"tahlil" araması için sitede yer alan sonuçları

35 yaşında bayanım yaptırdığım tahlil değerleri Anti HAV > 100.0 Pozitif Anti HBs >1000.00pozitif çıktı sarılık olabilir miyim?

 35 yaşında bayanım yaptırdığım tahlil değerleri Anti HAV > 100.0 Pozitif Anti HBs >1000.00pozitif çıktı sarılık olabilirmiyim Devamını Oku

20 yaşındayım.karın ağrısı sonrasında idrar ve kan tahlili istediler.(adet dönemim değil) ağrı kesici iğne yaptılar?

20 yaşındayım.karın ağrısı sonrasında idrar ve kan tahlili istediler.(adet dönemim değil) ağrı kesici iğne yaptılar.idrar tahlili sonucumda da idrarda kanama görüldü.tahlilimi yorumlarmısınız? UBG normal, BIL neg, KET neg, BLD1+, PRO neg, NIT neg, LE... Devamını Oku

Merhaba 38 yaşında bir bayanım.Tahlil sonuçlarım

Merhaba 38 yaşında bir bayanım.Tahlil sonuçlarım hct 31.9 normal değer 35-55 hgb 11.2 normal değer 11.5-16.5 mcv 68.7 n.d. 75-100 mch 24.1 n.d 25-35 gran 8.6 n.d. 1.2-8 lym 9.6 n.d. 15-50 gra 87.5 n.d. 35-80 bu değerlerin sonuçları nedir acaba. teşek... Devamını Oku

Geçen hafta yaptırmış olduğum tahlillerde değerler; FT3 3.27, FT4 1.13, TSH 2.17 VE ANTİ TPO 72.6 .

Geçen hafta yaptırmış olduğum tahlillerde değerler; FT3 3.27, FT4 1.13, TSH 2.17 VE ANTİ TPO 72.6 . Daha önce gittiğim dahiliye uzmanı sürekli euthyrox adlı ilacı kullanmamı söylemişti.Fakat yazılı olan testleri isteyen dahiliye dr. u ilaç kullanmama... Devamını Oku

3,5 aylık oğlum bi kere kanlı kustu.hemen tahlil yaptırdık.

3,5 aylık oğlum bi kere kanlı kustu.hemen tahlil yaptırdık. kan değerleri WBC 8,3 LYM 64 MON % 11 MON# 1 HGB 11.6 MCHC 36.7 RDW-SD 64.1 RDW-CV 13.7 gaita sonucu negatif Devamını Oku

CA 125 tahlil sonucum 48 çıktı bunun anlamı ne olabilir?

CA 125 tahlil sonucum 48 çıktı bunun anlamı ne olabilir? Devamını Oku

Merhaba ben 30 yaşındayım .kan tahlili yaptım bana yorumlarmısın

merhaba ben 30 yaşındayım .kan tahlili yaptım bana yorumlarmısın sonuçları aşağıdadır. LDL KOLESTEROL :151 KREATİNİN : 0,9 SEDİM 1/2 SAAAT:11 SERBEST T3:5,9 SEDİM 1SAAT : 30 AST(SGOT) :17 ALT (SGPT) :17 TRİGLİSERİD : 134 SERBEST T4 :14,6 GLUKOZ:89 İN... Devamını Oku

Oruç sebebiyle saat 3,5 da yemek yedim. Saat 9.00 da tahlil için kan verdim.

Merhaba, Oruç sebebiyle saat 3,5 da yemek yedim. Saat 9.00 da tahlil için kan verdim. Glukoz 121 / Hb A1C 6 olarak çıkmış. Aç kalma süremin azlığından Glukoz yüksek çıkmış olabilir mi? Ailede diabet hastası da var :( Devamını Oku

Yapılan son tahliller soyle: lökosit 11.46 çıkan sonuç 3.8-10 ref araligi Trombosit 118 150-400 ?

Merhaba ben 68 yasinda erkek bir takipcinizim yaklasik 2 ay once kalp pili takdirdim. Yapılan son tahliller soyle: lökosit 11.46 çıkan sonuç 3.8-10 ref araligi Trombosit 118 150-400 Plateletkrit 0.12 0.15-0.40 Urik asit 8.8 3.4-7.0 CRP 0.61 ... Devamını Oku

Tahlilim de demir en düşük 69 olması gerekirken benim 50. Sizce önemli bir durum mu?

17 yaşındayım. Tahlilim de demir en düşük 69 olması gerekirken benim 50. Sizce önemli bir durum mu? Devamını Oku

İyi günler periarkadan abse teşhisiyle doktora gittim kolonoskipiyle bakılması önerildi

iyi günler perianal abse teşhisiyle doktora gittim kolonoskipiyle bakılması önerildi ve kolonoskopide ödem kan pıhtısı ve aft çıktı ülderatif kolit teşhisi kondu fakat kan tahlillerimde 3gün arka arkaya yaptırdığım sgot (ast)180 alt(264) ve tottal bi... Devamını Oku

Kan tahlili yaptırdım. EOS% 7.3 EOS# 0.6 MCV 65.2

kan tahlili yaptırdım. EOS% 7.3 EOS# 0.6 MCV 65.2 MCH 20.1 HDL Kolesterol 29 Trigliserid 291 Serbest T3 4.13. Bunlar haricinde diğerleri normal. Devamını Oku

Bugun oksuruk sikayeti için doktora gittim

merhaba hocam, bugun oksuruk sikayeti için doktora gittim ve tahlil sonuclarim korkulacak birsey varmi yada ne yapmam gerekiyor?WBC 13.88 MONO 0.98 GRA 9.32 MONO% 67.2 MCH 33.0 MCHC 35.2 PLT 517 diğer değerlerde orta seviyede cikmis durumda normal de... Devamını Oku

Ms ten veya lösemiden şüpheleniyoruz. Sizce bu kan sonuçları neyi ifade ediyor? Şimdiden teşekkürler !

Merhaba! Tahlil sonucumda; PDW 20.52 çıktı (referans aralığı: 44-56) Bas% 1.51 çıktı (referans aralığı 0-1) Vitamin12 113 çıktı (referans aralığı 214-864) Diğer değerler normal, Ms ten veya lösemiden şüpheleniyoruz. Sizce bu kan sonuçları neyi ifade... Devamını Oku

19 yaşımdayım.Karnımın sağ tarafında ve sırtımda ağrı ile doktora başvurdum?

19 yaşımdayım.Karnımın sağ tarafında ve sırtımda ağrı ile doktora başvurdum.Benden kan ve idrar tahlili istedi. Kan tahlilimde bilirubin 0.23 çıktı. İdrar tahlilimde ise 15- 20 lökosit, 10-15 eritrosit ve çok miktarda bakteri bulundu.Rahatsızlığımın ... Devamını Oku

Pilotluk için ( JAR-FCL 3 ) kurallarına uygun 1. sınıf sağlık raporu alacağım ama ecstasy ve esrar kullandım?

Pilotluk için ( JAR-FCL 3 ) kurallarına uygun 1. sınıf sağlık raporu alacağım ama ecstasy ve esrar kullandım. alacağım raporda Tam İdrar Tahlili ve Alınan kan örneği ile kanımda uyuşturucu madde bulgusu olacak. Uyuşturucu kullanmıyorum artık vücudumd... Devamını Oku

22 yaşında bekar bir bayanım.3 aydır idrar tahlillerimde bol lökosit görülüyor?

22 yaşında bekar bir bayanım.3 aydır idrar tahlillerimde bol lökosit görülüyor.antibiyotik kullanmama rağmen de geçmiyor aksine artış gösteriyor.son tahlilimde yine bol lökosit ,yaygın mukus ve 8-10 epitel çıktı.bu ne demek.doktorum çok şaşırdı.tahli... Devamını Oku

Merhabalar 3 yasında bir yigenim var kan tahlili sonuçlarında plt değer gecen ay düşük çıktı.

Merhabalar 3 yasında bir yigenim var kan tahlili sonuçlarında plt değer gecen ay düşük çıktı. Trombosit yüklemesi yapıldı. daha sonra 181 düştü tekrardan. 2 gün önceki tahlil sonuçlarında tekrardan 61 düştü.doktorlar net bılgı vermıyorlar. yardımcı o... Devamını Oku

1 sene ilaç tedavisi gördüm 2010 yılında ameliyat oldum

mrh ben 2009 yılında troid hastası oldugumu öğrendim. 1 sene ilaç tedavisi gördüm 2010 yılında ameliyat oldum patoloji raporum da papiller mikrokarsinom troid sağ lobu 7 mm tümör çapı olarak çıktı en son yaptırdıgım tahlil sonucum tsh :1.85 Değerleri... Devamını Oku

Doktorum yapılan ultrason incelemesinde rahimde çıkolata kisti olduğunu söyledi

doktorum yapılan ultrason incelemesinde rahimde çıkolata kisti olduğunu söyledi ve ca 125 tahlili istedi tahlil sonucum 39 çıktı bu tahlil yapıldığında adetim yeni bitmişti daha sonuçları doktoruma gösteremedim bu durum beni korkutuyor ilk gittiğim g... Devamını Oku

PCT- 0,184 , rdw-13 , NEU - 57,80 , lym-29,50 , MON - 10,5 burda büyük yazdım sonuçlarım ortalamaya göre pct düşük neu ve mon yüksek çıktı.

İyi günler benim kan tahlil sonuçlarım: wbc-7,55 , rbc-5,16 , hgb-15,80 , hct-% 46,70 , mcv-90 , mch-31 , mchc-34 , plt-187 , pdw-13,5 , mpv-9,8 , PCT- 0,184 , rdw-13 , NEU - 57,80 , lym-29,50 , MON - 10,5 burada büyük yazdım sonuçlarım ortalamaya gö... Devamını Oku

Serbest T3: 5,01 ve serbest T4: 15.56 çıktı.Sonuçlarım normal midir? Gebelik sürecine olumsuz bir etkisi olur mu?

Merhabalar.Son adet tarihinden itibaren 43 günlük hamileyim. Dün yaptırdığım tahlil sonuçlarım TSH: 2,61 serbest T3: 5,01 ve serbest T4: 15.56 çıktı.Sonuçlarım normal midir? Gebelik sürecine olumsuz bir etkisi olur mu? Devamını Oku

Merhabalar; dedemin tahlil sonuçlarını aldım yorumlarsanız çok sevinirim dedem 82 yaşında, karnının yan kısımlarında aşırı ağrıyla doktora götürdük?

Merhabalar; dedemin tahlil sonuçlarını aldım yorumlarsanız çok sevinirim dedem 82 yaşında, karnının yan kısımlarında aşırı ağrıyla doktora götürdük WBC    13.51 , HGB    16.8 , Üre    71 Kreatinin    1,49 MCHC    31.9 LY%     10.2 NE#     11.09 EO#  ... Devamını Oku

İdrarımda yanma var bu tahlil sonucum: BLOOD NEG - GLUKOZ NEG MMOI/L 0-5.6 PROTIN NEG G/L 0-0.3 PH 6.0 5-8.5

İdrarımda yanma var bu tahlil sonucum LOKOSİT EST +- - BLOOD NEG - GLUKOZ NEG MMOI/L 0-5.6 PROTIN NEG G/L 0-0.3 PH 6.0 5-8.5 SİPESİFİK GRAVİTE 1.002 1-1.03 KETON NEG MMOI/L 0-0.5 OROBİLNOJEN 0.2 UMAI/L 0-34 BLİRUBİN NEG - NİTRİT NEG - TURBIDITY CLESR... Devamını Oku

1 aydır euthyrox 50 mg günde 2 tane alıyorum (Gebelik düşündüğüm için) bu ay adetim 3 gün gecikti sonra 2 gün lekelenme şeklinde oldu tahlil sonucum nasıl?

Merhaba hocam 28 yaşında bayanım 5 yıldır hipotiroid rahatsızlığım var son 1 aydır euthyrox 50 mg günde 2 tane alıyorum (Gebelik düşündüğüm için) bu ay adetim 3 gün gecikti sonra 2 gün lekelenme şeklinde oldu tahlil sonucum yorumlar mısınız? Teşekkür... Devamını Oku


?