27 haftalık ikiz gebeyim kasığımda ve belimde ağrı şikayetiyle doktora gittim idrar tahlilimde dansite:1,018eritrosit:7 lökosit:92çıktı sadece idrar yolları için bir toz verdiler acaba şikayetlerim sadece enfeksiyondan mı bide eritrosit çok m... Devamını Oku
Baş dönmesinden dolayı kan tahlili verdim hgb degerim 13.5g/dl ve demir 46mg/dl magnezyum da 1.6 mg/dl referans sonuçlarına göre düşük gözüküyor ne olabilir Devamını Oku
Merhaba hocam ben 23 yaşında 2 çocuk annesiyim elektroforez tahlil sonucumu yorumlayabilir misiniz? Albumin 50.71 54.7 -69.66 alfa-1globulin 5.9 2.63-5.03 alfa 2 globulun 12.19 4.87-10.48 beta-1globulin 6.59 5.35-9.19 beta-2globulin 4.69 2.38-7.11 ga... Devamını Oku
Merhaba. 23 yaşında bayanım. Hemogram tahlil sonuçlarım neu%36.8(50-70),lym%41.2(20-40),eos0.91(0.02-0.5),eos%11.5(0.5-5),baso%1.2(0-1),hgb10.2g/dl(11-16),hct33.8(37-54),mcv76.4(80-100),mch23.1(27-34),mchc30.2(32-36)/hormon ise verdiğin5.1ng/mL(11.0-... Devamını Oku
Merhaba, Babam 56 yaşında, tahlil sonuçlarını yorumlar mısınız? Glukoz (GLU) 122 mg/dL 74 - 106 Total Kolesterol 203 mg/dL 120 - 200 Trigliserit 410 mg/dL 400 mg/dL olduğundan hesaplanamadı!! mg/dL 70 - 130... Devamını Oku
Merhaba idrar tahlilimde lökosit esteraz +++ Dansite 1019 , ayrıca b12 testim 176 çıktı. Sonuçlar normal mi. Yorumlar misiniz? teşekkürler. Devamını Oku
Merhabalar,bu tahlilleri yaptırmak için hangi doktora gitmemiz gerekir,diyetisyen yeterli midir hepsi için ? Devamını Oku
Bayan yaş 55 Glukoz 130-Üre 64-Kolesterol 298 -HDL Kolestrol 43-LDL Kolestrol 224-Demir(Serum)27-UIBC 380 Sonuçlar annemin 11.02.2013 .Hocam üre önceki ayda yüksekti.Kolestrolün'de fazla olduğunu doktor söyledi.Bu tahlil sonuçları bizi korkuttu.Sizce... Devamını Oku
Hocam, Annem meme ve mide kanseri. İki bölgeden de ameliyat oldu. Şıçrama var mı tam bir muamma. Tahlil sonuçlarını yorumlamanızı rica ederim. Tetkik İsmi Sonuç Alt*Üst LYM% Düşük 24,9 25*50 HCT Düşük 34,9 35*55 RDW Yükse... Devamını Oku
İdrar tahlili sonucum:Lökosit Mikroskopi 24 Normal değer ( 0-5 ) Eritrosit Mikroskopi 1 Normal değer ( 0-5 ) Epitel Mikroskopi 2 Normal değer ( 0-5 ) Bakteri Mikroskopi 1 Normal değer ( 0- 900 ) Silender Mikroskopi 7 Normal değer ( 0-2) Lokosit Ester... Devamını Oku
Merhaba doktor. ben 27 yasindayim. hepatit b virusu kanimdan yok ola bilirmi tedavisi varmi? internetde %90 hastalik gecer diyor.benim tahlillerim ne gosteriyor? gecermi? karaciyerim ultrason da iyi normal bir hasar yokmus HBs Ag-pozitiv Anti HCV(kar... Devamını Oku
İDRAR TAHLİLİ LÖKOSİT 597 ERİTROSİT 64 YASSI EPİTEL 14 LÖKOSİT KÜMESİ 10 Devamını Oku
merhabalar hocam bu ayın 1 inde aşılama yaptık. 15 gün sonra kan tahlili aldık sonuç 16.77. doktor iki gün sonra tekrar tahlil yapmamızı onerdi. bugun yine tahlil aldık ( 2. gün) sonuç 23.09 çıktı doktor iki gün sonra bir daha tahlil dedi. bu sonuç n... Devamını Oku
İdrar tahlili yaptırdım. Sonuçlar Blood pozitif Keton eser Nitrit pozitif Lökosit esteraz eser Eritrosit 22 Lökosit 18 Renk kehribar Berraklık berrak Yorum alabilit miyim ? Devamını Oku
Merhaba hocam evlilik işlemleri için tahlil yaptırmıştım onu yorumlamanızı istiyorum. anti hcv(elisa)=0,204 anti hbs= 279,900 anti hıv= 0,175 hbsag= 0,378 bayan evlencem kişininkinn de antı hbs= 231,400 antı hıv =0,180 hbsag= 0,374 erkek yorumlarsanı... Devamını Oku
Merhaba, 27 yaşındayım ve kan tahlil sonucum da AST değerim 59 çıktı. Doktor karaciğerimde bir sorun olup olmadığını sordu, fakat ne gibi sorunlar olabilir merak ediyorum. Ayrıca çok çabuk yoruluyorum ve arada çarpıntım oluyor, baş dönmesi gibi sorun... Devamını Oku
Merhaba, annemin (50 yaşında) tahlilinde RDW yüksek çıktı. Bu ne anlama geliyor ve ne yapılmalı? Ayrıca glikoz 110 çıktı. ŞÂeker hastası mı, yoksa sınırda mıdır? ŞÂimdiden teşekkürler. Devamını Oku
Kan tahlilimde MPV 6,5 çıktı. Yorum alabilir miyim? Devamını Oku
Oğlum 7 aylık Tahlillerini Yorumlarsanız Sevinirim Doktorlar susuz kaldığını söyledi ultrasonda çekildi birşey yok ama 1 hafta arayla tahlillerinde yine susuz çıktı neden olabilir şimdiden teşekkürler 08.07.2014 Görünüm Çok Bulanık Berrak Renk Turunc... Devamını Oku
Merhaba bende 2 yıldır düzenli spor ve sağlıklı beslenme ile 26 kilo verdim, şuan tahlil yaptırmak istiyorum, hangi doktora başvuru yapmak gerekir, ve isteyeceğimiz tahlilin ismi nedir sadece kanda mı bakılıyor, vücudun yağ kas organını nasıl ölçülür... Devamını Oku
Merhabalar,bu tahlilleri yaptırmak için hangi doktora gitmemiz gerekir,diyetisyen yeterli midir hepsi için ? Devamını Oku
Merhaba. 23 yaşında bayanım. Hemogram tahlil sonuçlarım neu%36.8(50-70),lym%41.2(20-40),eos0.91(0.02-0.5),eos%11.5(0.5-5),baso%1.2(0-1),hgb10.2g/dl(11-16),hct33.8(37-54),mcv76.4(80-100),mch23.1(27-34),mchc30.2(32-36)/hormon ise verdiğin 5.1ng/mL (11.... Devamını Oku
Merhaba hocam ben 23 yaşında 2 çocuk annesiyim elektroforez tahlil sonucumu yorumlar mısınız? Albumin 50.71 54.7 -69.66 alfa-1globulin 5.9 2.63-5.03 alfa-2globulun 12.19 4.87-10.48 beta-1globulin 6.59 5.35-9.19 beta-2globulin 4.69 2.38-7.11 gamma glo... Devamını Oku
Merhaba, Babam 56 yaşında, tahlil sonuçlarını yorumlar mısınız? Glukoz (GLU) 122 mg/dL 74 - 106 Total Kolesterol 203 mg/dL 120 - 200 Trigliserit 410 mg/dL 400 mg/dL olduğundan hesaplanamadı!! mg/dL 70 - 130... Devamını Oku
Merhaba idrar tahlilimde lökosit esteraz +++ Dansite 1019 , ayrıca B12 testim 176 çıktı. Sonuçlar normal mi? Yorumlar mısınız? Teşekkürler. Devamını Oku