"tahlil" araması için sitede yer alan sonuçları

Merhaba 20 yaşındayım adet düzensizliğim var bir süre ilaç kullandım?

Merhaba 20 yaşındayım adet düzensizliğim var bir süre ilaç kullandım düzeldi ilaçları bırakınca yeniden düzensizliğim başladı hormon tahlili yapıldı daha önce de yapılmıştı bu tahlil doktorum menapozlu kadın değerlerine yakın değerlerin demişti. yeni... Devamını Oku

Tahlil sonuçlarımda Vit B 12 177.3 çıktı REFERANS ARALIĞI İSE 191-663. Bu sonucun anlamı nedir?

Tahlil sonuçlarımda Vit B 12 177.3 çıktı REFERANS ARALIĞI İSE 191-663. Bu sonucun anlamı nedir? Devamını Oku

HBSAG : 0,575. HIV Ag/Ab : 0,409. HCV Ab (Anti HCV) : 0,135.

Merhaba tahlil sonuçlarımı yorumlar mısınız? HBSAG : 0,575. HIV Ag/Ab : 0,409. HCV Ab (Anti HCV) : 0,135. Devamını Oku

Değerlendirme yapabilir misiniz rica etsem Teşekkürler RBC 5.2 NEU% 18.07 HGB 13,69 NEU# 1.2?

Bebeğim erkek 8 ay 17 günlük kan tahlili sonuçları aşağıdaki gibidir değerlendirme yapabilir misiniz rica etsem Teşekkürler RBC 5.2 NEU% 18.07 HGB 13,69 NEU# 1.2 HCT 40.08 LYM% 68.25 MPV 6.57 BASO% 1.40 RDW 11.94 TSH 2.04 T4 1.36 Devamını Oku

Ben tahlil yaptırdım. ALT-80 AST-48 çıktı ?

Ben tahlil yaptırdım. ALT-80 AST-48 çıktı doktor karaciğerimde sarılık olmasından şüpheleniyor. tekrar tahlil istedi olabilir mi acaba? Devamını Oku

Hocam tahlil sonucum: Behriz: 4 /MİKTAR: 2 /RENK:Krem / Ph:7.5 GÖRÜNÜŞ: Opelesan / VİSKOZİTE: Normal / LİKEFAKSİYON SÜRESİ: 40dk ?

Hocam tahlil sonucum: Behriz: 4 /MİKTAR: 2 /RENK:Krem / Ph:7.5 GÖRÜNÜŞ: Opelesan / VİSKOZİTE: Normal / LİKEFAKSİYON SÜRESİ: 40dk SPERM KONSANTRASYONU:21.6 milyn / TOPLAM SPERM SAYISI:43.2mlyn / NORMAL MORFOLOJİ:%11 ANORMAL MORFOLOJİ:%89 / Hızlı Hark:... Devamını Oku

25 yaşında hamileyim! İdrar yolları iltihabı teşhisi koyuldu ?

25 yaşında hamileyim! İdrar yolları iltihabı teşhisi koyuldu ve geçen haftadan bu yana antibiyotik kullanıyorum. ilk sonuçlar eritrosit mik. 1hpf lokosit miktarı: 26 hpf bugün yaptırdığım tahlillereritrosit mik. 3 hpf lokosit miktarı: 80 hpf Devamını Oku

NORMALİN ALTINDAKİ değerler HGB:11,17 HCT:34 MCV:74 MCH:24,34?

23 YAŞINDAYIM (3 EKİM 1991) çok erken uyandığımda günün sonunda bacaklarım titriyor deprem olduğunu sanıyordum. kan tahlillimde NORMALİN ALTINDAKİ değerler HGB:11,17 HCT:34 MCV:74 MCH:24,34  kan tahlillimde NORMALİN ÜSTÜNDEKİ değerler MON%: 11... Devamını Oku

21 yaşındayım kilo problemim var.1.87 boy 105 kilo.tahlil sonuclarım serbest t3:2.89 pg/ml serbest t4 0.78?

21 yaşındayım kilo problemim var.1.87 boy 105 kilo.tahlil sonuclarım serbest t3:2.89 pg/ml serbest t4 0.78 ng/dl tsh 1.23 mu/ml durumum nedir ? Devamını Oku

Tahlilimde pro +1 Bld +1 çıktı nedir acaba

Tahlilimde pro +1 Bld +1 çıktı nedir acaba   Devamını Oku

Tahlil sonucunda Beta-hCG (Total hCG) 1001,7 mlU/ml , ultrason yapptirdim ancak gebe kesesi gorunmuyor dedi doktor

 Tahlil sonucunda Beta-hCG (Total hCG) 1001,7 mlU/ml , ultrason yapptirdim ancak gebe kesesi gorunmuyor dedi doktor. sitenizdeki hesabına göre ben yaklasik 5 haftalik hamili. bu doğru mudur?sagol Devamını Oku

Merhaba, Biletarel UPJ darlıktan 1 yıl önce 2 kez ameliyat oldum?

Merhaba, Biletarel UPJ darlıktan 1 yıl önce 2 kez ameliyat oldum.Ameliyatlar başarılı geçti.Aylık kan idrar ve USG tahlilleri ile kontrol hastasıyım.Bu ayki kan tahlilimde Lökositim 179 çıktı.Referans aralığına kıyasla çok yüksek bir rakam. Henüz dok... Devamını Oku

Kan tahlilinde tok karnına glukoz 112 çıktı ?

Kan tahlilinde tok karnına glukoz 112 çıktı bunu nasıl yorumlarsınız birde tsh seviyemde 4.43 görünüyor bu ne anlama geliyor açıklarsanız çok sevinirim :))  Devamını Oku

29 haftalik gebeyim. Tahlil sonuclarim MON# 0.64 olmasi gerekenden biraz yüksek. WBC 13.9?

29 haftalik gebeyim. Tahlil sonuclarim MON# 0.64 olmasi gerekenden biraz yüksek. WBC 13.9 , RBC 3.42, HCT 33, MCH 32.7 , NEUT % 76 , LYM% 17.9 , MON % 4.62 , NEUT# 10.5 . ... pH 8.5 Bu değerler normalin üzerinde problem nedir ve nasıl bir yol izlemel... Devamını Oku

12 aylık bebeğimi kilo alamadığı için doktora göturdum ve idrar tahlili yaptırdım?

12 aylık bebeğimi kilo alamadığı için doktora göturdum ve idrar tahlili yaptırdım.sonucunda ''Her Sahada 1-2 Lökosit ve Az Amorf Ürat kristalleri görüldü.'' bunun anlamı nedir acaba Devamını Oku

Tahlil sonuclarini degerlendirmenizi rica ederim MCH 27pg, monosit % 8.6, CK 585U/L

Tahlil sonuclarini degerlendirmenizi rica ederim MCH 27pg, monosit % 8.6, CK 585U/L, hidroksivitamin D 7.4ng/mL Teşekkürler. Devamını Oku

Açlık kan tahlili sonuçlarımdaki glukoz ve insülin değerleri, glukoz:92(aralık 74-106)?

 Açlık kan tahlili sonuçlarımdaki glukoz ve insülin değerleri, glukoz:92(aralık 74-106) insülin:5.6(aralık 1.9-23). Tahlilde normal değerler içerisinde görünüyor. Fakat tok kan tahlilinde glukoz:113 insülin:43.2 çıktı.Hangi muhtemel hastalığın sebebi... Devamını Oku

Merhaba hocam 22 yaşında bayanım.Kasıklarımda sancı oluşması nedeniyle hastaneye gittim ?

Merhaba hocam 22 yaşında bayanım.Kasıklarımda sancı oluşması nedeniyle hastaneye gittim sadece idrar tahlilimde ph 6 Dansite 1,03 , protein glukoz keton nitrin negatif ve 15-20 epitel 8-10 lökosit ve eritrosit yazıyor sonuçlarda.sizce bir sorun bulun... Devamını Oku

29 yaşındayım kan tahlili yaptırdım ve sonuclarda alt 35 alp120 crp 0.51?

 29 yaşındayım kan tahlili yaptırdım ve sonuclarda alt 35 alp120 crp 0.51 ve aso 888 çıkmış hepsi de referans aralıklarının üzerinde çıkmış Bilgilendirirseniz cok sevinirim teşekkürler Devamını Oku

Merhaba bir buçuk ay önce kansızkık için Dr gittim hgb 9.02?

Merhaba bir buçuk ay önce kansızkık için Dr gittim hgb 9.02 ve Demir 16 imiş. ( bir önceki ay) tekrar Dr gittim tahlilleri tekrar yaptırdım biraz anormal geldi. Hgb değeri 10.4 yükselmiş. Demir ise 191 e fırlamış(referans aralığı 145) acaba normal mi... Devamını Oku

Hocam merhaba annemle rutin kontroller için hastaneye gitmiştik?

Hocam merhaba annemle rutin kontroller için hastaneye gitmiştik tesadüfen hepatit b hastalığ olduğunu öğrendikr tahlil sonuçlarını sizinle paylaşmak istiyorum ve yorumumuzu bekliyorum hbv dna pcr (+) 83. Anti hbc ıgg pozitif hbe ag negatif anti hbc ı... Devamını Oku

Dün akşam karın ağrısı mide bulantısı ve baş ağrısı ile ilgili doktora gittim?

Dün akşam karın ağrısı mide bulantısı ve baş ağrısı ile ilgili doktora gittim ; kan tahlilimde LÖKOSİT(WBC) 13,42H çıktı, bu nedemek yardımcı olabilirmisiniz, Endişelenmelimiyim ? Devamını Oku

TSK' da 15 yıldır görev yapmaktayım ve her 3 yılda bir periyodik muayene olmaktayım?

TSK' da 15 yıldır görev yapmaktayım ve her 3 yılda bir periyodik muayene olmaktayım. Son 2 haftadır yapılan tam kan tahlillerim sonucu WBC 14.3 ve müteakiben 10 gün sonra ise 19.2' dir. Herhangi bir ateşli hastalık, enfeksiyon, iltihaplanma v.s. geçi... Devamını Oku

Yaş 28 tahlili yorumlarsanız sevinirim wbc:3.9 lym#1.4 mon#0.1 gra#2.4 lym%36.3?

Yaş 28 tahlili yorumlarsanız sevinirim wbc:3.9 lym#1.4 mon#0.1 gra#2.4 lym%36.3 mon%3.7 gra%60.0 rbc:5.46 hgb:16.2 hct:42.9 mcv:78 mch:29.6 mch:37.8 rdw:15.0 plt:199 mpv:6.7 pct:0.133 pdw:14.8 teşekkürler Devamını Oku

Merhabalar, PLT değerim 139 çıktı. Sporcu multivitamini kullanıyorum bunuda bırakmam gereklimi ? kullanmam da sakınca var mıdır?

Merhabalar, PLT değerim 139 çıktı 3 hafta sonra tekrar bir tahlil yaptırmam söylendi ağrı kesici ve aspirinleri kullanmamam söylendi. Fakat sporcu multivitamini kullanıyorum bunuda bırakmam gereklimi ? kullanmam da sakınca var mıdır? Devamını Oku


?