Merhaba 20 yaşındayım adet düzensizliğim var bir süre ilaç kullandım düzeldi ilaçları bırakınca yeniden düzensizliğim başladı hormon tahlili yapıldı daha önce de yapılmıştı bu tahlil doktorum menapozlu kadın değerlerine yakın değerlerin demişti. yeni... Devamını Oku
Tahlil sonuçlarımda Vit B 12 177.3 çıktı REFERANS ARALIĞI İSE 191-663. Bu sonucun anlamı nedir? Devamını Oku
Merhaba tahlil sonuçlarımı yorumlar mısınız? HBSAG : 0,575. HIV Ag/Ab : 0,409. HCV Ab (Anti HCV) : 0,135. Devamını Oku
Bebeğim erkek 8 ay 17 günlük kan tahlili sonuçları aşağıdaki gibidir değerlendirme yapabilir misiniz rica etsem Teşekkürler RBC 5.2 NEU% 18.07 HGB 13,69 NEU# 1.2 HCT 40.08 LYM% 68.25 MPV 6.57 BASO% 1.40 RDW 11.94 TSH 2.04 T4 1.36 Devamını Oku
Ben tahlil yaptırdım. ALT-80 AST-48 çıktı doktor karaciğerimde sarılık olmasından şüpheleniyor. tekrar tahlil istedi olabilir mi acaba? Devamını Oku
Hocam tahlil sonucum: Behriz: 4 /MİKTAR: 2 /RENK:Krem / Ph:7.5 GÖRÜNÜŞ: Opelesan / VİSKOZİTE: Normal / LİKEFAKSİYON SÜRESİ: 40dk SPERM KONSANTRASYONU:21.6 milyn / TOPLAM SPERM SAYISI:43.2mlyn / NORMAL MORFOLOJİ:%11 ANORMAL MORFOLOJİ:%89 / Hızlı Hark:... Devamını Oku
25 yaşında hamileyim! İdrar yolları iltihabı teşhisi koyuldu ve geçen haftadan bu yana antibiyotik kullanıyorum. ilk sonuçlar eritrosit mik. 1hpf lokosit miktarı: 26 hpf bugün yaptırdığım tahlillereritrosit mik. 3 hpf lokosit miktarı: 80 hpf Devamını Oku
23 YAŞINDAYIM (3 EKİM 1991) çok erken uyandığımda günün sonunda bacaklarım titriyor deprem olduğunu sanıyordum. kan tahlillimde NORMALİN ALTINDAKİ değerler HGB:11,17 HCT:34 MCV:74 MCH:24,34 kan tahlillimde NORMALİN ÜSTÜNDEKİ değerler MON%: 11... Devamını Oku
21 yaşındayım kilo problemim var.1.87 boy 105 kilo.tahlil sonuclarım serbest t3:2.89 pg/ml serbest t4 0.78 ng/dl tsh 1.23 mu/ml durumum nedir ? Devamını Oku
Tahlilimde pro +1 Bld +1 çıktı nedir acaba Devamını Oku
Tahlil sonucunda Beta-hCG (Total hCG) 1001,7 mlU/ml , ultrason yapptirdim ancak gebe kesesi gorunmuyor dedi doktor. sitenizdeki hesabına göre ben yaklasik 5 haftalik hamili. bu doğru mudur?sagol Devamını Oku
Merhaba, Biletarel UPJ darlıktan 1 yıl önce 2 kez ameliyat oldum.Ameliyatlar başarılı geçti.Aylık kan idrar ve USG tahlilleri ile kontrol hastasıyım.Bu ayki kan tahlilimde Lökositim 179 çıktı.Referans aralığına kıyasla çok yüksek bir rakam. Henüz dok... Devamını Oku
Kan tahlilinde tok karnına glukoz 112 çıktı bunu nasıl yorumlarsınız birde tsh seviyemde 4.43 görünüyor bu ne anlama geliyor açıklarsanız çok sevinirim :)) Devamını Oku
29 haftalik gebeyim. Tahlil sonuclarim MON# 0.64 olmasi gerekenden biraz yüksek. WBC 13.9 , RBC 3.42, HCT 33, MCH 32.7 , NEUT % 76 , LYM% 17.9 , MON % 4.62 , NEUT# 10.5 . ... pH 8.5 Bu değerler normalin üzerinde problem nedir ve nasıl bir yol izlemel... Devamını Oku
12 aylık bebeğimi kilo alamadığı için doktora göturdum ve idrar tahlili yaptırdım.sonucunda ''Her Sahada 1-2 Lökosit ve Az Amorf Ürat kristalleri görüldü.'' bunun anlamı nedir acaba Devamını Oku
Tahlil sonuclarini degerlendirmenizi rica ederim MCH 27pg, monosit % 8.6, CK 585U/L, hidroksivitamin D 7.4ng/mL Teşekkürler. Devamını Oku
Açlık kan tahlili sonuçlarımdaki glukoz ve insülin değerleri, glukoz:92(aralık 74-106) insülin:5.6(aralık 1.9-23). Tahlilde normal değerler içerisinde görünüyor. Fakat tok kan tahlilinde glukoz:113 insülin:43.2 çıktı.Hangi muhtemel hastalığın sebebi... Devamını Oku
Merhaba hocam 22 yaşında bayanım.Kasıklarımda sancı oluşması nedeniyle hastaneye gittim sadece idrar tahlilimde ph 6 Dansite 1,03 , protein glukoz keton nitrin negatif ve 15-20 epitel 8-10 lökosit ve eritrosit yazıyor sonuçlarda.sizce bir sorun bulun... Devamını Oku
29 yaşındayım kan tahlili yaptırdım ve sonuclarda alt 35 alp120 crp 0.51 ve aso 888 çıkmış hepsi de referans aralıklarının üzerinde çıkmış Bilgilendirirseniz cok sevinirim teşekkürler Devamını Oku
Merhaba bir buçuk ay önce kansızkık için Dr gittim hgb 9.02 ve Demir 16 imiş. ( bir önceki ay) tekrar Dr gittim tahlilleri tekrar yaptırdım biraz anormal geldi. Hgb değeri 10.4 yükselmiş. Demir ise 191 e fırlamış(referans aralığı 145) acaba normal mi... Devamını Oku
Hocam merhaba annemle rutin kontroller için hastaneye gitmiştik tesadüfen hepatit b hastalığ olduğunu öğrendikr tahlil sonuçlarını sizinle paylaşmak istiyorum ve yorumumuzu bekliyorum hbv dna pcr (+) 83. Anti hbc ıgg pozitif hbe ag negatif anti hbc ı... Devamını Oku
Dün akşam karın ağrısı mide bulantısı ve baş ağrısı ile ilgili doktora gittim ; kan tahlilimde LÖKOSİT(WBC) 13,42H çıktı, bu nedemek yardımcı olabilirmisiniz, Endişelenmelimiyim ? Devamını Oku
TSK' da 15 yıldır görev yapmaktayım ve her 3 yılda bir periyodik muayene olmaktayım. Son 2 haftadır yapılan tam kan tahlillerim sonucu WBC 14.3 ve müteakiben 10 gün sonra ise 19.2' dir. Herhangi bir ateşli hastalık, enfeksiyon, iltihaplanma v.s. geçi... Devamını Oku
Yaş 28 tahlili yorumlarsanız sevinirim wbc:3.9 lym#1.4 mon#0.1 gra#2.4 lym%36.3 mon%3.7 gra%60.0 rbc:5.46 hgb:16.2 hct:42.9 mcv:78 mch:29.6 mch:37.8 rdw:15.0 plt:199 mpv:6.7 pct:0.133 pdw:14.8 teşekkürler Devamını Oku
Merhabalar, PLT değerim 139 çıktı 3 hafta sonra tekrar bir tahlil yaptırmam söylendi ağrı kesici ve aspirinleri kullanmamam söylendi. Fakat sporcu multivitamini kullanıyorum bunuda bırakmam gereklimi ? kullanmam da sakınca var mıdır? Devamını Oku