"tahlil" araması için sitede yer alan sonuçları

20 yaşında bir bayanım nefes darlığı şikayetiyle başvurdum ?

 20 yaşında bir bayanım nefes darlığı şikayetiyle başvurdum ve benden hemoglobin testi istendi tahlil sonuçlarım şöyle; Sonuç Birim Referans Aralığı WBC 5.1 10^3/uL 4.0 - 10.0 NE% 52.6 % 37 - 73 LY% 37.5 % 20 - 50 MO% 8.2 % 2.5 - 10.0 EO% 1.3 % 0.5 -... Devamını Oku

kusma ve halsizlik şikayetiyle dün acile gittim değerlerim nasıl..

kusma ve halsizlik şikayetiyle dün acile gittim. bekarim tansiyonum 5e 9 çıkti.idrar tahlilimde koyu renkli olan değerler Wbc 12.3 Lym 3.5 Mono 0.614 Neu 7.99 Ayrıca Lökosit 1 Eritrosit 3 Bakteri 9 Yassı epitel 4 Mucus 6 Bir serum verdiler ardından t... Devamını Oku

5 yaşındaki oğlumun tahlil sonuçları aşağıdadır yorumlamanızı rica ederim.

 5 yaşındaki oğlumun tahlil sonuçları aşağıdadır yorumlamanızı rica ederim. Anti- Hbs : >1000 Anti -Rubella IgG : Belirsiz (+/-) Devamını Oku

Oğlum 6 aylık kan tahlil değerleri hgb 10 demir ilâcına başladık en kısa zamanda yorumlarsanız çok sevinirim

Oğlum 6 aylık kan tahlil değerleri hgb 10 Hct 31.2 Mcv 69.5 Rdw 17.9 Ne% 14,9 Ne# 1,39 Eo% 11,2 Eo# 1,05 Demir 30 10 damla Demir ilâcına başladık en kısa zamanda yorumlarsanız çok sevinirim Devamını Oku

Hepatıt B taşıyıcıyım sorun varmı yorumlayabilir misiniz tesekurler

merhabalar kan tahlilimde baso 0.08 ref aralığı 0.01-0.07 sedimantasyon 49 çıktı ref.aralığı 0-20 crp 2.82 ref aralığı0-8 diğer değerler normal. hepatıt B taşıyıcıyım sorun varmı yorumlayabilirmisiniz tesekurler Devamını Oku

Hepatit b tahlili yaptırdım. değerlerim : HBsAg H 861.49 çık tı bu neyi ifade ediyor?

 Hepatit b tahlili yaptırdım. değerlerim : HBsAg H 861.49 çık tı bu neyi ifade ediyor yardımcı olabilir misiniz? Devamını Oku

5,5 yaşındaki kızımın 23.03.deki ishal anındaki tahlil anormallikleri

5,5 yaşındaki kızımın 23.03.deki ishal anındaki tahlil anormallikleri wbc : 14,3 hgb:11,7 hct:34,6 mcv:75,7mch:25,6lenfosit:%15,6 lenfosit#2,2 granülosit:%81,9 granülosit#11,7 rdw:9,5 crp:85,28 dışkı: crp:85,28 rotavirüs: negatif -bol lökosit ve bol ... Devamını Oku

9 aylık bebeğim var. trombositleri aniden 35 e düştü çocuk hamatolojisine götürdük diğer herşeyi normal çıktı?

9 aylık bebeğim var. trombositleri aniden 35 e düştü çocuk hamatolojisine götürdük diğer herşeyi normal çıktı ve extra tahlillerde de bir şey çıkmadı. Gen tahlili istendi onu bekliyoruz. Geçen ay kızamık artı diye bir aşı vuruldu. Bunun etkisi olmuş ... Devamını Oku

8 yaşındaki kızımın tahlil sonuçlarında Eritrosit (RBC) 5,1 ( 3,8 - 5,0 ) ve Hemoglobin (HGB) 13,8 (10,5 - 13,5 ) çıktı?

8 yaşındaki kızımın tahlil sonuçlarında Eritrosit (RBC) 5,1 ( 3,8 - 5,0 ) ve Hemoglobin (HGB) 13,8 (10,5 - 13,5 ) çıktı? Devamını Oku

Bugün şiddetli anjin sebebiyle tahlil yapıldı. aşağıdaki değerleri yorumlar mısınız.

 Bugün şiddetli anjin sebebiyle tahlil yapıldı. aşağıdaki değerleri yorumlar mısınız. WBC    10*3/uL    4 - 11    11,32    Yüksek NEUT%    %    43 - 65    75,9    Yüksek LYMPH%    %    20,5 - 45    14,8    Düşük NEUT#    10*3/uL    2,2 - 6,4    8,59 ... Devamını Oku

Risk var mı ne yapmam lazım ?

8 haftalık hamileyim CMV Ig G, ELİSA Pozitif 34 Toksoplasma Ig G Negatif 0 Rubella(Kızamıkçık) Ig G Poz Tahlil sonucumu yorumlarmısınız?  Risk var mı ne yapmam lazım ?? Devamını Oku

41 yaşında bekarım adetimde düzensizlik vardı kan tahlili yaptırdım sonuçları yorumlarmısınız?

41 yaşında bekarım adetimde düzensizlik vardı kan tahlili yaptırdım sonuçları yorumlarmısınız? FSH 38,,91 Referans aralığı Folliküler faz 1.8 -9.7 ovulasyon 2.7-33.6 luteal faz 0.8-8.6 postmen 22.9-116 Devamını Oku

İdrar sonucu: LEU 25LEU- WBC +2.85 kızım çok rahtsız lütfen en kısa zamanda bize cevap yazabilirmisiniz?

kızım 8,5 aylık çok hasta, kan tahlil sonuçlar:ı KREATİNİN 0.7- AST 58- KALSİYUM 10.7- WBC 13.97- MCH 24.3- PCT 0.358- NEU% 32.1- LYM% 55.7- MON% 8.9- ALY% 0.2 İdrar sonucu: LEU 25LEU- WBC +2.85 kızım çok rahtsız Devamını Oku

Kan tahlili sonuçlarım Lenfosit 17(20-48) Granülosit79,2(14-68) RDW 10,3(11-16) yorumunuzu alabilir miyim?

Kan tahlili sonuçlarım Lenfosit 17(20-48) Granülosit79,2(14-68) RDW 10,3(11-16) yorumunuzu alabilir miyim..Teşekkürler.. Devamını Oku

Kusma ishal mide ağrısı şikayetiyle hastaneye gittim kanda lökosit değeri ilk etapta 11,41 çıktı. Ne olabilir?

Kusma ishal mide ağrısı şikayetiyle hastaneye gittim kanda lökosit değeri ilk etapta 11,41 çıktı gaitada da gizli kan 3 saat sonra tekrarlanan kan tahlilinde lökosit değeri 18,611 e yükseldi nedeni ne olabilir? Devamını Oku

Yorumlarsanız sevinirim. Bas : 0,23 baso% :2,9 eos% :0,5 neu% :33,8 mon :1,75.

2,5 yaşındaki oğlumun 1 haftadır düşmeyen ateşi var.dr.a gittik ilaçlar bir işe yaramadı.bugün tekrar gittik.boğaz enfeksiyonu var.tahlil sonuçlarımız sedimentasyon 1 saat:16 bas : 0,23 baso% :2,9 eos% :0,5 neu% :33,8 mon :1,75 mon% :21,8 Devamını Oku

Wbc değerinin 2,97 çıkması anormal midir?

Wbc değerinin 2,97 çıkması anormal midir? 2 ay önce tahlilde 4.7 çıkmıştı. Devamını Oku

Hocam, yaptırdıgım tahlilde dansite 1,010 bakteri nadir çıktı ne anlama geliyor

hocam, yaptırdıgım tahlilde dansite 1,010 ph 6,5 urobilinojen 0,2 eritrosit 0 lokosit 2 epitel 8 bakteri nadir çıktı ne anlama geliyor. Devamını Oku

Tahlil Sonuçlarımı değerlendirir misiniz..

Tahlil Sonuçlarım Fe:129 UIBC:292 TDBK:421 FERRITIN:8.9 WBC:9.8 HGB:12.7 MCV:87 MCH:30 MCHC:34 PLT:397(Her zaman 400) PCT:0.305 Devamını Oku

14 Yaşında ki kızımın tahlil sonuçlarını değerlendirmenizi rica ederim.

14 Yaşında ki kızımın tahlil sonuçlarını değerlendirmenizi rica ederim. Aşağıda sadece referans aralığını geçen değerleri yazdım.Teşekkür ederim.Saygılarımla. Glukoz, açlık 104 H LDL Kolesterol 58 L, Bilirubin, total 1,3 H HGB (Hemoglobin)    14,3   ... Devamını Oku

Hocam benim kan tahlilimin sonucunda MON diye bişey var..% aralık 3-7 gösteriyor benim sonuçta 13.3 çıktı.bu ne anlama geliyor

hocam benim kan tahlilimin sonucunda MON diye bişey var..% aralık 3-7 gösteriyor benim sonuçta 13.3 çıktı.bu ne anlama geliyor.şimdiden teşekkürler. Devamını Oku

Kızım yoğun çalışma temposundan dolayı bir süre Beneksol kullanmıştı. B12 yüksekliği bunda olabilirmi. Değeri düşürmek için ne gibi önlemler alabiliriz

İyi günler 14 yaşındaki kızımın kan tahlilinde B12 1154 pg/ml (ref: 170-663), folik ait 10,31 ng/ml (ref: 3,1-17,5) çıktı. Kızım yoğun çalışma temposundan dolayı bir süre Beneksol kullanmıştı. B12 yüksekliği bunda olabilirmi. Değeri düşürmek için ne ... Devamını Oku

Lütfen tahlil sonuçlarımı yorumlar mısınız? Serbest T3 4,6 Serbest T4 9,1 TSH 26,05

Serbest T3 4,6 Serbest T4 9,1 TSH 26,05 lütfen tahlil sonuçlarımı yorumlar mısınız? TSH ın bu kadar yüksek çıkması normal mi? diğer yorumların hiç birinde bu kadar yüksek bir değere rastlamadım :( Devamını Oku

Glukoz 6 fosfat enzim eksikliği var. Lökosit değeri 26.7 çıkıyor. Bunun anlamı nedir?

Oğlumun glukoz 6 fosfat enzim eksikliği var. her kontrole gittiğimizde formül lökosit(periferik yayma ) die bir tahlil yapıyolar hemogram tahlillerindede lökosit değeri 26.7 çıkıyor. bu nedendir oğlum ssuan 8 aylık Devamını Oku


?