Oğlum 6 yaşında tahlil sonuçlarında serbest t3 4,59 pg.ml serbest t4 1,13 ng.dl sonuç nasıl iyi mi? Devamını Oku
6.5 aylık kızımın hemogram tahlili sonucu yüksek çıkan değerler NEU 1.95 LYM 6.38 EOS 0.64 HCT 34.6 MCV 78.7 MCH 26.1 PLT 474 PCT 0.352. Bunlar nasıl sizce hocam? Devamını Oku
Merhaba,12 gündür acnegen kullanıyorum sivilce ilacı ve tahlil yaptırdım alt 72 değer 0-50-- ast 45 değer 0-50 trigliserid 122 değer 40-150 sizce yüksek mi ne yapmam lazım? Devamını Oku
Kan tahlili sonuçlarım: BASO# 0,1 (0-0,3) EOS# 0,2 (0-0,5) HCT 37,3 (35-45) HGB 12,4 (12-16) LYM# H 4,5 (0,9-2,9) LYM% H 55,2 (20-50) MCH L 27,4 (28-32) MCV 82,6 (80-95) MONO# 0,8 (0,3-0,9) NEUT# 2,5 (1,7-7) NEUT% L 31,2 (40-50) RBC 4,51 (4-5) WBC 8,... Devamını Oku
Merhabalar. yaşındaki oğlumun yaptırmış olduğumuz biyokimya tahlillerinde IgA :31,7 referans : 70-400 arası IgG : 404,6 referans :700-1600 arası IgM:73,9 referans : 20-200 arası CRP : 4,7 referans 0,20-5 arası Değerler çok mu düşük sıkıntılı bir duru... Devamını Oku
25 yaşındayım. Sivilcelerimden dolayı adetimin 3. gününde hormon tahlili yaptırdım.Sonuçlar; Total testesteron 58 Normal değer (14 - 76) DHEA-S 312,70 Normal değer (25,9 - 460,2) yorulayabilir misiniz? Devamını Oku
48 yaşındayım hormon test sonuçlarım estradiol 53,80 fsh 11,30 kh 3,82 bunlar tahlil sonuölarım nasıl yardımcı olur musunuz sımdıden tesekkurler Devamını Oku
Merhaba idrar tahlilimde yassı epitel 9,00 cıktı ve koyu renk ile yazılmıştı altı da çiziliydi.. neden acava ? Ayrica yassı epitel herkesde olur mu ? Bekar kız evli kadindiye ayrim oluyor mu.. yoksa tum bayanlarda oluyor mu ? Devamını Oku
Kızım 4 yaşında idrar tahlilinde lökosit 7 çıktı. kan tahlilinde wbc: 11.8 lymph:61.5 diğer lymph:7.24 neu:29.3 ferritın:8.6 çıktı. yorumlarsanız çok sevinirim. Devamını Oku
5 yıldır baş ağrısı, halsizlik ve bulantı var ve WBC değerim yüksek. Bu zamana kadar hep antibiyotik tedavisi uygulandı. Bir iyileşme söz konusu değil. Son yaptırdığım tahlil değerleri şöyle: WBC 11.28, NEU 7.74, LÖKOSİT ESTERAZ "Eser", TOXOPLAZMA lg... Devamını Oku
Merhabalar bugün kan testi yaptırdım 19.77 cıktı. idrar tahlilimde silik 2. çizgi göründü. sizce hamile miyim? ve şimdi ne yapmalıyım... Devamını Oku
Merhaba,Ben adetime 6 gün kala hamilelik testi yaptım pozitif çıktı. Aynı gün kanda HCG testi yaptırdım tahlil sonucu 83,78 çıktı.Sizce hamile miyim? Devamını Oku
yaklaşık bir haftadır bacaklarımın üstünde 8-10 tane morluk vardı.dun doktora gittim bir sürü tahlill istedi.aldığım sonuçlarda cpr değeri 3.45 sedimantasyon değeri 34 çıktı. doktor bişey yok üşütmüşsündür ondan yüksek çıkmıştır dedii.bana biraz gari... Devamını Oku
Merhaba idrar tahlilimde yassı epitel 9,00 cıktı ve koyu renk ile yazılmıştı altı da çiziliydi.. neden acava ? Ayrica yassı epitel herkesde olur mu ? Bekar kız evli kadindiye ayrim oluyor mu.. yoksa tum bayanlarda oluyor mu ? Devamını Oku
Tahlil Sonuçlar: Glukoz:83 (70-100) Ldl:147 (0-149) Hdl:51 (40-60) Trigliserid:137 (0-149) Kolestrol: 225 (0-199) Tsh:5,93 (0,270-4,20) Ft4:1,27 (0932-1,71) Anti-Tg:329 (0-115) Anti-Tpo:271,8 (0-34) Tiroid parenkimi hafif heterojen olup, solid nodül ... Devamını Oku
Merhabalar öncelikle tahlildeki glukoz oranı kahvaltıyla ilişkilendirildi ancak yüksek çıkması beni rahatsız etti. ayrıca demir oranındaki değer kahvaltısız daha mı düşük çıkar. glukoz 132 (74-106) demir 40 (33-193) demir bağlama kapasitesi 204 (125-... Devamını Oku
23 yaşındayım,bekarım.3 aydır adet görmediğim için doktora gittim. Polikistik over sendromu düşündü ve tahlil istedi.Tahlil adetimin ikinci günü yapıldı.SONUÇLARIM: Trigliserid 239 çıktı.Hormon testinde ise : Lh : 18.57, Estradiol 81.61, Total testos... Devamını Oku
merhabalar kadın doğum dpktprunun istediği kan tahlili sonuçlarımı yorumlarsanız sevinirim. BHCG < 1.20 mIU/mL CEA 1.94 ng/mL < 5 CA 15-3 8.6 U/mL < 30 CA 19-9 < 2.00 U/mL < 37 CA 125 15.3 U/mL < 35 Devamını Oku
hayırlı günler saygıdeğer hocalarım öncelikle size kolay gelsin diyorum benim sorum ben 12 haftalık gebeyim ve hepatit b hastasıyım hepatit b bebeğime geçermi birde son tahlilimde hpv viral yük 7016 POZİTİF alt 21 ast 24 sonuclarım yüksekmi birde ham... Devamını Oku
Merhaba;24 haftalık gebeyim. Tahlil bilgilerim aşağıdadır.Sonuçlarla ilgili bilgilerinizi rica ederim. Lökosit Sayısı * 11.9 bin/uL 4.4-11.3 bin/uL Nötrofil * % 76.2 % 44-76 Lenfosit * % 16.7 % 22 40 Eozinofil * % 1.6 % 2-4 Nötrofil Sayısı * 9.0 bin/... Devamını Oku
Merhabalar öncelikle tahlildeki glukoz oranı kahvaltıdan dolayı yüksek çıkması beni rahatsız etti. ayrıca demir oranındaki değer kahvaltısız daha mı düşük çıkar. glukoz 132 (74-106) demir 40 (33-193) demir bağlama kapasitesi 204 (125-345) hgb 17,1 (1... Devamını Oku
35 yaşında ,kadın: Kan testi sonucum : Ferritin :1ng/ml , Normal Değer : 4.63-204 ng/ml, Demir bağlama 450 g/dl Normal Değer: 250-450 g/dl HGB 9,6 g/dl Normal Değer: 12.5 -16 g/dl Sedimantasyon: 77 Normal Değer 0-30.Ferritin değerimin bir olması çok ... Devamını Oku
Tahlil sonuçlarımı değerlendirir misiniz? Teşekkürler. WBC :2,9 RBC :3,78 HGB:12,8 HCT:40,5 PDW:14,4 MCV:107 MCHC:31,5 MCH:33,8 PLT:169 Lenfosit% :36,8 Lenfosit# :1 Monosit% :5,5 Monosit# :0,1 Granülosit% :57,7 Granülosit# :1,8 RDW :13,4 PCT :0,122 M... Devamını Oku
30 yaşında bayanım.yaptırdığım tahlillerde T3=2.74 T4=1.03 TSH=5.28 Glikoz=68 T.Protein=6.3 Fibrinojen=437 TSH ve Glikoz düşüklüğü için tavsiyeniz... Devamını Oku
Merhaba, yaptırmış olduğum tahlillerin sonuçları aşağıdaki gibidir; LH: 6.91 PLR: 9.98 FT4: 1.07 TSH:2.69 E2:47.92 FSH: 11.12 AMH: 2.2 Değerlendirmenizi ve yorumlarınızı rica ediyorum. Devamını Oku