"tahlil" araması için sitede yer alan sonuçları

39. yaşında bir bayanım. Çene altı kıllarımdan ve aknelerimden şikayetçiyim?

39. yaşında bir bayanım. Çene altı kıllarımdan ve aknelerimden şikayetçiyim.(yüz , boyun ve vücut) Acaba hangi tahlilleri yaptırmam bana iyi bir sonuç verir. Devamını Oku

B-HCG 2053 < 5.0 mU/mL 0.0 - 7.0 mU/mL Postmenapoz 0.0 - 5.0 mUI/mL Gebe Değil

Hormon B-HCG    2053    < 5.0    mU/mL     0.0 - 7.0    mU/mL    Postmenapoz 0.0 - 5.0    mUI/mL    Gebe Değil Adetim 27 gündür geçiyor. 44 yaşındayım. idrar testinde pozitif çubuğu pembe çıktı. kan tahlili yukardaki gibi Devamını Oku

Hamileliğimin 36. haftasındayım. ve son kan tahlilimde PLT değerim 140 çıktı. bunun hamilelik için bir riski var mıdır? var sa ne yapmamı önerirsiniz?

Hamileliğimin 36. haftasındayım. ve son kan tahlilimde PLT değerim 140 çıktı. bunun hamilelik için bir riski var mıdır? var sa ne yapmamı önerirsiniz? Devamını Oku

Merhaba,yaptırdığım kan tahlilimde; HBs Ag = 0.20 negatif N( 0-0.99) Anti HBS = 359.61 pozitif N(0-9.99) aHCV = 0.03 negatif. N(0-0.79) ?

Merhaba,yaptırdığım kan tahlilimde; HBs Ag = 0.20 negatif N( 0-0.99) Anti HBS = 359.61 pozitif N(0-9.99) aHCV = 0.03 negatif. N(0-0.79) Anti HIV = 0.080 negatif. N(0-0.999) TIBL=0.52. N(0-0.9) DBIL=0.23. N(0-0.3) I.BIL=0.29. çıktı.Bu sonuçlara göre H... Devamını Oku

: 23 yaşında erkeğim. wbc değerim 4. iki haftadır bitmek bilmeyen şiddetli karın ağrılarım var.

23 yaşında erkeğim. wbc değerim 4. iki haftadır bitmek bilmeyen şiddetli karın ağrılarım var. rahatsızlığım ne olabilir. ultrasona gerek var mı ? doktorlar yalnızca kan alıyolar 4 gün üst üste kan verdim. hala kan tahlili yapıyorlar. yardımcı olur mu... Devamını Oku

: Benim tahlil sonuclarimda dusuk mCh? Mchc?

Benim tahlil sonuclarimda dusuk mCh? Mchc? Yaziyorduu degerler mch :27.6 mchc:32.9 cok dusuk degil ama hematoloji kontrolu yaziyordu ne acaba?? Devamını Oku

Hamileliğimin 36. haftasındayım. ve son kan tahlilimde PLT değerim 140 çıktı. bunun hamilelik için bir riski var mıdır? var sa ne yapmamı önerirsiniz?

Hamileliğimin 36. haftasındayım. ve son kan tahlilimde PLT değerim 140 çıktı. bunun hamilelik için bir riski var mıdır? var sa ne yapmamı önerirsiniz? Devamını Oku

Merhaba,yaptırdığım kan tahlilimde; HBs Ag = 0.20 negatif N( 0-0.99) Anti HBS = 359.61 pozitif N(0-9.99) aHCV = 0.03 negatif. N(0-0.79) ?

Merhaba,yaptırdığım kan tahlilimde; HBs Ag = 0.20 negatif N( 0-0.99) Anti HBS = 359.61 pozitif N(0-9.99) aHCV = 0.03 negatif. N(0-0.79) Anti HIV = 0.080 negatif. N(0-0.999) TIBL=0.52. N(0-0.9) DBIL=0.23. N(0-0.3) I.BIL=0.29. çıktı.Bu sonuçlara göre H... Devamını Oku

Merhabalar, kontrol amaçlı hormon tahlili yaptırdım adetimin 3. gununde yüksek çıkan değerlerim : Estradiol 49.84 ?

Merhabalar, kontrol amaçlı hormon tahlili yaptırdım adetimin 3. gununde yüksek çıkan değerlerim : Estradiol 49.84 CEA 1.42 (sigara kullanmıyorum) CA-125 59.77 Yumurtalık ultrasonumda herhangi bir kist oluşumu da gözlenmedi, temiz çıktı. Yorumlarınız ... Devamını Oku

57günlük oğlumun tahlil sonuçları;RBC3,26-HGB9,99-HCT28,8- RDW15,5- WBC4,4-NEU1,38?

57günlük oğlumun tahlil sonuçları;RBC3,26-HGB9,99-HCT28,8- RDW15,5- WBC4,4-NEU1,38-MONO1,31diğerleri normal değerler, bu yazdıklarım RDW HARİÇ HEPSİ NORMAL ALTINDA DEĞERLER, nasıl yorumlamalıyız? Teşekkür ederim Devamını Oku

İyi günler 1 yaşındaki kızımın tahlillerinde lenfosit oranı,lenfosit mutlak sayısı?

İyi günler 1 yaşındaki kızımın tahlillerinde lenfosit oranı,lenfosit mutlak sayısı,eritrosit dağılım genişliği ve lökositi yüksek değerlerde çıktı bu konuda bir yorumda bulunursanız sevinirim. Devamını Oku

Merhaba benim tansiyonum aç veya tok karnına ya 13.8 ya da 14.8 düşüyor ?

Merhaba benim tansiyonum aç veya tok karnına ya 13.8 ya da 14.8 düşüyor eczane normal diyor doktora gittim bütün tahlilleri yaptı 13.8 14.8 arası çıktı senin yaşında tansıyon olmaz yaşın 23 fazla kafaya takma hayatını yaşa dedi endişelenmem gereken b... Devamını Oku

Endrokronoliji bölümü doktorum doktorumun istediği tahlil sonuçları ; WBC 10.8 ?

Endrokronoliji bölümü doktorum doktorumun istediği tahlil sonuçları ; WBC    10.8    x 10^3/uL    4.60-10.2     NEU    7.37    x 10^3/uL    2.00-6.90     NEU%    68.3    %    37.0-80.0     LYM    2.77    x 10^3/uL    0.600-3.40     LYM%    25.7    % ... Devamını Oku

Kan değerlerimde hepatitt b olduğu söylendi. Ayrıntılı tekikler yapıldı

Merhaba, 1 hafta önce kan değerlerimde hepatitt b olduğu söylendi. Ayrıntılı tekikler yapıldı Hbsag düşük pozitif(yalancı pozitiflik olabailir) Hbaeg negatif anti hbe negatif anti hbc negatif anti hbs negatif anti hcv negatif. bütün karaciğer tahlill... Devamını Oku

5. haftada kan tahlili yaptırdım ve beta hcg değerim 9600 çıktı. çok yüksek değil mi, nedeni ne olabilir?

5. haftada kan tahlili yaptırdım ve beta hcg değerim 9600 çıktı. çok yüksek değil mi, nedeni ne olabilir? Devamını Oku

5 yasindaki oğlumun tahlil sonucları şöyledir;yorumlarsanız çok sevinirim.Crp,kantitatif 38,4 ?

5 yasindaki oğlumun tahlil sonucları şöyledir;yorumlarsanız çok sevinirim.Crp,kantitatif 38,4 Devamını Oku

27 yaşındayım 4 aylık evliyim. FT3-2,83 FT4-1,33 B-HCG-0,1 E2-13,95 FSH-7,27?

27 yaşındayım 4 aylık evliyim. FT3-2,83 FT4-1,33 B-HCG-0,1 E2-13,95 FSH-7,27 LH-8,55 PROLAKTİN-15,75 TSH-1,29 tahlil sonucumu öğrenebilir miyim.çok teşekkürler. Devamını Oku

Ben 22 yaşında bayanım, kan tahlili sonucumda MO değerim 0.42 çıktı bu normal mi ?

Ben 22 yaşında bayanım, kan tahlili sonucumda MO değerim 0.42 çıktı bu normal mi ? Devamını Oku

19 yaşımdayım.Karnımın sağ tarafında ve sırtımda ağrı ile doktora başvurdum.Benden kan ve idrar tahlili istedi?

19 yaşımdayım.Karnımın sağ tarafında ve sırtımda ağrı ile doktora başvurdum.Benden kan ve idrar tahlili istedi. Kan tahlilimde bilirubin 0.23 çıktı. İdrar tahlilimde ise 15- 20 lökosit, 10-15 eritrosit ve çok miktarda bakteri bulundu.Rahatsızlığımın ... Devamını Oku

Babama tahlil yaptırdık fakat sonuçları yüksek çıktı keratinin 1,6 ürik asit 10,7 ?

Babama tahlil yaptırdık fakat sonuçları yüksek çıktı keratinin 1,6 ürik asit 10,7 CRP 83 WBC 16,3 NEU 13 NEU% 80,1 sedimentasyonu 35 deherleri bana yardımcı olursanız çok sevinirim lütfen değerlerin nasıl olduğu hakkında bana bilgi verirmisiniz iyi a... Devamını Oku

3.günü hormon tahlili değerlerimi yorumlarsanız sevinirim. TSH 2,03 (0,35-4,94) T3 2,82 (1,71-3,71) T4 0,97 (0,7-1,48) ?

28 yaşındayım, 6 aydır bebek istiyoruz. adetin 3.günü hormon tahlili değerlerimi yorumlarsanız sevinirim. TSH 2,03 (0,35-4,94) T3 2,82 (1,71-3,71) T4 0,97 (0,7-1,48) E2 44 FSH 7,89 LH 4,61 PRL 22,51 (5,18-28,53) TESTOS 0,39 (0,09-1,09) Devamını Oku

Merhaba,yaptırdığım kan tahlilimde; HBs Ag = 0.20 negatif N( 0-0.99) Anti HBS = 359.61 pozitif N(0-9.99) aHCV = 0.03 negatif. N(0-0.79) ?

Merhaba,yaptırdığım kan tahlilimde; HBs Ag = 0.20 negatif N( 0-0.99) Anti HBS = 359.61 pozitif N(0-9.99) aHCV = 0.03 negatif. N(0-0.79) Anti HIV = 0.080 negatif. N(0-0.999) TIBL=0.52. N(0-0.9) DBIL=0.23. N(0-0.3) I.BIL=0.29. çıktı.Bu sonuçlara göre H... Devamını Oku

Ldl Kolestrol 77,38 Normal değerler 80-120 Hdl kolestrol 45,9 Normal değer>65?

Kan tahlili yaptırdım. Değerlerim aşağıda yazdığım gibi yorumlayabilirseniz çok sevinirim.Teşekkürler Demir 175,5 Normal değerleri 37-145 Ldl Kolestrol 77,38 Normal değerler 80-120 Hdl kolestrol 45,9 Normal değer>65 Devamını Oku

Kan tahlilinde benim trombosit değerim 32 bin çıktı yani çok düşük olduğu söyleniyor endişe ediyorum

 Kan tahlilinde benim trombosit değerim 32 bin çıktı yani çok düşük olduğu söyleniyor endişe ediyorum yardımcı olurmusunuz Devamını Oku

Adet düzensizliği nedeniyle tahlilim prolaktin 18.83 referans aralığı kadın 23.5 ng/ ml

Adet düzensizliği nedeniyle tahlilim prolaktin 18.83 referans aralığı kadın 23.5 ng/ ml WBC 8.36 (4.50-10.0) RBC 4.66 (4.0-7) HGB 14 (12.0-18.0) HCT 40.4 (37.7-53.7) MPV 6.1 (7.4-10.4 FL) Mono% 9.12 ( 2-8%) MONO 0,762 ( 0.02-0.4) PDW 17.8 ( 9.0-15.0f... Devamını Oku


?