Vücudumun açık yerlerinde kaşıntı ve şişikler var ve ara sıra da belirsiz öldürme geliyor tahlil yaptırdım ast 43 çıktı yüksek olduğu söyleniyor sonuç ne olabilir Devamını Oku
Merhaba 6 yaşındaki oğlumun yapılan kan tahlilinde değerler aşağıdaki gibidir. Değerlendirmenizi rica eder iyi çalışmalar dileriz. WBC 8.4 RBC 5.03 HGB 13.8 HCT 39.4 MCV 78.3 LY 44.6 MO 8 LY 3.73 CK 137 Demir 110 D.Demir Bağlama Kapasitesi 271 TSH 1,... Devamını Oku
iki gün önce kene ısırdı kan tahlili yaptılar ve keneyi de parazitolojiye gönderdiler.Parazitoloji sonucundaKENE ÖRNEĞİ MORFOLOJİSİ BOZUK OLDUĞUNDAN TÜR TAYİNİ YAPILAMAMIŞTIR yazıyor.kan sonucumda Lenfosit:38.6%, Monosit:8%. sadece bu değerlerim yüks... Devamını Oku
merhabalar benim boynumdaki lenf bezi şişmesinden dolayı ameliyat oldum enfeksiyon çıktı kedi besliyorum doktor ondan olabileceği endişesiyle tahlil istedi ..sonucu Anti-CMV IgM NEGATİF , Anti-Toxoplasma IgM POZİTİF çıktı .. sizce ne olabilir bana ya... Devamını Oku
LY% * 35.6 % 5.5 - 20.5 MO% * 6.9 % 8.5 - 11.7 LY# * 3.3 10^3/uL 1.3 - 2.0 NE# * 5.1 10^3/uL 2.2 - 4.8 tahlil sonuçlarımda yüksek çıktı ne yapmalıyım 34 yaş erkek Devamını Oku
idrar tahlil şeker:negatif proteim:negatif ürobilinojen:normal ph:8.5 hemoglobin:negatif lökosit:negatif dansite:1.02 bi sorun varmı acaba Devamını Oku
merhabalara ben kan tahlili yaptırdım kanda beta hcg değeri 28.09 cıktı testinize göre 3 haftalık diyor sizin yorumunuz nedir hamılelık varmıdır? Devamını Oku
Beta-hCG değerim 30.günde 224.80 regl olmadım ama kahverekgi bir akıntım oldu. Sizce hamile miyim.Sağlık ocağında verdiğim kan tahlil sonucudur bu.Şimdiden Teşekkürler Devamını Oku
48 yaşındayım tiroid bezleri çalışmıyor günde 3 çeyrek levetrion hap kullanıyorum 70 kilodayım bir yılda 6 kilo aldım, tahlilerimi yazıyorum cevaplarsanız sevinirim vldl-kolesterol 9.00 mq/d1 trigliserid 47.00 mq/d1 Serum demiri saturasyon indeksi 11... Devamını Oku
Tahlil sonuçlarımda renın degerım 14,6 cıktı ayakta:5,41-34,53pg/mL yatarak:2,71-16,51pg/mL Aldosteron degerım 232 cıktı yatarak:30-160pg/mL ayakta 70-300pg/mL sonuclarımın durumunu yorumlayabılırmısınız lütfen Devamını Oku
Hocam merhaba.benim ellerimde ayaklarımda sürekli yanmalar oluyor dahiliyeye gittim tahlil sonuçlarım normal çıktı. duş aldığım ılık suyu ayaklarıma dökemiyorum aşırı derecede yanıyor bunun sebebi nedir hangi bölüme gitmeliyim lütfen yardımcı olun. Devamını Oku
Merhaba. En son regli tarihim 08.09.2014. Bu gün kan tahlili yaptırdım ve değer 0.91 çıktı. Gebelik var midir ? Yardımlarınız için şimdiden teşekkürler. Devamını Oku
Kızımın ilk doğduğunda topuktan alınan kanı tsh ve t4 yüksek çıkmış bana 1. ay dolunca bildirdiler.tekrar tahlil yaptırmamız söylendi sonuçlar şöyle: t3 serbest: 3.27 t4 serbest:1.18 tsh: 2.88 referans aralığı 0.7-5.9 kızım 1 ay 2 günlük değerleri no... Devamını Oku
Merhaba,tahlil sonuçlarım nasıldır WBC- 5.94 RBC- 4.73 HGB- 14.5 HCT- 43.6 MCV- 92 MCH- 30.6 MCHC- 33.2 PLT- 193 NEU%- 47 LYM%- 39.7 MONO%- 10.6 Yüksek EOS%- 1.33 BASO%- 1.37 Yüksek NEU- 2.79 LYM- 2.36 MONO- 0.631 Yüksek EOS- 0.079 BASO- 0.081 RDW- 1... Devamını Oku
Hocam dahiliyede yaptığım tahlil sonuçlarını bana açıklamanız için detaylı olarak aşağı yazıyorum ilginiz için teşekkürler WBC 8,45 10 3 MM3 3.2-9.7 RBC 5.68 10 3 MM3 4.54-5.78 HGB 14.91 G/DL 13.3-17.2 HCT 46.76 RU 38.9-50.9 PLT 308.9 10 3 MM3 130-40... Devamını Oku
Merhaba, Ben 2 yıldır Euthyrox kullanıyorum. Şuan 0.75 mcg lik doz kullanıyorum. Tahlil sonuçlarım; Tsh(0.27-4,2):0,502 Serbest T3(2-4.4):2.64 Serbest T4(0.93-1.7):1.6 Sizce Euthyrox dozum azalmalı mı 0.50 ye yoksa şuan 0.75 mcg normal mi geliyor? Te... Devamını Oku
Merhabalar geçen ay Kan ve idrar tahlili yaptırmıştım WBC düşük çıkmıştu geçen hafta tekrar yaptırmam gerektiği söylendi tekrar yaptırdım sonuclar aşağıdadır. WBC 3.65 Devamını Oku
62 yaşında erkek hastanın kan tahlillerinde IgG 8990, IgM 242 Globulin 10,3 Sedimantasyon 90 çıktı.Kanda kalsiyum normal, üre normal,boyunda kitle opere edildi.Patoloji sonucunda plazma hücre neoplazm tanısı konuldu. kemik survey kemiklerde tutulum y... Devamını Oku
Merhaba, yaş 21 cinsiyet kadın halsizlik şikayetiyle doktora gittim ve kendisinden kan testi yazmasını istedim çünkü başka bir nedenden dolayı yaptırdığım idrar testinde lökositlerim yüksek çıkmıştı. (Bakteri yok. Vajinit tanısı kondu.) Anemi tesşhis... Devamını Oku
32 haftalık gebeyim eklediğim tahlil sonuçlarını yorumlarsanız sevinirim wbc..11.4 rbc…4.19 hgb….9.3 hct….30.2 mcv…72 mch……22.3 mchc….31 plt…144 mpv…….10.2 rdw…..15.4 %lym….13.5 %mon….6.1 %gra……80.4 #lym….1.5 #mon…0.6 #gra ..9.3 pct ..0.147 pdw…16.5 Devamını Oku
Babamın (59 yaş) idrar tahlili sonucunda "her sahada 70-80 lökosit, 3-4 küme lökosit, 1-2 ertirosit, az bakteri görüldü" açıklaması yer alıyor. Bunun dışındaki sonuçlar negatif. Aslında sıklıkla lökosit değerlerinde yükselme oluyor ama şimdiye kadar... Devamını Oku
i? hafta sonu yapılan tahlil sonuçlarında lokosit değerinin normal seviyede olduğu lenfosit değerinin biraz yüksek 65 olarak çıktığı ve trombosit değerinin de 9 olarak çıktığı söylendi. 1 yaşında yaşadığımız sıkıntı olma ihtimali nedir? yardımların... Devamını Oku
Merhaba ben havuza gitmek için idrar tahlili yaptırdım ama iltihap var dediler. İdrar tahlilimdeki sonucu size olduğu gibi yazıyorum. Acaba sizin yorumunz ne olur? yardımcı olursanız sevinirim.Yoğunluk : 1002Ph : 8.0Görünüm: Hafif BulanıkRenk Devamını Oku
7 yıl önce ilişkiye girmiştim kan tahlili oldum değerlerim normal geçenlerde burun ameliyatı oldum aids testi yapmışlar mıdır? Devamını Oku
40 yıl pilotluk yaptım Çernobil patlamasından sora Uçus saglık kan tahlillerinde PTL 50-70 e düştü Daha önce 200 civarında idi bu durum a Nükleer radyosyon sebeb oldugunu düşünüyorum. Olayın vahametini daha sonra Uçuştan kendi istegimle ayırdım. Ka... Devamını Oku