Ana içeriğe geç
Hangi Doktor CevaplandıSoru #49110

28 yaşındayım 4 yıldır hepetit b hastasıyım 1 yıl ilaç kullandım ast ve alt hbv dna düşmüştü fakat tekrar yükseldi neden?

Yayın: 0 yorum

Anonim Soru

Merhaba ben 28 yaşındayım 4 yıldır hepetit b hastasıyım 1 yıl ilaç kullandım ast ve alt hbv dna düşmüştü fakat tekrar yükseldi neden birden yükselir? ast 271 alt 503 alkalen fosfataz 162 ggt 90 klor 108 hgb 10,90 hct 33,70 mch 26,50 pdw 17,60 çok kötümü sonuçlaraçıklama yaparsanız sevinirim şu an başka tahliller yapıldığı için doktor fazla açıklama yapmadı ama merak ediyorum...ve yükselmemesi için ne yapmam lazım?strestende yükselirmi?

Tahlil.com Cevabı

Hepatit B hastalarında zaman zaman bu tür yükselmeler olabilir.Hemen telaşa kapılmayın.Bir gastroenteroloji uzmanına da danışmalısınız.Karaciğeri destekleyen çeşitli ilaçlar var.Size tavsiyelerde bulunacaklardır.Ayrıca anemi yani kansızlık bulguları da var.

Bu soruda geçen tahliller

Sizin de benzer bir sorunuz mu var?

Sorunuzu 3 adımda yazıp gönderin; değerlendirmeyi güvenli hesabınızdan okuyun.

Hemen Soru Sor · 449 TL

Bu soruya benzer sorular

Tüm sorular