"tahlil" araması için sitede yer alan sonuçları

Sizce bu degerler yüksek mi.hemen bir endokrin uzmanina gitmelimiyim.

Son zamanlardavucudumdaki siskinlik, yorgunluk, depresyon halleri özelikle horlama (çünkü tikanip mendi horlamama uyaniyorum) u nedenlerden aile hekimime gittim.tahlil yapti kan deveerim normal fakat tsh:6, 21 glukoz129 sizce bu degerler yüksek mi.he... Devamını Oku

Hb A1: %58 referans:94-99 Hb F: % 0.9 Referans:0-2 Hb S: % 37.4 referans:0-1.5 Hb A2: % 3.7 referans:1-4 . Şimdiden teşekkürler.

İyi gunler, hemoglobin elektroforezi tahlil sonuclarimi yorumlarmisiniz? Hb A1: %58 referans:94-99 Hb F: % 0.9 Referans:0-2 Hb S: % 37.4 referans:0-1.5 Hb A2: % 3.7 referans:1-4 Simdiden cok tesekkurler.... Devamını Oku

Sonuçlarım nasıl? NEU:% 34.5 LYM%: 57.1 BASO% 0.023 RDW : 15.4 PDV : 18.2 SEDİMASYON 1 SAAT.56 CRP : 10

Tahlil sonuçlarım: NEU:% 34.5 LYM%: 57.1 BASO% 0.023 RDW : 15.4 PDV : 18.2 SEDİMASYON 1 SAAT.56 CRP : 10 KOLOSTROL :297 HDL :83 LDL :200  Devamını Oku

Yorumlarınız nedir? serbest t3:2.98 serbest t4 :0.89 tsh :2.37

5 haftalık hamileyim 4 gün önceki tahlil sonucum serbest t3:2.98 serbest t4 :0.89 tsh :2.37 bugün endokronoliji bölümüne gittim ve ordaki degerlerde serbest t3 :3.00 serbest t4 : 0.97 tsh :1.99 glukoz :88 doktor herşeyin normal oldugunu söyledi ama b... Devamını Oku

Anti rubella IgG H 172.0 sonucu bu çıktı acaba bilgilendirmeniz mümkün mü?

Gebelik için doktorumun verdiği tahlilleri yaptırdım. Buna istinaden Anti rubella IgG H 172.0 sonucu bu çıktı acaba bilgilendirmeniz mümkün mü? Devamını Oku

Lütfen yorumlayın. Anti DS DNA (Elisa)< 100 Anti Kardiyolipin IGG (ACA IGG)< 12 Anti Kardiyolipin IGM (ACA IGM)< 12 ANTI-SSB (ELISA) RU/ml< 20

22 yaşındayım doktorum sle olduğumda şüpheleniyor tahlil sonuçlarım ; ALERJİ C4 14.8 mg İdrarda protein 58.6 mg İdrarda keratinin 288 mg Anti DS DNA (Elisa)< 100 Anti Kardiyolipin IGG (ACA IGG)< 12 Anti Kardiyolipin IGM (ACA IGM)< 12 ANTI-SSB (ELISA)... Devamını Oku

Eritrosit (RBC) 5,1 ( 3,8 - 5,0 ) ve Hemoglobin (HGB) 13,8 (10,5 - 13,5 ) cıktı. Yorumlayabilirseniz sevinirim.

İyi günler. 8 yasındaki kızımın tahlil sonuclarında Eritrosit (RBC) 5,1 ( 3,8 - 5,0 ) ve Hemoglobin (HGB) 13,8 (10,5 - 13,5 ) cıktı. Yorumlayabilirseniz sevinirim. Tesekkurler, GK Devamını Oku

Hepatit b tahlil sonuclarim HBsAg 0.030 Anti HBs 5.00 çıkmıştir yorumlarsaniz sevinirim

Hepatit b tahlil sonuclarim HBsAg 0.030 Anti HBs 5.00 çıkmıştir yorumlarsaniz sevinirim Devamını Oku

Erirosit artı çıkmış kanser risk var mı korkuyorum.

Merhaba, Regl bittikten sonra az az hala kanamam oluyor. Kadın doktoru kist yada miyom olmadığını söyledi. parça alıp patolojiye göndereceklerini söyledi. Artrit romatizma hastasıyım son idrar tahlilim de aşağıda ki sonuç çıktı. Erotrosit artı çıkmış... Devamını Oku

1984 dogumluyum kan tahlili yaptırdım gögüs sıkışması sorunuyla gittiğim hastanede tetkik yapıldı, yorum??

1984 dogumluyum kan tahlili yaptırdım gögüs sıkışması sorunuyla gittiğim hastanede bana üre degerimin 17 ve hemogram WBC 10.99 VE NEU 7.65 DEGERLERİNDE OLDUGU VE sıkıntı yaratabileceği sötlendi bana bu konuda yardımcı olabilirmisiniz .şimdiden teşekk... Devamını Oku

Hb A1: %58 referans:94-99 Hb F: % 0.9 Referans:0-2 Hb S: % 37.4 referans:0-1.5 Hb A2: % 3.7 referans:1-4 . Şimdiden teşekkürler.

İyi gunler, hemoglobin elektroforezi tahlil sonuclarimi yorumlarmisiniz? Hb A1: %58 referans:94-99 Hb F: % 0.9 Referans:0-2 Hb S: % 37.4 referans:0-1.5 Hb A2: % 3.7 referans:1-4 Simdiden cok tesekkurler.... Devamını Oku

Yorumunuz nedir? NEU:% 34.5 LYM%: 57.1 BASO% 0.023 RDW : 15.4 PDV : 18.2 SEDİMASYON 1 SAAT.56 CRP : 10

Tahlil sonuçlarım: NEU:% 34.5 LYM%: 57.1 BASO% 0.023 RDW : 15.4 PDV : 18.2 SEDİMASYON 1 SAAT.56 CRP : 10 KOLOSTROL :297 HDL :83 LDL :200  Devamını Oku

Kese boyu ultrasonda 2.5 mm yazıyor. Sizce değerler normal mi yoksa bir sıkıntımı var?

Merhaba son regl tarihim 22 şubat.27 martta kan tahlili yaptırdım ve hcg beta değerim1510 .ancak keseyi küçük gördüğünü söyledi doktorum.ultrasonda 2.5 mm yazıyor.sizce değerler normal mi yoksa bi sıkıntımı var. teşekkürler Devamını Oku

Hb A1: %58 referans:94-99 Hb F: % 0.9 Referans:0-2 Hb S: % 37.4 referans:0-1.5 Hb A2: % 3.7 referans:1-4. Ne yapmalıyız?

İyi gunler, hemoglobin elektroforezi tahlil sonuclarimi yorumlarmisiniz? Hb A1: %58 referans:94-99 Hb F: % 0.9 Referans:0-2 Hb S: % 37.4 referans:0-1.5 Hb A2: % 3.7 referans:1-4 Simdiden cok tesekkurler.... Devamını Oku

Yorumlar mısınız? NEU:% 34.5 LYM%: 57.1 BASO% 0.023 RDW : 15.4 PDV : 18.2 SEDİMASYON 1 SAAT.56 CRP : 10 KOLOSTROL :297

Tahlil sonuçlarım: NEU:% 34.5 LYM%: 57.1 BASO% 0.023 RDW : 15.4 PDV : 18.2 SEDİMASYON 1 SAAT.56 CRP : 10 KOLOSTROL :297 HDL :83 LDL :200  Devamını Oku

Merhaba.ben halsizlik gogus agrisi gibi sikayetiyle doktora gittim tahlil sonuclarim söyle.

Merhaba.ben halsizlik gogus agrisi gibi sikayetiyle doktora gittim tahlil sonuclarim söyle. Hgb:12.7. Mcv:72.3 Mch:23.5 rdw cv 16.3 demir 42. R.araligi 60-180 Demir baglama 404 (155-355) Ferritin 5.3 (11-305) B12 165 (126- 505)Doktorum sorun yok dedi... Devamını Oku

Anti rubella IgG H 172.0 sonucu bu çıktı acaba bilgilendirmeniz mümkünmü?

Gebelik için doktorumun verdiği tahlilleri yaptırdım. Buna istinaden Anti rubella IgG H 172.0 sonucu bu çıktı acaba bilgilendirmeniz mümkün mü? Devamını Oku

İyi günler babamın astım sorunu vardı bu zamnlarda iyice arttı 56 yasında bu sonuclara göre babamın tahlili için ne söylenebilir

iyi günler babamın astım sorunu vardı bu zamnlarda iyice arttı 56 yasında bu sonuclara göre babamın tahlili için ne söylenebilir wbc 8.3 rbc 5.37 hgb 15.6 hct 46.8 plt 174 mcv 87.2 mch 29.1 mchc 33.4 rdw 13.5 lym 0.6 mono 0.4 neu 6.1 baso 0.9 eos 0.2... Devamını Oku

Neden Lökosit değerim 0-10 arası normal degerlere sahip değil ve bu kadar yüksek bilgilendirirseniz sevinirim.

İyi günler, 28 yaşındayım ve 2 gündür sol bel tarafımdan şiddetli ağrı çektiğim için acile gittim. Yapılan idrar tahlilimde: Lökosit 226.3 Eritrosit 8.25 ve Bakteri 83.10 çıktı. Neden Lökosit değerim 0-10 arası normal degerlere sahip değil ve bu kada... Devamını Oku

20 bardak su ictim hemde tahlile bol normal su ekledim sizce kullandigim cikar mi bembeyazdi idrarım..

Merhabalar ben bugun idrar tahliliyle uyusturucu testi yaptim dun gece 2 sarma tukettim bagimli degilim biryerden okudum bol su icip idrar cok beyazsa testte cikmazmis benim idrarim hem bembeyazdi 20 bardak su ictim hemde tahlile bol normal su ekledi... Devamını Oku

Yorumlar mısınız? Hb A1: %58 referans:94-99 Hb F: % 0.9 Referans:0-2 Hb S: % 37.4 referans:0-1.5

İyi gunler, hemoglobin elektroforezi tahlil sonuclarimi yorumlarmisiniz? Hb A1: %58 referans:94-99 Hb F: % 0.9 Referans:0-2 Hb S: % 37.4 referans:0-1.5 Hb A2: % 3.7 referans:1-4 Simdiden cok tesekkurler.... Devamını Oku

Şimdiden teşekkürler. NEU:% 34.5 LYM%: 57.1 BASO% 0.023 RDW : 15.4 PDV : 18.2 SEDİMASYON 1 SAAT.56

Tahlil sonuçlarım: NEU:% 34.5 LYM%: 57.1 BASO% 0.023 RDW : 15.4 PDV : 18.2 SEDİMASYON 1 SAAT.56 CRP : 10 KOLOSTROL :297 HDL :83 LDL :200 Devamını Oku

Sorun var mı? Anti DS DNA (Elisa)< 100 Anti Kardiyolipin IGG (ACA IGG)< 12 Anti Kardiyolipin IGM (ACA IGM)< 12 ANTI-SSB (ELISA) RU/ml< 20

22 yaşındayım doktorum sle olduğumda şüpheleniyor tahlil sonuçlarım ; ALERJİ C4 14.8 mg İdrarda protein 58.6 mg İdrarda keratinin 288 mg Anti DS DNA (Elisa)< 100 Anti Kardiyolipin IGG (ACA IGG)< 12 Anti Kardiyolipin IGM (ACA IGM)< 12 ANTI-SSB (ELISA)... Devamını Oku

Şimdiden yorumunuz için teşekkür ederim. Wbc :5,27 eos Rbc :4,17 Hgb :10,32 Hct:30,38 Mcv :72,89.

Merhaba; 8 aylık kızım var.Tahlil sonuçları aşağıdaki gibidir.Sonuçlarla ilgili bilgi alabilirmiyim?Teşekkürler. wbc :5,27 eos Rbc :4,17 Hgb :10,32 Hct:30,38 Mcv :72,89 Mch:24,75 Mchc :33,96 Plt :338 Lym%:66,4 Mono%:4,6 Neut%:23,1 Eos%:5,1 Bas%:0,8 P... Devamını Oku

Eritrosit (RBC) 5,1 ( 3,8 - 5,0 ) ve Hemoglobin (HGB) 13,8 (10,5 - 13,5 ) cıktı. Yorumlayabilirseniz sevinirim.

İyi günler. 8 yasındaki kızımın tahlil sonuclarında Eritrosit (RBC) 5,1 ( 3,8 - 5,0 ) ve Hemoglobin (HGB) 13,8 (10,5 - 13,5 ) cıktı. Yorumlayabilirseniz sevinirim. Tesekkurler, GK Devamını Oku


?