"tahlil" araması için sitede yer alan sonuçları

Hocam eşimin kan tahlili sonuçlarında değerleri düşük olanları yazacağım cevaplarsanız çok sevinirim.

 Hocam eşimin kan tahlili sonuçlarında değerleri düşük olanları yazacağım cevap larsanız çok sevinirim. HGB L 10.5 , HCT L 33.9 , MCV L 71.6 , MCH L 22.1 , MCHC L 30.9 , RDW H 19.5 , MPV L 7.90 , EOS% L 0.865 , BASO H 1.22 SAYGILARIMLA Devamını Oku

Sedimentasyon tahlilimde sonuç 31 mm çıktı. normali 1-18 yazmakta

merhaba, benim hemotoloji lab. yapılan sedimentasyon tahlilimde sonuç 31 mm çıktı. normali 1-18 yazmakta. doğum kontrol hapı kullanıyorum. bunun değeri yükseltme ihtimali var mıdır? birde tam otomatik idrar tahlilimde lökasit 9/HPF normali 0-4 yazmak... Devamını Oku

Merhaba hocam ben 23 yaşında 2 çocuk annesiyim elektroforez tahlil sonucumu yorumlar mısınız albumin 50.71 54.7 -69.66 alfa-1globulin 5.9 2.63-5.03.

Merhaba hocam ben 23 yaşında 2 çocuk annesiyim elektroforez tahlil sonucumu yorumlar mısınız albumin 50.71 54.7 -69.66 alfa-1globulin 5.9 2.63-5.03 alfa-2globulun 12.19 4.87-10.48 beta-1globulin 6.59 5.35-9.19 beta-2globulin 4.69 2.38-7.11 gamma glob... Devamını Oku

Merhabalar,bu tahlilleri yaptırmak için hangi doktora gitmemiz gerekir,diyetisyen yeterli midir hepsi için ?

Merhabalar,bu tahlilleri yaptırmak için hangi doktora gitmemiz gerekir,diyetisyen yeterli midir hepsi için ? Devamını Oku

Dansite 1019 , ayrıca b12 testim 176 çıktı. Sonuçlar normal mi. Yorumlar misiniz teşekkürler.

Merhaba idrar tahlilimde lökosit esteraz +++ Dansite 1019 , ayrıca b12 testim 176 çıktı.  Sonuçlar normal mi. Yorumlar misiniz teşekkürler. Devamını Oku

Merhaba 20 yaşındayım adet düzensizliğim var bir süre ilaç kullandım ?

Merhaba 20 yaşındayım adet düzensizliğim var bir süre ilaç kullandım düzeldi ilaçları bırakınca yeniden düzensizliğim başladı hormon tahlili yapıldı daha önce de yapılmıştı bu tahlil doktorum menapozlu kadın değerlerine yakın değerlerin demişti. yeni... Devamını Oku

Kadın doğum polikistik yumurtalıklarım olduğu için tahlil istedi.

 Kadın doğum polikistik yumurtalıklarım olduğu için tahlil istedi.Adetimin 4. gününde aşağıdaki tahlilleri yaptırdım.E2 – 31,60 ref - 6-27FSH – 9,75LH – 8,25Prolaktin – 28,27 ref -4,79-23,3TSH – 1,95E2 ve prolaktin hormonlarım yükse... Devamını Oku

;RBC 5.33 -- MCV 72.8 -- MCH 23.9 -- RDW-CV 17.7 -- PLT 272 -- MPV 6.72 Lenfosit:4.14 Granülosit% 35.5

kızım 8 yaşında kan tahlil sonuçları şu şekilde çıktı sorun varmı merak ediyorum bir çocuk uzman arkadaş bilgi verebilirse sevinirim şimdiden teşekkürler;RBC 5.33 -- MCV 72.8 -- MCH 23.9 -- RDW-CV 17.7 -- PLT 272 -- MPV 6.72 Lenfosit:4.14 Granülos... Devamını Oku

17 yaşındayım ve dün şekerden şüphelendiğim için kan tahlili yaptırdım sonuçlar şu yönde

Hocam merhaba 17 yaşındayım ve dün şekerden şüphelendiğim için kan tahlili yaptırdım sonuçlar şu yönde: LDL KOLESTROL,Direkt Ölçüm:80 Trigleserid:80 Glukoz.87 AST(SGOT):12 HDL KOLESTROL:47 Kreatinin:1 Sorun varmı hocam değerlerimde şimdiden teşekkürl... Devamını Oku

Merhaba,14 aylık kızım var.genel kontrol için Dr bazı kan tahlilleri istedi.

Merhaba,14 aylık kızım var.genel kontrol için Dr bazı kan tahlilleri istedi. MCV. 76.9. Rf 79.4-94.8 NEUT%. 21.6 Ref 34-71.1 LYM%. 69.5 Ref 19.3-51.7 LYM#. 7.29 Ref 1.18-3.74 MON#. 0.66. Ref 0.24-0.36 MPV. 8.5. Ref 9.4-12.3 RDW-SD 33.7 ref 36.4-46.3 ... Devamını Oku

Merhaba benim sürekli bel bölgem ve sırt kısmında ağrıdan dolayı

Merhaba benim sürekli bel bölgem ve sırt kısmında ağrıdan dolayı ve ani bacağmda şişme olduğu ve büyük abdest sırasında akıntı oldgu için doktor benden kan tahlili istedi şu şekilde Wbc 6.05 Rbc 4.94 Hgb13.6 Hct 38.6 Plt 319 Mcv 78.1 Mch 27.5 Ne% 35.... Devamını Oku

22 yaşındaki kızımın 4 ay önce geçirdiği sistit sonrasında birer ay ara ile yapılan tahlillerde

22 yaşındaki kızımın 4 ay önce geçirdiği sistit sonrasında birer ay ara ile yapılan tahlillerde diger tüm değerler normal olmasına rağmen genelde her sahada 1-2 lökosit, bazen 3-4, bazen 5-6 veya 8-10 eritrosit ve 10-15 epitel hücresi görülüyor. Bu d... Devamını Oku

7 yaşındaki çocuğumun tahlil sonuçlarını incelermisiniz

7 yaşındaki çocuğumun tahlil sonuçlarını incelermisiniz?tşk. WBC    L    5.14    10³ mm3 5.7-9.9         MCH     L    26.4    pg        27-31                 PCT     L    0.18    %        0.2-0.5             PDW     L    16.7    %        25-65       ... Devamını Oku

: Hocam tahlil sonuçlarına bakabilirmisiniz sıkıntı gözüküyor mu 3 günlük perhiz renk koku :normail

 Hocam tahlil sonuçlarına bakabilirmisiniz sıkıntı gözüküyor mu 3 günlük perhiz renk koku :normail likefaksiyon süresi : 35dk sperm sayısı /ml : 2.000.000 morfoloji: %100 anomali total motilite : %60 -progresif: -%25 -non-progresif : -%35 aglutinasyo... Devamını Oku

Merhaba Kızım 1 yaşında, aşağıda yüksek çıkan kan tahlili değerleri bulunmkta. Değerli yorumlarınızı rica ediyorum?

Merhaba Kızım 1 yaşında, aşağıda yüksek çıkan kan tahlili değerleri bulunmkta. Değerli yorumlarınızı rica ediyorum. Limfositlərin %-lə miqdarı 68.1 % HCT(hematokrit) 31.1 % MCHC (Eritrositlərdə hemoqlobinin orta miqdarı) 34.7 g/dL RDW-SD ... Devamını Oku

Merhaba hocam evlilik işlemleri için tahlil yaptırmıştım onu yorumlamanızı istiyorum?

Merhaba hocam evlilik işlemleri için tahlil yaptırmıştım onu yorumlamanızı istiyorum. anti hcv(elisa)=0,204 anti hbs= 279,900 anti hıv= 0,175 hbsag= 0,378 bayan evlencem kişininkinn de antı hbs= 231,400 antı hıv =0,180 hbsag= 0,374 erkek yorumlarsanı... Devamını Oku

Merhaba 5 aylık kızımın gaita tahlilinde 3-4 lökosit ,mukuslu alanlarda bol ve kümeli lökosit görüldü?

 Merhaba 5 aylık kızımın gaita tahlilinde 3-4 lökosit ,mukuslu alanlarda bol ve kümeli lökosit görüldü.parazit yok,amip antijeni negatif.yorumlayabilir misiniz? şimdiden teşekkürler. Devamını Oku

Alerji testi için yaptırdığım kan tahlili sonuçlarına göre nasıl bir yol izlenmeli? total IqE : 413.10 WBC: 9.76

Alerji testi için yaptırdığım kan tahlili sonuçlarına göre nasıl bir yol izlenmeli?total IqE : 413.10 WBC: 9.76 RDW : 11.2 MPV : 6.16 PDW : 16.5 Ilac tedavisi degerleri istenen duzeye cekip alerjik durumu yokedebilirmi edemezse ne olur ? Devamını Oku

23 yaşında bayanım. Hemogram tahlil sonuçlarım neu%36.8(50-70). Yorumlayarak yardımcı olur musunuz? Tesekkürler.

Merhaba. 23 yaşında bayanım. Hemogram tahlil sonuçlarım neu%36.8(50-70),lym%41.2(20-40),eos0.91(0.02-0.5),eos%11.5(0.5-5),baso%1.2(0-1),hgb10.2g/dl(11-16),hct33.8(37-54),mcv76.4(80-100),mch23.1(27-34),mchc30.2(32-36)/hormon ise verdiğin 5.1ng/mL(11.0... Devamını Oku

Merhaba hocam ben 23 yaşında 2 çocuk annesiyim elektroforez tahlil sonucumu yorumlar mısınız? Albumin 50.71 54.7 -69.66 alfa-1globulin 5.9 2.63-5.03

Merhaba hocam ben 23 yaşında 2 çocuk annesiyim elektroforez tahlil sonucumu yorumlar mısınız? Albumin 50.71 54.7 -69.66 alfa-1globulin 5.9 2.63-5.03 alfa-2globulun 12.19 4.87-10.48 beta-1globulin 6.59 5.35-9.19 beta-2globulin 4.69 2.38-7.11 gamma glo... Devamını Oku

Kortizol 21.4 prolaktin 70 glukoz 101 dhea480 tsh 5.1 t3 2.9 t4 1.1 t

Kortizol 21.4 prolaktin 70 glukoz 101 dhea480 tsh 5.1 t3 2.9 t4 1.1 tahlil sonuclarim dr gitmisti yorum alamadim rica etsem aciklar misiniz cok korkuyorum degerleri yuksek :(( Devamını Oku

İyi günler kızımın tahlil sonuçları EBV VCA IgM (dış ) Negatif (0.53) EBV VCA IgG (dış ) Nagatif (0.56). Kızımın boynunda lenfleri şişmişti

İyi günler kızımın tahlil sonuçları EBV VCA IgM (dış ) Negatif (0.53) EBV VCA IgG (dış ) Nagatif (0.56) Anti CMV IgM 0.251-neg Anti CMV ıgG 481.1- poz kızımın boynunda lenfleri şişmişti Devamını Oku

Merhaba FMF hastasıyım sürekli colşin kullanıyorum. EO 0,45 BA 0,1

Merhaba FMF hastasıyım sürekli colşin kullanıyorum..bugün dahiliyeye gittim.olağanüstü saçlarım dökülüyor. Yapılan tahlillerde 2 adet biokimya sonuumu yazacağım size, bana yanıt verirseniz çok sevinirim. EO 0,45 BA 0,1 Devamını Oku

Alerji testi icin yaptırdığım kan tahlili sonuçlarına göre nasıl bir yol izlenmeli? Total IqE : 413.10 WBC: 9.76

Alerji testi icin yaptırdığım kan tahlili sonuçlarına göre nasıl bir yol izlenmeli total IqE : 413.10 WBC: 9.76 RDW : 11.2 MPV : 6.16 PDW : 16.5 Ilac tedavisi degerleri istenen duzeye cekip alerjik durumu yokedebilirmi edemezse ne olur ? Devamını Oku

Merhabalar,bu tahlilleri yaptırmak için hangi doktora gitmemiz gerekir,diyetisyen yeterli midir hepsi için ?

Merhabalar,bu tahlilleri yaptırmak için hangi doktora gitmemiz gerekir,diyetisyen yeterli midir hepsi için ? Devamını Oku


?