Ağlamak Faydalı mıdır?

Yayın Tarihi: 2018/04/30 23:54 • Güncelleme tarihi : 2021/06/27 07:18
Ağlamak,sıkıntının göz yaşlarıyla dışa vurulmasıdır. Bazen isteyerek, bazendekendiliğinden ağlayabilir insan.
Gülmenin pek çok faydası olduğundan defalarca bahsedilmiştir. Ağlamanın da çeşitli faydaları vardır.
Sakinleştirici etkisi yapar. Kişiyi sıkıntının etkisinden kurtarır. Bu sebeple kişi ağladıktan sonra uyumak ister.
İçini rahatlatır. Kişinin sıkıntısını dışa aktarması sebebiyle, içinde hafifleme, gevşeme hisseder.
Vücut pek çok toksinlerden arınır. vücutta biriken pek çok kimyasal göz yaşları sayesinde dışarı atılır.
Kişisel diyalogları güçlendirir. Samimiyetine güvenerek ağladığınız kişilerle aranızda duygusal bir bağ gelişir.
Gözü, dışarıdan gelen kirlerden arındırır. Gözün nemli olmasının sebebi; dıştan gelen kirlerin, tozların göze zarar vermemesidir. Burada biriken kirleri ağlama sayesinde atabilirsiniz.
Burun içinde bulunan kirlerin atılmasını ve yeni mukus tabakasının oluşmasını sağlar.

Bu konuya dair bir sorunuz varsa siz de uzmanlarımıza 7/24 Soru sorabilirsiniz. Soru sormak için buraya tıklayın.

Bu Gönderiye 0 Adet Yorum Gelmiş
?