"tahlil" araması için sitede yer alan sonuçları

Annemin hastalığı ne boyuttadır değerler çokmu yüksek acil cevap yazarsanız sevinirim. teşekkürler

merhaba annem 48 yaşında ve tahlil sonuçları AntiHBs 2.00 ref. aralığı 0-9.9 / HBsAg 3711.00 ref.aralığı Devamını Oku

Bir sorum olcaktı acaba kadınlarda testesteron hormonuna baktırmak için illa adetli mi olmak gerekiyor

iyi günler bi sorum olcaktı acaba kadınlarda testesteron hormonuna baktırmak için illa adetli mi olmak gerekiyor bi de bu tahlili sadece kadın doğum doktorları mı yapıyor yoksa diğer bölümlerde de yapılabilir mi? Teşekkürler Devamını Oku

tahlil yaptırdım yorumlar mısınız? Hdl 23,6 Trigiliserid 879 Neu 5,49

30 yaşındayım aşırı yorgunluk ve uykudan tahlil yaptırdım yorumlar mısınız?  Hdl 23,6 trigiliserid 879 neu 5,49 bunlar yüksek olanlar diğer sonuçlar normal Devamını Oku

Babamın CA 19.9 tahlili yapıldı ve sonuç ilk 250 bir hafta sonra tekrarında 330 çıktı. Ne yapılmalı?

Babamın CA 19.9 tahlili yapıldı ve sonuç ilk 250 bir hafta sonra tekrarında 330 çıktı kendisinde kalp, mide ve akciğer sorunları var ve böbreklerinde de küçülme var ama karaciğer enzimleri normal kilo kaybı yok bir ek şikayeti yok bu sonuçlarla ne ya... Devamını Oku

İdrarda ket 1+ BIL 2+ çıktı fakat kan tahlillerim normal düzeyde kanda bilirubin ölçümü yapıldı. Tek başına idrarda bilirubin bir şey ifade eder mi ?

İdrarda ket 1+ BIL 2+ çıktı fakat kan tahlillerim normal düzeyde kanda bilirubin ölçümü yapıldı oda normal değerde çıktı tek başına idrarda bilirubin bir şey ifade eder mi ? Devamını Oku

Yaptırmış olduğum tahlilde wbc+ 10,35 çıktı normal değerler (4,6-10,2) ly+ 3,45 çıktı normal değerler (0,6-3,4) parathormon 94,8 çıktı.

Merhaba ben mehtap 28 yaşındayım yaptırmış olduğum tahlilde wbc+ 10,35 çıktı normal değerler (4,6-10,2) ly+ 3,45 çıktı normal değerler (0,6-3,4) parathormon 94,8 çıktı normal değerler ( 12-88 ) sıkıntılı bir durum mudur bu değerlerimin yüksek çıkması... Devamını Oku

İdrar tahlilinde ise protein +1 eritrosit +3 ve keton +2 çıktı.

Dün sol arka kısım böbrek civarında dayanılmaz vir ağrı ile uyandım. Doktora gittim rontgen çekti idrar tahlili yaptı rontgen de bir şey çıkmadı. İdrar tahlilinde ise protein +1 eritrosit +3 ve keton +2 çıktı gerisi normal yani negatif. Ultrason iste... Devamını Oku

hdl 23,6 trigiliserid 879 neu 5,49. yorumlar mısınız?

30 yaşındayım aşırı yorgunluk ve uykudan tahlil yaptırdım yorumlar mısınız?  hdl 23,6 trigiliserid 879 neu 5,49 bunlar yüksek olanlar diğer sonuçlar normal Devamını Oku

ilk sonuçlar 13.05.2014; eritrosit mik. 1hpf lokosit miktarı: 26 hpf. Lütfen değerlendirir misiniz?

25 yaşında hamileyim! İdrar yolları iltihabı teşhisi koyuldu ve geçen haftadan bu yana antibiyotik kullanıyorum. ilk sonuçlar 13.05.2014; eritrosit mik. 1hpf lokosit miktarı: 26 hpf bugün yaptırdığım tahliller22.05.2014; eritrosit mik. 3 hpf lokosit ... Devamını Oku

Merhaba,babam 68 yaşında 4 yıl önce börek damarlarının tıkalı olduğu teşhisi konuldu.Wbc 21(normal max 10,5) ,rbc ,hgb ,hct normal seviyeden düşük

Merhaba,babam 68 yaşında 4 yıl önce börek damarlarının tıkalı olduğu teşhisi konuldu.Durumu bugünlere kadar gayet iyiydi fakat son tahlil sonuçları şöyle geldi: wbc 21(normal max 10,5) ,rbc ,hgb ,hct normal seviyeden düşük. plt 539(normal max 373). F... Devamını Oku

7 yaşında bir kızım var .tahlil sonuçları ly%26,6 eo%1,1 rbc 5,25 hgb 12,7 mcv 73,2 mch 24,6 mchc 33,2?

 7 yaşında bir kızım var .tahlil sonuçları ly%26,6 eo%1,1 rbc 5,25 hgb 12,7 mcv 73,2 mch 24,6 mchc 33,2 rdw-cv 17,6 plt trombosit sayımı 209 mpv 9,2 pct 0,19 pdw 37,4 wbc 11,5 htc 38,3 bu tahlilde wbc yüksek gibi yorumlarınız nelerdir?birde idrar tah... Devamını Oku

27 yaşında bir kadınım, tahlil sonuçlarım aşağıdaki gibidir. LH seviyem düşük müdür_? Bu çocuk sahibi olmamı etkiler mi?

27 yaşında bir kadınım, tahlil sonuçlarım aşağıdaki gibidir. LH seviyem düşük müdür_? Bu çocuk sahibi olmamı etkiler mi? TSH 1.08 PROLAKTİN 19,8 FSH 7,1 LH 3 DHEA-s 444 Anti müllerian hormon 0,87 total testosteron 0,241 Devamını Oku

25 yaşındayım iki aydır geç adet görüyorum bu ay 18 gün geçti tahlil yaptırdm beta hcg 1,20 negatif çıktı?

 25 yaşındayım iki aydır geç adet görüyorum bu ay 18 gün geçti tahlil yaptırdm beta hcg 1,20 negatif çıktı.. Pko oldğmu ve rahim duvarının çok kalın oldğnu söyledi doktor.dostinex ve glukofen verdi. En son üç gün önce tahlil yaptrdm ploraktin 27,48 ç... Devamını Oku

2007 doğumlu oğlumu doktora götürdüm.karaciğer 116 mm ölçüldü.

2007 doğumlu oğlumu doktora götürdüm.karaciğer 116 mm ölçüldü.kan tahlillerinde AST(sgot) 59 U/L , LDH 486,FOSFOR 5,3 mg/dL çıktı.Hemogramında (HCT=35,7),(MCV=74,3),(MCH=25,7),(RDWcv=20,2),(MPV=7,1),(PDWsd=22,8) olarak çıkmıştır.Bu sonuçlar ile karac... Devamını Oku

Babam dün kan tahlili yaptırdı ve bazı değerler sınırın altında ve üstünde çıktı.

İyi Günler,Babam dün kan tahlili yaptırdı ve bazı değerler sınırın altında ve üstünde çıktı.sizden Bu sonuçlara göre tehlikeli olan bir durum gözüküyor mu?Teşekkürler Sınırın altında değerler: HGB 9.3 HCT 32.6 MCV 70.3 MCH 20.0 MCHC 28.4 LYM 17.8 Sın... Devamını Oku

Lösemi olabilirim diye endişeleniyorum saygılarımla

Halsizlik diş etimde kanama bacaklarımda ağrı şikayetimle birlikte tahlil sonuçlarımda wbc 4.2 plt 132 çıktı. Lösemi olabilirim diye endişeleniyorum saygılarımla Devamını Oku

Prolaktin 20.96 bugün yaptırdığım tahlilin sonucu bu. kızım 4 yaşında ve ikinci çocuğu istiyorum ne yapmalıyım

Prolaktin    20.96 bugün yaptırdığım tahlilin sonucu bu. kızım 4 yaşında ve ikinci çocuğu istiyorum ne yapmalıyım. Devamını Oku

83 yaşında.ağzında yaralar çıktığı için kan tahlili yapıldı rbc 3.56 hbg 6.5 hct 23.2 mcv 65.1 mch 18.2 mchc 27.9?

83 yaşında.ağzında yaralar çıktığı için kan tahlili yapıldı rbc 3.56 hbg 6.5 hct 23.2 mcv 65.1 mch 18.2 mchc 27.9 rdw-cv 18.2 plt 477 pct 0.398 demir 14.76 demir bağlama 403.83 rerritin 5 çıktı. ne yapmalıyız hasteneye yatmak istemiyor çünkü yürümesi... Devamını Oku

Benim tahlil sonucum b12 284,WBC 2,97,Neu# 1,01,LYM# 1,49,MON# 0,23,EOS# 0,14,BAS# 0,03,NEU% 34,9?

Benim tahlil sonucum b12 284,WBC 2,97,Neu# 1,01,LYM# 1,49,MON# 0,23,EOS# 0,14,BAS# 0,03,NEU% 34,9,LYM% 48,6,Mon% 7,9,EOS% 3,3,BAS% 0,9,RBC 5,26,HGB 14,3,HCT 43,2,MCV 82,1,MCH 27,2,MCHC 33,2,RDW-CV 14,3,PLT 203,MPV 9,1,PDW 43,1,PCT 0,18,LIC# 0,13.Aldi... Devamını Oku

Wbc 4,00. Lym1,10 mıd7,20. Gran 2,50. Lym hgb 11,00 hct 33,40 rbc 3,62 mcv 92,10 Mach 30,30 mchc 32,90?

Wbc 4,00. Lym1,10 mıd7,20. Gran 2,50. Lym hgb 11,00 hct 33,40 rbc 3,62 mcv 92,10 Mach 30,30 mchc 32,90 rdv 13,30 rdva 40,70 plt 220 pct 0,17 mpv 7,70 pdw 10,20 lpcr 13,10 bu tahlil sonuçlarını yorumlar mısınız bu sonuçlara göre herhangi bir kan hasta... Devamını Oku

Sonuçları değerlendirirmisini?

Arkadaşlar merhaba; İdrar tahlilinde LEU (+++) POZİTİF LÖKOSİT 56 İDAR KÜLTÜRÜ=ÜREME YOk sonuçları değerlendirirmisini? Devamını Oku

ikili tarama tahlil sonucum HCGb: 65253,0 , PAPP-A : 919,00

ikili tarama tahlil sonucum HCGb: 65253,0 , PAPP-A : 919,00 Devamını Oku

Mrb. Aşağıdaki tahlilleri yaptırmak istesek, SGK hastanesinin hangi branş yada bölümünden randevu almalıyız bilemiyoruz.

Mrb. Aşağıdaki tahlilleri yaptırmak istesek, SGK hastanesinin hangi branş yada bölümünden randevu almalıyız bilemiyoruz.Sedimantasyon,Kalsiyum Ca,Potasyum K, Crp(Latex),Magnezyum,Vitamin B12,FolikAsit,Lomber B1(Tiamin),Ferritin Devamını Oku

5 yıldır baş ağrısı, halsizlik ve bulantı var ve WBC değerim yüksek. TOXOPLAZMA lgG 650, RUBELLA lgG 143,HAV lgG 60, CMV lgG 2.97. Yorumunuz nedir?

5 yıldır baş ağrısı, halsizlik ve bulantı var ve WBC değerim yüksek. Bu zamana kadar hep antibiyotik tedavisi uygulandı. Bir iyileşme söz konusu değil. Son yaptırdığım tahlil değerleri şöyle: WBC 11.28, NEU 7.74, LÖKOSİT ESTERAZ "Eser", TOXOPLAZMA lg... Devamını Oku


?