26 yaşında bayanım.tahlillerim yapıldığında adetimin 28. günüydü estadional 40, FSH: 2.58, LH:5.52 PROGESTERON:1.2 T3:3.08, T4:1.14 TSH:1.14 gebe kalabilirmiyim Devamını Oku
1 ay önce kalp ameliyatı oldum yaşım 38 tahlil sonuçlarım hgb-12,3 hct-38,9 mch-26,1 bunlar ne demek önemli bir şey varmı yorumlarınızı bekliyorum teşekkürler Devamını Oku
Hayırlı günler. 20 yaşında bayanım aile hekikim guatrım olduğu söyledi. Sizinde bilgilerinizi almak istedim. Şimdiden teşekkür ederim. sT3: 3,44 sT4: 1,34 TSH: (H) 4,66 diğer tahlil sonuçları gerekiyor mu? Devamını Oku
Merhaba ben 37 yaşındayım 14 haftalık hamileyim.İdrar tahlillerim de eritrosit değeri +++ olarak çıktı.Diğer değerler normal görünüyor.Bunun açıklamasını yaparsanasız sevinirim.Şimdiden teşekkür ederim.kolay gelsin şeyda eren Devamını Oku
Bu testlerle cinsel ilişkiye girdiğim anlaşılır mı? idrar tahlili sonuçlarım, kimyasal analiz:Renk: sarı, Glukoz:negatif,Protein:eser, Keton:negatif, Bilirubin :negatif, Ph: asit, Ürobilinojen:normal,Nitrit:negatif, Tortu: yok. Mikroskopik Analiz:Er... Devamını Oku
Merhaba aniden boğazımda bir şişlik çıktı ve tahliller yapıldı zehirli guatr olabilir diye tsh 0.0074 t3 4.89 t4:1.91 demir:15 demirde ani bir düşüş oldu en kısa zamanda bilgilendirme yaparsanız sevinirim.Şimdiden teşekkür ederim Devamını Oku
Hocam öncelikle merhabalar. Cevabınız için şimdiden teşekkür ederim. Koyu yazılan bölgelere bakacak olursam hormon tahlilimde Ürik asit sonucum 2.4(Sonuç bölümlerine baktım) Hemogram tahlilimde ise WBC 10.4 , NEU% 46.4 , LYM% 41.4 , LYM# 4.3 Aydınlat... Devamını Oku
Penisimde şişlik ve biraz üst bölgesinde ağrı nedeniyle doktora gittim.tahliler istedi.İdrarda bi anormallik çıkmadı ama CRP(nefolometrik) değeri 24.3g/mL Hemogramdaysa neu% 40.8, eos%7.2, eos# 0.46 çıktı.doktor tahlilden önce ağrılı ödevm dedi.Çok e... Devamını Oku
B 12 eksikliğinin tüm belirtileri mevcut bende ve kan tahlili yaptırdım sağlık ocağında. sonuçlar şöyle : sonuc degeri:213.7 referans aralığı 192-663. TSH sonuc degeri (H) 9.91 referans aralığı: 0.27-4.2 bunlar normal demek mi oluyor. Peki ben yinede... Devamını Oku
Yaş:71 Erkek, Mide rahatsızlığı ile müracaat ettik, tanı yok, Kan tahlilinde anormal bulunan değerleri belirttim. Hastanın prostatı var ve karaciğerde kitleler mevcut. HCT 27.1 % (35-55) MCV 61.5 um3 (75-100) HGB 8.8 g/dl (11.5-16-5) MCH 20.1 pg (25-... Devamını Oku
Dün kan tahlili yaptırdım ve Beta HCG 121,62 çıktı fakat aile hekimim hamile olup olmadığına dair net bir şey söyleyemem değerin çok düşük 2 hafta sonra tekrara bakalım dedi. sizce hamile miyim? teşekkür ederim. Devamını Oku
Merhabalar, insülin direnci şüphesiyle tahlil yaptırdım.Tahlil sonuçlarıma göre insülin direnci var mı? İlaç kullanımı gerekli mi? AKŞÂ 82 Ref: 74-106 TKŞÂ 86 Ref: ... Devamını Oku
Merhaba iyi günler..Ben aknetrent kullanmak için kan tahlili yaptırdım.ilacı kullanabileceğimi fakat akdeniz anemisi olma ihtimalim olduğunu söyledi bilgilendirebilir misiniz?Yorumunuz için şimdiden teşekürler...ALT:9 AST:11 GGT:11 HGB:10.6 HCT:33 MC... Devamını Oku
Hormon tahlil sonuçları T3 sonuç değeri 3,01 T4 sonuç değeri 1,02 TSH sonuç değeri (L) 0,2343 Devamını Oku
40 yaşındayım ve ideal kilomdayım..tahlillerimde Homa-ir indeksi 1.67 (referans 1.03-1.23) Glukoz 90 (74-106) insulin 7.5 (2.6-24.9) olarak çıktı.Doktor gizli şeker var dedi? ailemde şeker hastası vs. de yok..acaba potansiyel şeker hastasımıyım? Devamını Oku
Merhaba. tahlil sonuçlarımı değerlendirirmisiniz lütfen. teşekkür ederim. demir:30 hgb:9.17 hct:29.8 mcv:72.7 mch:22.4 mchc:30.8 rdw:18.4 neut# : 1.98 neut% : 39.8 lym% : 51.3 Devamını Oku
Anneme dün zona teşhisi kondu.Başka bir rahatsızlık sebebi ile de olabileceği düşünülerek kan tahlili istendi.Değerler LYM%: 22.2 (25-50)NEU %:72.7 (45-70) Aynı değerler 02.01.2014 tarihinde de (grip nedeni ile tahlilyapılmıştı)LYM% 45 NEU%41.3 şekl... Devamını Oku
Hormon tahlillerim( adetin 2. günü yapılmıştır) CA 125 bende çıkan 136,9 H normal değeri: 0-35 U/ml Testosteron bende çıkan 0,00 normal değeri:0,1/0,75ng/ml (kadın) Devamını Oku
Merhaba, kan tahlilimde 2 adet eos var. Biri EOS%: 2,2 (Normal değerleri: 0-5) Diğeri: EOS: 0,14 (Normal değerleri: 0-0,4) Durumum nedir acaba? Devamını Oku
MON#:0.37 RE:0.16-1.4 EOS#:0.41 RE:0-0.8 BASO:0.02 RE:0-0.2 Hocam hormon tahlilimi 1,2,3 ve 4 parça halinde yazmak zorunda kaldım 300 karakter hak tanındığı için umarım bu sefer cevap alabilirim bilgilerimi tekrarlıyorum yaşım 23 ve bu hormon testini... Devamını Oku
28 yaş, kadın.Diyetisyenin isteği üzerine kan tahlili yaptırdım.Sonuçlar: RBC 3.75 (3.7-6.1), HGB 11.6 (12-18), HCT 35.7 (37.0-52.0), MCHC 32.6 (33.0-37.0) düşük olan değerlerim. Yorumlarsanız sevinirim.Teşekkürler.. Devamını Oku
Tahlil sonucumu değerlendirir misiniz? Çok fazla demir ve b12 eksikliğim olduğu için bu testler istendi.Endomisyom antikoru :negatif Endomisyom antikoru:negatif Anti gliadin ıgA:3.99 Anti gliadin ıgG:*2 Doku transglutaminaz ıgA:*2 Doku transglutamina... Devamını Oku
Merhaba 1 hafta önce hemoglobin elektroforezi tahlil yaptırdım sonuçlar şöyle, HbA1 = 94,83 HbF = 1,72 HbS = 0 HbA2 = 3,45 Sonuçlara göre bir hastalık durumu var mıdır.Şimdiden teşekkürlerimi sunuyorum. Devamını Oku
Oğlum 1 yaşında,ilk kan tahlilini yaptırdık.demir 32 çıktı,demir bağlama kapasitesi 292 çıktı,ferriti 39,59 çıktı (7-142 olmalıymış) tdbk(tot. demir bağl. kap. 324 çıktı. wbc 10,38 , neut% 21,6 ,lym# 6,43,lym%61,9,mono#1,06,mcv 73,2,mchc 36,4 ,pdw 8,... Devamını Oku
Merhaba hocam tahlilimi yorumlayabilirmisiniz. Glukoz 100 (74 - 109) Üre 23 (19 - 44) Kreatinin 0.9 (0.7 - 1.2) Kolestrol 157 (200) Trigliserit 69 (200) Hdl 50 (35) Ldl 93 (100 - 129) Ast 16 (37) Alt 11 (41) Sodyum 143 (136 - 145) Potasyum 4.3 (3.5 -... Devamını Oku