39. yaşında bir bayanım. Çene altı kıllarımdan ve aknelerimden şikayetçiyim.(yüz , boyun ve vücut) Acaba hangi tahlilleri yaptırmam bana iyi bir sonuç verir. Devamını Oku
Hormon B-HCG 2053 < 5.0 mU/mL 0.0 - 7.0 mU/mL Postmenapoz 0.0 - 5.0 mUI/mL Gebe Değil Adetim 27 gündür geçiyor. 44 yaşındayım. idrar testinde pozitif çubuğu pembe çıktı. kan tahlili yukardaki gibi Devamını Oku
Hamileliğimin 36. haftasındayım. ve son kan tahlilimde PLT değerim 140 çıktı. bunun hamilelik için bir riski var mıdır? var sa ne yapmamı önerirsiniz? Devamını Oku
Merhaba,yaptırdığım kan tahlilimde; HBs Ag = 0.20 negatif N( 0-0.99) Anti HBS = 359.61 pozitif N(0-9.99) aHCV = 0.03 negatif. N(0-0.79) Anti HIV = 0.080 negatif. N(0-0.999) TIBL=0.52. N(0-0.9) DBIL=0.23. N(0-0.3) I.BIL=0.29. çıktı.Bu sonuçlara göre H... Devamını Oku
23 yaşında erkeğim. wbc değerim 4. iki haftadır bitmek bilmeyen şiddetli karın ağrılarım var. rahatsızlığım ne olabilir. ultrasona gerek var mı ? doktorlar yalnızca kan alıyolar 4 gün üst üste kan verdim. hala kan tahlili yapıyorlar. yardımcı olur mu... Devamını Oku
Benim tahlil sonuclarimda dusuk mCh? Mchc? Yaziyorduu degerler mch :27.6 mchc:32.9 cok dusuk degil ama hematoloji kontrolu yaziyordu ne acaba?? Devamını Oku
Hamileliğimin 36. haftasındayım. ve son kan tahlilimde PLT değerim 140 çıktı. bunun hamilelik için bir riski var mıdır? var sa ne yapmamı önerirsiniz? Devamını Oku
Merhaba,yaptırdığım kan tahlilimde; HBs Ag = 0.20 negatif N( 0-0.99) Anti HBS = 359.61 pozitif N(0-9.99) aHCV = 0.03 negatif. N(0-0.79) Anti HIV = 0.080 negatif. N(0-0.999) TIBL=0.52. N(0-0.9) DBIL=0.23. N(0-0.3) I.BIL=0.29. çıktı.Bu sonuçlara göre H... Devamını Oku
Merhabalar, kontrol amaçlı hormon tahlili yaptırdım adetimin 3. gununde yüksek çıkan değerlerim : Estradiol 49.84 CEA 1.42 (sigara kullanmıyorum) CA-125 59.77 Yumurtalık ultrasonumda herhangi bir kist oluşumu da gözlenmedi, temiz çıktı. Yorumlarınız ... Devamını Oku
57günlük oğlumun tahlil sonuçları;RBC3,26-HGB9,99-HCT28,8- RDW15,5- WBC4,4-NEU1,38-MONO1,31diğerleri normal değerler, bu yazdıklarım RDW HARİÇ HEPSİ NORMAL ALTINDA DEĞERLER, nasıl yorumlamalıyız? Teşekkür ederim Devamını Oku
İyi günler 1 yaşındaki kızımın tahlillerinde lenfosit oranı,lenfosit mutlak sayısı,eritrosit dağılım genişliği ve lökositi yüksek değerlerde çıktı bu konuda bir yorumda bulunursanız sevinirim. Devamını Oku
Merhaba benim tansiyonum aç veya tok karnına ya 13.8 ya da 14.8 düşüyor eczane normal diyor doktora gittim bütün tahlilleri yaptı 13.8 14.8 arası çıktı senin yaşında tansıyon olmaz yaşın 23 fazla kafaya takma hayatını yaşa dedi endişelenmem gereken b... Devamını Oku
Endrokronoliji bölümü doktorum doktorumun istediği tahlil sonuçları ; WBC 10.8 x 10^3/uL 4.60-10.2 NEU 7.37 x 10^3/uL 2.00-6.90 NEU% 68.3 % 37.0-80.0 LYM 2.77 x 10^3/uL 0.600-3.40 LYM% 25.7 % ... Devamını Oku
Merhaba, 1 hafta önce kan değerlerimde hepatitt b olduğu söylendi. Ayrıntılı tekikler yapıldı Hbsag düşük pozitif(yalancı pozitiflik olabailir) Hbaeg negatif anti hbe negatif anti hbc negatif anti hbs negatif anti hcv negatif. bütün karaciğer tahlill... Devamını Oku
5. haftada kan tahlili yaptırdım ve beta hcg değerim 9600 çıktı. çok yüksek değil mi, nedeni ne olabilir? Devamını Oku
5 yasindaki oğlumun tahlil sonucları şöyledir;yorumlarsanız çok sevinirim.Crp,kantitatif 38,4 Devamını Oku
27 yaşındayım 4 aylık evliyim. FT3-2,83 FT4-1,33 B-HCG-0,1 E2-13,95 FSH-7,27 LH-8,55 PROLAKTİN-15,75 TSH-1,29 tahlil sonucumu öğrenebilir miyim.çok teşekkürler. Devamını Oku
Ben 22 yaşında bayanım, kan tahlili sonucumda MO değerim 0.42 çıktı bu normal mi ? Devamını Oku
19 yaşımdayım.Karnımın sağ tarafında ve sırtımda ağrı ile doktora başvurdum.Benden kan ve idrar tahlili istedi. Kan tahlilimde bilirubin 0.23 çıktı. İdrar tahlilimde ise 15- 20 lökosit, 10-15 eritrosit ve çok miktarda bakteri bulundu.Rahatsızlığımın ... Devamını Oku
Babama tahlil yaptırdık fakat sonuçları yüksek çıktı keratinin 1,6 ürik asit 10,7 CRP 83 WBC 16,3 NEU 13 NEU% 80,1 sedimentasyonu 35 deherleri bana yardımcı olursanız çok sevinirim lütfen değerlerin nasıl olduğu hakkında bana bilgi verirmisiniz iyi a... Devamını Oku
28 yaşındayım, 6 aydır bebek istiyoruz. adetin 3.günü hormon tahlili değerlerimi yorumlarsanız sevinirim. TSH 2,03 (0,35-4,94) T3 2,82 (1,71-3,71) T4 0,97 (0,7-1,48) E2 44 FSH 7,89 LH 4,61 PRL 22,51 (5,18-28,53) TESTOS 0,39 (0,09-1,09) Devamını Oku
Merhaba,yaptırdığım kan tahlilimde; HBs Ag = 0.20 negatif N( 0-0.99) Anti HBS = 359.61 pozitif N(0-9.99) aHCV = 0.03 negatif. N(0-0.79) Anti HIV = 0.080 negatif. N(0-0.999) TIBL=0.52. N(0-0.9) DBIL=0.23. N(0-0.3) I.BIL=0.29. çıktı.Bu sonuçlara göre H... Devamını Oku
Kan tahlili yaptırdım. Değerlerim aşağıda yazdığım gibi yorumlayabilirseniz çok sevinirim.Teşekkürler Demir 175,5 Normal değerleri 37-145 Ldl Kolestrol 77,38 Normal değerler 80-120 Hdl kolestrol 45,9 Normal değer>65 Devamını Oku
Kan tahlilinde benim trombosit değerim 32 bin çıktı yani çok düşük olduğu söyleniyor endişe ediyorum yardımcı olurmusunuz Devamını Oku
Adet düzensizliği nedeniyle tahlilim prolaktin 18.83 referans aralığı kadın 23.5 ng/ ml WBC 8.36 (4.50-10.0) RBC 4.66 (4.0-7) HGB 14 (12.0-18.0) HCT 40.4 (37.7-53.7) MPV 6.1 (7.4-10.4 FL) Mono% 9.12 ( 2-8%) MONO 0,762 ( 0.02-0.4) PDW 17.8 ( 9.0-15.0f... Devamını Oku