23.8 pg 27.0 - 31.0 Devamını Oku
Babam 57 yaşında ve troid bezini 10 yıl önce aldırdı. 1 gün arayla 1 ve 1,5 levitron(100mg) kullanıyordu, tsh:0,05 çıktı, 20 gün ilaç kullanmadıktan sonra yeni yapılan tahlilde TSH: 24,09(0,35-,4,94) , T3:1,73(1,71-3,71) T4: 0,44(0,70-1,48) olarak ... Devamını Oku
Kan tahlili sonuc min max Proteon 6.1 6.4 8.3 Globulin 2 2.5 3.5 Mcv 96.1 80.4 95.9 Plt 146 159 388 @pct 0.145 0.190 0, 360 @PDW 17.8 15.5 17.1 SEROLOJI anti_HBs 0.2 10 810 Devamını Oku
Ben 21 yasındayım tahlillerimi yorumlar mısınız? tsh 1,2166 (0.35-4.94^) t3 2,800 (1.71-3.71^) t4 0,950 (0.70-1.48^) tsh gözüme garip geldi merak ediyorum daha doktora görunmedım. Birde Ca125 8,800 (0-35^) bunada yorum yaparsanız sevinirim? Devamını Oku
Genel tetkik amacıyla kan tahlili yaptırdım doktor kanımın fazla olduğunu değerlerimin yüksek olduğunu söyledi bir sorun olur mu? yüksek çıkan değerler LYM 41,4 RDW 15,9 MPV 10,8? Devamını Oku
Annemin Hematoloji tahlilinde; Sonuç MPV 7,25 Normal değerler;İ 7.4-10.4 olması gerektiği ve de Biyokimya tetkikinde; Trigliserid 316 Normal değeri ise, 0-200 olması gerekiyormuş. Siz nasıl yorumarsınız bu tahlil sonucunu acaba? Devamını Oku
Merhaba 2.4.2014 te asilama yaptirdim 16.4.2014 te kan tahlil sonucum beta hcg:39 cikti doktorumuz gebelik dedi 2 haftada cikan hcg:39 normal degermidir? Devamını Oku
32 yaşındayım adetin 21. günü progestron tahlili verdim sonuç 30.11 çıktı bu ne anlama geliyor 7 gün sonra adet olmam gerekiyo sizce bu değer ne anlam ifade ediyo Devamını Oku
tahlil sonuçlarım 2.43 çıktı hamilemiyim Devamını Oku
20(erkek) yaklask 1 ay önce tahlil yaptırdım. ALT 65 digerlri normal geldi.HBeAg pozitif.HBsAg pozitif.Anti HCV Negatif.Anti HBe negatif cikti.Ama HBV-DNA 9330000000 cikti. 4 ay once 1885000000 kopya/ml iken 3 ayda 5 kat arttı ne yapmaliyim hocam ted... Devamını Oku
Gebelikte 7. haftadayım. tahlil sonuçlarım TSH: 3.03, FT3: 3.63, FT4: 1.07, Anti T: ... Devamını Oku
32 yaşında bir bayanım. Tahlil sonuçlarım ESTRDL=39/ hFSH=5,89 / FT3=2,8 / FRT4=1,05 / hLH=3,87 / Prog=0,3 / PRL=18,76 / TSH=2,35 Doktorum birşey yok dedi ama ben genede tedirgin oluyorum .Hamilelik için bir problem görünüyormu ? Teşekkürler. Devamını Oku