"tahlil" araması için sitede yer alan sonuçları

Merhaba Doktor Bey, 2008 yılında 58 kilo ile hamile kalıp....

Merhaba Doktor Bey, 2008 yılında 58 kilo ile hamile kalıp normalden fazla yemek yemememe rağmen aşırı kilo alarak 95 civarında doğum yaptım. Doğumdan sonra haşimato troidi teşhisi sonucu euthyrox 25 ile tedavi görmeye başladım.Daha sonra 50 ye çıkarı... Devamını Oku

CRP (Türbidemetrik) = 2.365 Ramatoid Faktör (RF) = 4.78....

CRP (Türbidemetrik) = 2.365Ramatoid Faktör (RF) = 4.78ASO (Türbidemetrik) = 133.6_TÜBu sonuçlara bakarak ankilozon spandelit teşhisi kondu. Yaşı suan 14 ve 2 senedir şikayetleri çoktu. 2 gün oldu bu sonucu alalı. Bu tahlillere göre bu teşhisi... Devamını Oku

Merhaba kan tahlili yaptırdım yarumlayabilirmisiniz sonuçlarımı : hgb 13.3 referans aralığı 13.6-17.2 ...

Merhaba kan tahlili yaptırdım yarumlayabilirmisiniz sonuçlarımı :hgb 13.3 referans aralığı 13.6-17.2htc 39.3 referans aralığı 39.5-50.3mhc 27.5 referans aralığı 27.2-33.5ptc 0.213 referans aralığı 0.0-0.99pdw 16.6 referans aralığı 25-65rd... Devamını Oku

Merhaba, facebook kullanmadığım için sorumu tekrar buradan göndermek durumunda kaldım,

Merhaba, facebook kullanmadığım için sorumu tekrar buradan göndermek durumunda kaldım, pkos tanısı nedeniyle yapılan hormon tahlilimi yorumlayabilirseniz sevinirim:tsh: 0, 759 ref.değer: 0,47-5fsh: 2, 69 ref. değer: 1-15prolaktin:16,16 ref.de... Devamını Oku

Selam doktor. benim ablam doktora gitti kan tahlili verdirdi.

Selam doktor. benim ablam doktora gitti kan tahlili verdirdi.. tahlil asagdaki gibidir. ama cok teleslandi ki ben hepatit b ye tutulmusum.ama sonuclar boyle cikti rica ediyorum ki bu nasil sa bana aciklayiniz.simdiden cok cok tesekkur ediyorum.. So... Devamını Oku

Tahlili sonuçlarımda ldh 500 çıktı bu nedemek

Tahlili sonuçlarımda ldh 500 çıktı bu nedemek Devamını Oku

İdrar tahlilinde degerler iyi görünüyor

İdrar tahlilinde degerler iyi görünüyor ama raporun sonunda aşağıdaki not var. Mikroskopi (sediment) ( idrar analizi) Her sahada 0-1 lokoslt, 1-2 eritrosit görüldü. Ne anlama geldigini öğrenebilir miyim? Devamını Oku

LDL kolestrol 139.8,kolestrol; 264,HDL kolestrol; 46,Trigliserit; 391 GGT;119. Yorumlarsanız sevinirim.

Tahlilde;yüksek çıkan değerlerim.LDL kolestrol 139.8,kolestrol;264,HDL kolestrol;46,Trigliserit;391 GGT;119 diğer değerler normal.(Glukoz;98)Eşim ve çocuklarımda Hepatit B olduğundan bende çıkmadığı için Aşı olmuştum.Antikor oluşmuştu.Karaciğer yağla... Devamını Oku

FİBRİNOJEN ve PROTROMBİN AKTİVİTESİ yorumlarsanız sevinirim

15 nisan için bademcik ameliyatı günü verdiler tahlillerin bazıları yüksek gibi geldi FİBRİNOJEN ve PROTROMBİN AKTİVİTESİ yorumlarsanız sevinirim hiç bir ilaç kullanmıyorum rahatsızlıgım da yok .teşekkürler PROTROMBİN AKTİVİTESİ 100 % 70 - 100 PROTRO... Devamını Oku

Yorumlarsanız sevinirim. LDL kolestrol 139.8,kolestrol;264,HDL kolestrol;46,Trigliserit;391 GGT;119.

Tahlilde;yüksek çıkan değerlerim.LDL kolestrol 139.8,kolestrol;264,HDL kolestrol;46,Trigliserit;391 GGT;119 diğer değerler normal.(Glukoz;98)Eşim ve çocuklarımda Hepatit B olduğundan bende çıkmadığı için Aşı olmuştum.Antikor oluşmuştu.Karaciğer yağla... Devamını Oku

WBC değerim 3,9 tahlili yaptırmadan 1 gün öncesine kadar ishal olmuştum bu değerlerimi etkilemiş olabilirmi ?

2 hafta önce yaptırdğım kan tahili sonuçlarında doktor WBC dışındaki tüm değerlerimin iyi olduğunu söyledi WBC değerim 3,9 referans değerlerinde ise 4,5-11,4 yazıyor , tahlili yaptırmadan 1 gün öncesine kadar ishal olmuştum (yaklaşık 3 gün sürmüştü) ... Devamını Oku

Hocam sonuçlarım normal mi?

Hocam 8 ayını yeni doldurmuş bir kızım var rica etsem kan tahlili sonuçlarını yorumlar mısınız. Hemogram WBC    9,3             N(4,3 - 10,3) #LYMPH +    6,4        -     H(1 - 5) #MONO    0,7             N(0 - 1) #NEUT    1,9        -     L(2 - 6,4)... Devamını Oku

Hematoloji sonuçlarım, PLT [H] 434 LYM% [H] 54,8 NE% [L] 35,6 HORMON Vitamin B12 773. Normal mi?

Kızımın boğazında enfeksiyon oluyor tahlil sonuçları BİYOKİMYA Demir 47,16 Demir Bağlama 322,96 HEMATOLOJİ PLT [H] 434 LYM% [H] 54,8 NE% [L] 35,6 HORMON Vitamin B12 773 TETKİK ADI FOLAT 12,84 FERRİTİN 14,5 NEFELOMETRİK Total IGE 17,3 sonuç nasıl hoca... Devamını Oku

Merhaba kızım 17 aylık tahlil sonuçlarında talesemi taşıyıcısı cıktı doktor bi problem teşkil etmeyeceğini söylese de içim rahat değil, kanı düşük..

merhaba kızım 17 aylık tahlil sonuçlarında talesemi taşıyıcısı cıktı doktor bi problem teşkil etmeyeceğini söylese de içim rahat deil dün gene kontrolü vardı kan değerleri düşük HGB 11,5 RDW-SD 19,4 HCT 34,5 NEUT % 30,5 MCV 60,5 LYMPH 5,98 MCH 20,2 L... Devamını Oku

Merhaba 6 yaşındaki oğlumun tahlillerinde CRP 73,7 cıktı (referans aralığı 0-8 mg7lt) bu ne anlama geliyor? risk midir?

Merhaba 6 yaşındaki oğlumun tahlillerinde CRP 73,7 cıktı (referans aralığı 0-8 mg7lt) bu ne anlama geliyor? risk midir? Devamını Oku

Hocam 3 yaşındaki oğlumun tahlil sonuçları özellikle de ldh oranı çok yüksek çıktı nedendir..

Hocam 3 yaşındaki oğlumun tahlil sonuçları özellikle de ldh oranı çok yüksek çıktı. LDH: 412, PLT (Trombosit) : 411,7 normal midir, özellikle LDH oranının yüksek olması sıkıntı doğurur mu? Devamını Oku

TSH: 24,09(0,35-,4,94) , T3:1,73(1,71-3,71) T4: 0,44(0,70-1,48). Yorumlarsanız sevinirim.

Tiroid bezini 10 yıl önce aldırdı. 1 gün arayla 1 ve 1,5 levitron(100mg) kullanıyordu, tsh:0,05 çıktı, 20 gün ilaç kullanmadıktan sonra yeni yapılan tahlilde TSH: 24,09(0,35-,4,94) , T3:1,73(1,71-3,71) T4: 0,44(0,70-1,48) olarak çıktı. hangi dozda il... Devamını Oku

B12 değerim sizce nasıl?

Merhaba Kan Tahlili yaptırdım ve B12'im 297 çıktı sizce bu oran düşük mü düşükse kaç olmalıdır. Ve zamanla B12 düşer mi? Devamını Oku

Tahlil sonuçlarımda, Sedimantasyon (60 dk) 29 çıktı. yorumlayabilir misiniz?

Tahlil sonuçlarımda, CRP 8 - HCT 36,6 NEU 70,6 Sedimantasyon (60 dk) 29 çıktı. yorumlayabilir misiniz? Teşekkürler.. Devamını Oku

Merhabalar benim tahlil sonuclarim şöyle, Demir(serum):60-180(7). Demir baglama kapasitesi155-35 (447). yorumlar mısınız..

Merhabalar benim tahlil sonuclarim şöyle,mono% 2-12 (12.2) Mcv:78-105 (66.4)Mch:20.5 (20.5). Rdv9-18:(19). Demir(serum):60-180(7). Demir baglama kapasitesi155-35 (447). Ferritin:11.0-306.8.(2.4)Sonuclarim bu sekilde parantez içindekiler benim değerle... Devamını Oku

3,5 yaşındaki oğlumun tahlil sonucu ve akdeniz anemisi olabilir dediler?

3,5 yaşındaki oğlumun tahlil sonucu ve akdeniz anemisi olabilir dediler ailemizde kimsede yok birde sizden yorum almak istiyorum NE 28,9 LY 64,9 MO3,9 LY 5 10^3/U HGB 11,9 HCT 35,3 MCV 67,6 MCH 22,9 RBC 5,22 10^6 /UL Devamını Oku

Demir 47,16 Demir Bağlama 322,96 HEMATOLOJİ PLT [H] 434 LYM% [H] 54,8 NE% [L] 35,6 HORMON Vitamin B12 773. Yorumlar mısınız?

Kızımın boğazında enfeksiyon oluyor tahlil sonuçları BİYOKİMYA Demir 47,16 Demir Bağlama 322,96 HEMATOLOJİ PLT [H] 434 LYM% [H] 54,8 NE% [L] 35,6 HORMON Vitamin B12 773 TETKİK ADI FOLAT 12,84 FERRİTİN 14,5 NEFELOMETRİK Total IGE 17,3 SONUÇ NASIL HOCA... Devamını Oku

LDL kolestrol 139.8,kolestrol;264,HDL kolestrol;46,Trigliserit;391 GGT;119. Sonucum ne anlama geliyor?

Tahlilde;yüksek çıkan değerlerim.LDL kolestrol 139.8,kolestrol;264,HDL kolestrol;46,Trigliserit;391 GGT;119 diğer değerler normal.(Glukoz;98)Eşim ve çocuklarımda Hepatit B olduğundan bende çıkmadığı için Aşı olmuştum.Antikor oluşmuştu.Karaciğer yağla... Devamını Oku

HIV 1/2 (Ag(1)+Ab) 0.01 NEGATİF S/CO 0 - 0,9999 ECLIA 15.gün yaptırdım. Sonuçlarım ne anlama geliyor?

HIV 1/2 (Ag(1)+Ab) 0.01 NEGATİF S/CO 0 - 0,9999 ECLIA 15.gün yaptırdım acaba yeterlimi mümkünse tahlili yorumlarmısınız? Devamını Oku

NEU# 8,52 ÇIKTI. doktor kan hapımı bırakmamı söyledi ne yapmalıyım??

merhaba ben 19 haftalık hamileyim. aile hekiminde kan sayım testi yapıldı.. kan tahlilimde wbc 11,2 yüksek çıktı. NEU# 8,52 ÇIKTI. doktor kan hapımı bırakmamı söyledi. bende hastaneye gidemiyorum şimdi. ne yapmalıyım. ilacımı bırakmalımıyım? Devamını Oku


?