"tahlil" araması için sitede yer alan sonuçları

Merhaba aks,ure,urik asit,kreatin,ast,alt,ggt,fet3,fet4,vit b12 tahlili istendi,adetim bitmeden yapsam olur mu?

Merhaba aks,ure,urik asit,kreatin,ast,alt,ggt,fet3,fet4,vit b12 tahlili istendi,adetim bitmeden yapsam olur mu? Devamını Oku

Tahlil sonucum: CRP=0.06, ASO=91, RF=49.7, Ürik asid=5.3, vitamin B12=684 .. Buna göre bende eklem romatizması olduğunu söylediler?

Tahlil sonucum: CRP=0.06, ASO=91, RF=49.7, Ürik asid=5.3, vitamin B12=684 .. Buna göre bende eklem romatizması olduğunu söyledirler. Acaba iltihaplı mı iltihapsız mı lütfen yardımcı olursanız sevinirim Devamını Oku

29 yaşında erkeğim. Elmacık bölgemdeki kıllardan dolayı lazer epilayon amacıyla cilt hastalıkları uzmanına gittim.?

29 yaşında erkeğim. Elmacık bölgemdeki kıllardan dolayı lazer epilayon amacıyla cilt hastalıkları uzmanına gittim. Sabah aç karına hormon tahlilim şöyle; PROLKTiN; 26.24 ng/ ml (4,6-21,4) TESTOSTERON; 6,38 ng/ml (2,8-8) Sertleşme sorunum da dahil her... Devamını Oku

Tahlil yaptırmıştım sonuçları yorumlar mısınız..

Merhaba; Tahlil yaptırmıştım sonuçlar şöyle: Demir 112 referans aralığı 32.60 -193 Eritrosit sayımı 4.89 Hematokrit 41.3 Vitamin b12 317 Mcv 84.50 Mch 27.50 Mchc. 32.40 Lökosit sayımı 6.49 Trombosit sayımı 221 P-lcr 36.6 Rdw-cv 12.50 Mpv 11.7 Pct 0.2... Devamını Oku

Merhabalar, tahlil yaptırdım sonuçları yorumlar mısınız ? Anti_HBs >250.00 Anti_HCV 0.08

Merhabalar, tahlil yaptırdım sonuçları yorumlar mısınız ? Anti_HBs >250.00 Anti_HCV 0.08 Devamını Oku

33 yaşındayım. 3 gün önce zehirlenmeden dolayı acile gittim. tam kan tahlilimde kanda iltihap çok yüksek çıktığını söyledi ?

33 yaşındayım. 3 gün önce zehirlenmeden dolayı acile gittim. tam kan tahlilimde kanda iltihap çok yüksek çıktığını söyledi doktor. crp 51,2 lym 0,599 neu 80,4 diğer bütün değerlerim normal çıktı. antibiyotik verdi doktor. ancak crp yüksekliği zehirle... Devamını Oku

T3 3.29 T4 0.93 TSH ise 1.036 birde kan tahlilinde PLT 452 olarak izlenmiş bilgi verirseniz sevinirim?

T3 3.29 T4 0.93 TSH ise 1.036 birde kan tahlilinde PLT 452 olarak izlenmiş bilgi verirseniz sevinirim. ޞžimdiden ilgilerinize teşekkür ederim Devamını Oku

Ben amatemde idrar tahlili verdim 4 kere 1 senedir ne alkol nede başka bir şey kullandım 4 idrarımı verdim ?

Ben amatemde idrar tahlili verdim 4 kere 1 senedir ne alkol nede başka bir şey kullandım 4 idrarımı verdim arkadaşımın nişanında alkol içtim bir sıkıntı olur mu acaba? Devamını Oku

Pazartesi kansızlık için tahlil yaptırmaya gideceğim ama tahlilde alkol ve nikotin gibi değerler çıkarsa diye korkuyorum yardımcı olur musunuz?

Pazartesi kansızlık için tahlil yaptırmaya gideceğim ama tahlilde alkol ve nikotin gibi değerler çıkarsa diye korkuyorum yardımcı olur musunuz Devamını Oku

Kan tahlilimde şu değerler yüksek çıktı; PCT 1,9- HDL 37- sgot ast 195- sgpt alt 302.

Merhaba, 3 gündür çok üşüyorum ve gece sabaha kadar çok terliyorum. midemde huzursuzluk var. Ayrıca kızımın hastalığından ötürü içimde hep daralma var. psikolojik olarak rahat hissetmiyorum kendimi. Kan tahlilimde şu değerler yüksek çıktı; PCT 1,9- H... Devamını Oku

Merhaba kan tahlilimde ASO 800 çıktı bu ne anlama gelir?

Merhaba kan tahlilimde ASO 800 çıktı bu ne anlama gelir? Devamını Oku

Radyologi bolumunde ayrintili ultrasona girdim ve bebegimin sag femur bacagi 2 mm kisa cikti sol bacagina nazaran ve hafif egrilik tespit edildi.

 21+3 gunlun hamileyim. Hamileligim cok guzel gidiyor tahlillerimde problem yok cok sukur. Bugun radyologi bolumunde ayrintili ultrasona girdim ve bebegimin sag femur bacagi 2 mm kisa cikti sol bacagina nazaran ve hafif egrilik tespit edildi. sizce b... Devamını Oku

Tahlilimi değerlendirir misiniz?Morfoloji 1 Hacim 4ml Vizkozite + ph 7,6 Konsantrasyon 55m/ml ?

Tahlilimi değerlendirir misiniz?Morfoloji 1 Hacim 4ml Vizkozite + ph 7,6 Konsantrasyon 55m/ml Yuvarlak hücre 1m/ml Aglütinasyon 1m/ml Molilite %24 A-Progresif Hızlı hareket 2m/ml %24 B-Progresif yavaş hareket 11m/ml %20 C-Hareletsiz 42m/ml %76 Sonuç ... Devamını Oku

Merhaba hocam , ben çok nadir olarak ot kullanıyorum 3-4 haftada bir az miktarda kan testi yapılacak ve 3 haftadır içmiyorum , tahlilde çıkar mı ?

Merhaba hocam , ben çok nadir olarak ot kullanıyorum 3-4 haftada bir az miktarda kan testi yapılacak ve 3 haftadır içmiyorum , tahlilde çıkar mı ? Devamını Oku

Ben 8 haftalık hamileyim Kan tahlilimde WBC değeri 16.1 çıktı yüksek mi sizce ve bebeğe herhangi bir zararı olur mu?

Ben 8 haftalık hamileyim Kan tahlilimde WBC değeri 16.1 çıktı yüksek mi sizce ve bebeğe herhangi bir zararı olur mu?    Devamını Oku

Merhaba benim ağzımda ve boğazımda 4 aydır iyileşip tekrarlayan yaralar var ?

Merhaba benim ağzımda ve boğazımda 4 aydır iyileşip tekrarlayan yaralar var yaptırdığım tahlillere göre demir eksikliği görüldü şuan ferrum fort kullanıyorum ama halen yaralar tekrarlıyor sebebi başka ne olabilir Ferritin 1.7 (4,63__204 Demir 23.1 ... Devamını Oku

Pcos var regl düzenli kilo sorunu baslayınca tahlil yaptırdım ne anlama geliyor

Pcos var regl düzenli kilo sorunu baslayınca tahlil yaptırdım ne anlama geliyor TSH2,38 normal deger 0,27-4,20. PROLAKTİN11,81 nrmal deger 6.0-29,9 ESTRADİOL 33,59 ovülasyon deger aralığı 85,8-498 progesteron 0,792 ovülasyon deger 0,8-3,0 testosteron... Devamını Oku

8 yaşında kız çocuğu .kan tahlilleri yorumlarmısınz

8 yaşında kız çocuğu .kan tahlilleri yorumlarmısınz plt 370(199-367 mpv 5.16(6.9-10.6) rdw 11.8(12.2-14.2) pdw 18,5(9,8-16.) neu 2,3(2,58-5,95) lym 47,20 (10-47) mono 9,41(4-7) baso 1.45(0-1) teşekkürler Devamını Oku

Parazit kist ve yumurtasını rastlanmadı, bol maya görüldü.ne yapmalıyım..

Burun ameliyatı geçirdim ameliyattan önce ve sonra antibiyotik kullandım uzun süreli ishal oldum ve doktora gittim intaniye bölümüne yaptigim yaptığım kültür tahlil sonucum.Parazit kist ve yumurtasını rastlanmadı, bol maya görüldü.ne yapmalıyım et ye... Devamını Oku

tahlillerim hakkında Doktor tam bir bilgi vermedi.Ne yapmalıyım

RBC 3,9 ,MCH 31,4 ,LYM% 18,4 , NEU% 76 çıktı. Doktor tam bir bilgi vermedi.Ne yapmalıyım. Devamını Oku

Hocam merhaba annemle rutin kontroller için hastaneye gitmiştik tesadüfen hepatit b hastalığı olduğunu öğrendik

Hocam merhaba annemle rutin kontroller için hastaneye gitmiştik tesadüfen hepatit b hastalığı olduğunu öğrendik tahlil sonuçlarını sizinle paylaşmak istiyorum ve yorumumuzu bekliyorum hbv dna pcr (+) 83. Anti hbc ıgg pozitif hbe ag negatif anti hbc ı... Devamını Oku

Merhaba bir buçuk ay önce kansızlık için gittim hgb 9.02 ve Demir 16 imiş?

Merhaba bir buçuk ay önce kansızlık için gittim hgb 9.02 ve Demir 16 imiş. ( bir önceki ay) tekrar gittim tahlilleri tekrar yaptırdım biraz anormal geldi. Hgb değeri 10.4 yükselmiş. Demir ise 191 e fırlamış(referans aralığı 145) acaba normal mi? Yoks... Devamını Oku

Merhaba 4 yaşında ki oğlumun kan tahlilidir.Alerji araştırması için tahlil yaptırdık

Merhaba 4 yaşında ki oğlumun kan tahlilidir.Alerji araştırması için tahlil yaptırdık. sonuç normal değer WBC -- 15,3 4-10 NEU----67,90 41-77 LYM---17,10 24-44 EOS---6,8 0,8-6 NEU--10,4 1-7 MONO--1,2 0,3-0,8 MCV---73,5 80-99,9 PDW--15,9 11,6-13 Devamını Oku

Anti hiv tahlili de yapılmış : sco 0.29 çıkmış neden referans aralığı olan değerlerin arasında çıkmış 1-0 neden 0 değilde 0.29

doğum yaptım 1 ay oldu ama rahimde büyük yaralar var diye sezeryanla doğum yaptım . smeer testi yaptık ascus çıktı tekrar patoloji istediler patoloji için tahlil yaptırdım anti hiv tahlili de yapılmış : sco 0.29 çıkmış neden referans aralığı olan değ... Devamını Oku

İdrar tahlilim de wbc 14 (++) bakteri 17.85 lökosit 75leu/? (++) çıktı bu ne anlama gelir ve tedavisi

İdrar tahlilim de wbc 14 (++) bakteri 17.85 lökosit 75leu/? (++) çıktı bu ne anlama gelir ve tedavisi ? Devamını Oku


?