Tahlil sonucunda FERR 10,3,-WBC 2,8 - HGB 11,7 - HCT 35 - NES 1,4 olarak çıktı. Diğer biyokimya, hormon ve hemogram değerleri normal aralıkta. 29 yaşında bayanım. Arasıra baş dönmesi ve halsizlik oluyor. Bu değerler kansızlık belirtisi mi acaba ? Devamını Oku
Merhaba Talasemi taşıyıcısıyım ve hamileyim değerlerim HGB 10,3 HCT 31,7 MCV 65,6 MCH 21,2 RDW 17,3 BASO% 1,7 TSH 2,41 T3 3,67 T4 1,00 Tahlillerimin bazıları çok düşük bazıları çok yüksek yorumlarsaniz çok mutlu olurum kolay gelsin Devamını Oku
Merhaba, Tahlillerimde Demir, Fe - 42; Ferritin değer,m 5 çıktı. HGB 11,4; HCT 33,7, Lenfosit 41,8 Eosinofil değerim ise 3,3, çıktı. İdrar tetkikimde lökosit 5-6, eritrosit 5-6 morfik ve epitel hücre 10-12 olarak değerlendirildi. Bununle ilgili bulg... Devamını Oku
Mrb 21.09.2012 tarihli oglumun kan tahlil sonuclarini yorumlar misiniz( halsizlik ates ishal oldugu icin tahlil yapildi )CRP 1,41--WCB 17,1--NEU 44,3 -- MON 13,4 -- BAS 2,3 -- MON 2,3 -- BAS 0,4 -- RBC 4,1 -- HGB 10,4 --MCV 74 -- PLT 318 Devamını Oku
RBC 4,81 HCT 34,9 PLT 147 MCHC 35,5 MPV 8,8 EO 0,01 EO% 0,2 MERHABA... KIZIM 27 AYLIK... 39,1 ATEŞÂLE DOKTORA BAŞÂVURDUK. YAPILAN KAN TAHLİL SONUÇLARINI YORUMLAR MISINIZ ÇOK ENDİŞÂELİYİM... TEŞÂEKKÜR EDERİM Devamını Oku
Merhaba. 7 aydır gebe kalmaya çalışıyorum fakat olmadı. Tsh 3,700 - 0.27-4.2 uIU/ml Prolaktin 18,00 -6.0-29.9 ng/mL Lh 16,98 -1.7 -8.6 mIU/mL fsh 7,04 Betal 0,10 Kan tahlil sonuçlarım normalmi sizce? Reglimin 10.gününde kan verdim.yaşım 32 Teşekkürle... Devamını Oku
irhaftadır başım dönüyor midem bulanıyor. gecikmenin 1. günüve 2. günütest yaptım ikiside negatif..kan tahlili yaptırdım bugün..herşey normal çıktı.ama hamileliğe bakılmadı.sadece tansiyonum 8. NE % 48.4 BA % 0.2 KOLESTROLDA 170 ÇIKTI. ama hala basım... Devamını Oku
Hamilelikte gebelik kolestası teşhisi konmuştu.Doğum yapalı 2 yıl oldu.Belirli aralıklarla tahlil yaptırıp gastroentolije görünüyorum.Sonuçlarımı yorumlarmısınız?GGT 67(5-66),AST 98(0-38),ALT109(0-41),Total kolesterol 215 (0-200),LDH 246(135-215),v... Devamını Oku
Annem 37 yasında kan tahlilinde bazı değerlerini yazdım yorumlarsanız sevinirim şimdiden teşekkürler.. HGB=10.4 (normal degeri12-18) HCT=33.6 (normal değeri37-52) MCV=74(normal degeri80-100) MCH=23(normal degeri27-31) MCHC=31.1(normal degeri33-37) RD... Devamını Oku
Merhaba ben sağlık raporu almak için gittiğim hastanede verdiğim kan tahlilinde trombosit değerimin düşük olduğunu söylediler. Sabah aç karnına verdiğim kanda 91 cıktı ama sonucu almaya gittiğimde tüpe enjekte edilirken hızlı basmak bile bu değeri ya... Devamını Oku
Merhabalar hocam annem 45 yasında ve 21 gündür kanamasi var, doktora gittik kan tahlillerinde birşey cikmadigini, parça alinmasi gerektiğini söylediler. Sizce neden bu kadar suredir kanamasi var sebebi ne olabilir? Teşekkürler.. Devamını Oku
Merhaba yaşım 18 çarpıntı yorgunluk ve aşırı iştahım var son zamanlarda ve 5 ay içinde 9 kilo aldım tahlil sonuçlarım şöyle: T3 15,.09 (1.71-3.71)pg/mI T4 2.77 (0.7-1.48)ng/dL TSH Devamını Oku
Merhaba,23 yaşındayım guatrım dıştan hafif şişlikle belli oluyor.doktor tanısına göre haşimato hastasıyım henüz ilaca başlamadık.tahlil sonuçlarım TSH 1,318 ANTİ TG 500,0 ANTİ TPO 1300,0 Aynı zamanda 7mm çapında kistik nodüle rastlandı.troidim hızlım... Devamını Oku
2 yaşındaki kizimin idrarinda çok agir bi koku vardi.saglik ocaginda idrar tahlili yaptirdim.RBC 128 SG 1.005. Hastaneye sevketmis Esim aldi tahlilleri hocam çok korkuyorum nedeni ne olabilir.ayrıca agrisi kusmasi istahsizLigi falan yok.sadece idrard... Devamını Oku
merhaba ben bu ayın başında doktora gitmiştim reglim gecikitği için.Doktor kan tahlili istedi, sonuç 0.03 çıktı gebelik yoktu fakat bugün ben şüphelenip idrar testi yaptım ve pozitif çıkınca kan testi de yaptırdım sonuç 4164 çıktı .doktor kese var am... Devamını Oku
iyi günler 21.02 2014 hormon testi yaptırdım sonuçlarımda mıu/ml sonuçlarım 12.14 çıktı ve düşük olduğunu söyledi beni ve eşimi başka bir hastaneye yönlendirdi tıb diliylede interdelite tahlillerimiz yaptırmamızı istedi bu tahlil ne anlama geliyor Devamını Oku
Oğlum 50 günlük ve uzayan sarılığımız var.doktor g6pd tahlili istedi sonucumuz 14 çıktı.labaratuvarın referns aralığı 7-21 fakat sitenizdeki aralık kafamı karıştırdı sizce herhangi bir sorun var mıdır? Devamını Oku
Merhaba ben sağlık raporu almak için gittiğim hastanede verdiğim kan tahlilinde trombosit değerimin düşük olduğunu söylediler. Sabah aç karnına verdiğim kanda 91 cıktı ama sonucu almaya gittiğimde tüpe enjekte edilirken hızlı basmak bile bu değeri ya... Devamını Oku
Merhaba. 7 aydır gebe kalmaya çalışıyorum fakat olmadı. Tsh 3,700 - 0.27-4.2 uIU/ml Prolaktin 18,00 -6.0-29.9 ng/mL Lh 16,98 -1.7 -8.6 mIU/mL fsh 7,04 Betal 0,10 Kan tahlil sonuçlarım normalmi sizce? Reglimin 10.gününde kan verdim.yaşım 32 Teşekkürle... Devamını Oku
Merhaba. Cuma günü unutkanlık sebebi ile nöroloji doktoruna gittim benden tahlil istedi. Sonuçlar şuan elimde ama doktora gösteremedim. ALT 8.0 HCT 35,8 olarak görünüyor. bunlar kötü mü. Bilgi verirseniz sevinirim Devamını Oku
Kan tahlili purotoin total 6.1 6..4_8.3 Globulin 2 2.5_3.5 Devamını Oku
Oğlum 50 günlük ve uzayan sarılığımız var.doktor g6pd tahlili istedi sonucumuz 14 çıktı.labaratuvarın referns aralığı 7-21 fakat sitenizdeki aralık kafamı karıştırdı sizce herhangi bir sorun var mıdır? Devamını Oku
Merhaba ben hepatit b taşıyıcısıyım geçen ay yaptırdığım HBV-DNA tahlilim (kantitif) olup 144455,00 çıkmıştır ne anlama geldiğini açıklar mısınız.şimdiden teşekkürler Devamını Oku
Merhaba. 7 aydır gebe kalmaya çalışıyorum fakat olmadı. Tsh 3,700 - 0.27-4.2 uIU/ml Prolaktin 18,00 -6.0-29.9 ng/mL Lh 16,98 -1.7 -8.6 mIU/mL fsh 7,04 Betal 0,10 Kan tahlil sonuçlarım normalmi sizce? Reglimin 10.gününde kan verdim.yaşım 32 Teşekkürle... Devamını Oku
Benim buyukbabam 75 yasinda kan tahlli vermis sonuclarinda NE% 70.5 ve CRP 7,68 yuksek cikmis digerleri normal doktoru bisey yok demis bunlarin nee oldugunu ve bi seyi var mi soyler misiniz Devamını Oku