"tahlil" araması için sitede yer alan sonuçları

Oğlum 6 yaşında tahlil sonuçlarında serbest t3 4,59 pg.ml serbest t4 1,13 ng.dl sonuç nasıl iyi mi?

Oğlum 6 yaşında tahlil sonuçlarında serbest t3 4,59 pg.ml serbest t4 1,13 ng.dl sonuç nasıl iyi mi? Devamını Oku

6.5 aylık kızımın hemogram tahlili sonucu yüksek çıkan değerler: NEU 1.95, LYM 6.38, EOS 0.6. Bunlar nasıl sizce hocam?

6.5 aylık kızımın hemogram tahlili sonucu yüksek çıkan değerler NEU 1.95 LYM 6.38 EOS 0.64 HCT 34.6 MCV 78.7 MCH 26.1 PLT 474 PCT 0.352. Bunlar nasıl sizce hocam? Devamını Oku

Ast 45 değer 0-50 trigliserid 122 değer 40-150 sizce yüksek mi? Ne yapmam lazım?

Merhaba,12 gündür acnegen kullanıyorum sivilce ilacı ve tahlil yaptırdım alt 72 değer 0-50-- ast 45 değer 0-50 trigliserid 122 değer 40-150 sizce yüksek mi ne yapmam lazım? Devamını Oku

Kan tahlili sonuçlarım: BASO# 0,1 (0-0,3) EOS# 0,2 (0-0,5) HCT 37,3 (35-45). Yorumlarsanız sevinirim.

Kan tahlili sonuçlarım: BASO# 0,1 (0-0,3) EOS# 0,2 (0-0,5) HCT 37,3 (35-45) HGB 12,4 (12-16) LYM# H 4,5 (0,9-2,9) LYM% H 55,2 (20-50) MCH L 27,4 (28-32) MCV 82,6 (80-95) MONO# 0,8 (0,3-0,9) NEUT# 2,5 (1,7-7) NEUT% L 31,2 (40-50) RBC 4,51 (4-5) WBC 8,... Devamını Oku

Merhabalar. yaşındaki oğlumun yaptırmış olduğumuz biyokimya tahlillerinde IgA :31,7 referans : 70-400 arası. Lütfen yorumlar mısınız?

Merhabalar. yaşındaki oğlumun yaptırmış olduğumuz biyokimya tahlillerinde IgA :31,7 referans : 70-400 arası IgG : 404,6 referans :700-1600 arası IgM:73,9 referans : 20-200 arası CRP : 4,7 referans 0,20-5 arası Değerler çok mu düşük sıkıntılı bir duru... Devamını Oku

25 yaşındayım. Sivilcelerimden dolayı adetimin 3. gününde hormon tahlili yaptırdım?

25 yaşındayım. Sivilcelerimden dolayı adetimin 3. gününde hormon tahlili yaptırdım.Sonuçlar; Total testesteron 58 Normal değer (14 - 76) DHEA-S 312,70 Normal değer (25,9 - 460,2) yorulayabilir misiniz? Devamını Oku

48 yaşındayım hormon test sonuçlarım estradiol 53,80 fsh 11,30 kh 3,82 ?

48 yaşındayım hormon test sonuçlarım estradiol 53,80 fsh 11,30 kh 3,82 bunlar tahlil sonuölarım nasıl yardımcı olur musunuz sımdıden tesekkurler Devamını Oku

Merhaba idrar tahlilimde yassı epitel 9,00 cıktı?

Merhaba idrar tahlilimde yassı epitel 9,00 cıktı ve koyu renk ile yazılmıştı altı da çiziliydi.. neden acava ? Ayrica yassı epitel herkesde olur mu ? Bekar kız evli kadindiye ayrim oluyor mu.. yoksa tum bayanlarda oluyor mu ? Devamını Oku

Kızım 4 yaşında idrar tahlilinde lökosit 7 çıktı?

Kızım 4 yaşında idrar tahlilinde lökosit 7 çıktı. kan tahlilinde wbc: 11.8 lymph:61.5 diğer lymph:7.24 neu:29.3 ferritın:8.6 çıktı. yorumlarsanız çok sevinirim. Devamını Oku

NEU 7.74, LÖKOSİT ESTERAZ 'Eser', TOXOPLAZMA lgG 650. Sorun var mı?

5 yıldır baş ağrısı, halsizlik ve bulantı var ve WBC değerim yüksek. Bu zamana kadar hep antibiyotik tedavisi uygulandı. Bir iyileşme söz konusu değil. Son yaptırdığım tahlil değerleri şöyle: WBC 11.28, NEU 7.74, LÖKOSİT ESTERAZ "Eser", TOXOPLAZMA lg... Devamını Oku

Bugün kan testi yaptırdım 19.77 cıktı. idrar tahlilimde silik 2. çizgi göründü. sizce hamile miyim?

Merhabalar bugün kan testi yaptırdım 19.77 cıktı. idrar tahlilimde silik 2. çizgi göründü. sizce hamile miyim? ve şimdi ne yapmalıyım... Devamını Oku

Beta HCG testi yaptırdım tahlil sonucu 83,78 çıktı.Sizce hamile miyim? Lütfen cevaplandırın.Teşekkürler.

Merhaba,Ben adetime 6 gün kala hamilelik testi yaptım pozitif çıktı. Aynı gün kanda HCG testi yaptırdım tahlil sonucu 83,78 çıktı.Sizce hamile miyim? Devamını Oku

Yaklaşık bir haftadır bacaklarımın üstünde 8-10 tane morluk vardı.

yaklaşık bir haftadır bacaklarımın üstünde 8-10 tane morluk vardı.dun doktora gittim bir sürü tahlill istedi.aldığım sonuçlarda cpr değeri 3.45 sedimantasyon değeri 34 çıktı. doktor bişey yok üşütmüşsündür ondan yüksek çıkmıştır dedii.bana biraz gari... Devamını Oku

Merhaba idrar tahlilimde yassı epitel 9,00 cıktı ve koyu renk ile yazılmıştı altı da çiziliydi?

Merhaba idrar tahlilimde yassı epitel 9,00 cıktı ve koyu renk ile yazılmıştı altı da çiziliydi.. neden acava ? Ayrica yassı epitel herkesde olur mu ? Bekar kız evli kadindiye ayrim oluyor mu.. yoksa tum bayanlarda oluyor mu ? Devamını Oku

Tahlil Sonuçlar: Glukoz:83 (70-100) Ldl:147 (0-149)

Tahlil Sonuçlar: Glukoz:83 (70-100) Ldl:147 (0-149) Hdl:51 (40-60) Trigliserid:137 (0-149) Kolestrol: 225 (0-199) Tsh:5,93 (0,270-4,20) Ft4:1,27 (0932-1,71) Anti-Tg:329 (0-115) Anti-Tpo:271,8 (0-34) Tiroid parenkimi hafif heterojen olup, solid nodül ... Devamını Oku

Glukoz 132 (74-106) demir 40 (33-193) demir bağlama kapasitesi 204 (125-345) hgb 17,1 (12-16). Kahvaltısız daha mı düşük çıkar?

Merhabalar öncelikle tahlildeki glukoz oranı kahvaltıyla ilişkilendirildi ancak yüksek çıkması beni rahatsız etti. ayrıca demir oranındaki değer kahvaltısız daha mı düşük çıkar. glukoz 132 (74-106) demir 40 (33-193) demir bağlama kapasitesi 204 (125-... Devamını Oku

Estradiol 81.61, Total testosteron 71.75.. bu ne anlama geliyor,yardım eder misiniz?

23 yaşındayım,bekarım.3 aydır adet görmediğim için doktora gittim. Polikistik over sendromu düşündü ve tahlil istedi.Tahlil adetimin ikinci günü yapıldı.SONUÇLARIM: Trigliserid 239 çıktı.Hormon testinde ise : Lh : 18.57, Estradiol 81.61, Total testos... Devamını Oku

Merhabalar kadın doğum dpktprunun istediği kan tahlili sonuçlarımı yorumlarsanız sevinirim

merhabalar kadın doğum dpktprunun istediği kan tahlili sonuçlarımı yorumlarsanız sevinirim. BHCG < 1.20 mIU/mL CEA 1.94 ng/mL < 5 CA 15-3 8.6 U/mL < 30 CA 19-9 < 2.00 U/mL < 37 CA 125 15.3 U/mL < 35 Devamını Oku

Hamileyken oruc tutabilir miyim..

hayırlı günler saygıdeğer hocalarım öncelikle size kolay gelsin diyorum benim sorum ben 12 haftalık gebeyim ve hepatit b hastasıyım hepatit b bebeğime geçermi birde son tahlilimde hpv viral yük 7016 POZİTİF alt 21 ast 24 sonuclarım yüksekmi birde ham... Devamını Oku

Lökosit Sayısı * 11.9 bin/uL 4.4-11.3 bin/uL Nötrofil * % 76.2 % 44-76 Lenfosit * % 16.7 % 22-40. Sonuçlarla ilgili bilgilerinizi rica ederim.

Merhaba;24 haftalık gebeyim. Tahlil bilgilerim aşağıdadır.Sonuçlarla ilgili bilgilerinizi rica ederim. Lökosit Sayısı * 11.9 bin/uL 4.4-11.3 bin/uL Nötrofil * % 76.2 % 44-76 Lenfosit * % 16.7 % 22 40 Eozinofil * % 1.6 % 2-4 Nötrofil Sayısı * 9.0 bin/... Devamını Oku

Glukoz 132 (74-106), demir 40 (33-193). glukoz oranı kahvaltıdan dolayı yüksek çıktı. Kahvaltı yapılmazsa düşük çıkar mı?

Merhabalar öncelikle tahlildeki glukoz oranı kahvaltıdan dolayı yüksek çıkması beni rahatsız etti. ayrıca demir oranındaki değer kahvaltısız daha mı düşük çıkar. glukoz 132 (74-106) demir 40 (33-193) demir bağlama kapasitesi 204 (125-345) hgb 17,1 (1... Devamını Oku

35 yaşında ,kadın: Kan testi sonucum : Ferritin :1ng/ml , Normal Değer : 4.63-204 ng/ml, Demir bağlama 450 g/dl ?

35 yaşında ,kadın: Kan testi sonucum : Ferritin :1ng/ml , Normal Değer : 4.63-204 ng/ml, Demir bağlama 450 g/dl Normal Değer: 250-450 g/dl HGB 9,6 g/dl Normal Değer: 12.5 -16 g/dl Sedimantasyon: 77 Normal Değer 0-30.Ferritin değerimin bir olması çok ... Devamını Oku

Tahlil sonuçlarımı değerlendirir misiniz? Teşekkürler. WBC :2,9 RBC :3,78 HGB:12,8 HCT:40,5 PDW:14,4 MCV:107?

Tahlil sonuçlarımı değerlendirir misiniz? Teşekkürler. WBC :2,9 RBC :3,78 HGB:12,8 HCT:40,5 PDW:14,4 MCV:107 MCHC:31,5 MCH:33,8 PLT:169 Lenfosit% :36,8 Lenfosit# :1 Monosit% :5,5 Monosit# :0,1 Granülosit% :57,7 Granülosit# :1,8 RDW :13,4 PCT :0,122 M... Devamını Oku

30 yaşında bayanım.yaptırdığım tahlillerde T3=2.74 T4=1.03 TSH=5.28 Glikoz=68 T.Protein=6.3 ?

30 yaşında bayanım.yaptırdığım tahlillerde T3=2.74 T4=1.03 TSH=5.28 Glikoz=68 T.Protein=6.3 Fibrinojen=437 TSH ve Glikoz düşüklüğü için tavsiyeniz... Devamını Oku

Merhaba, yaptırmış olduğum tahlillerin sonuçları aşağıdaki gibidir;

Merhaba, yaptırmış olduğum tahlillerin sonuçları aşağıdaki gibidir; LH: 6.91 PLR: 9.98 FT4: 1.07 TSH:2.69 E2:47.92 FSH: 11.12 AMH: 2.2 Değerlendirmenizi ve yorumlarınızı rica ediyorum. Devamını Oku


?