"tahlil" araması için sitede yer alan sonuçları

Ayrıca gaita testinde gizli kan pozitif.

Merhaba, geçen hafta bir kaç gün ishal sorunu yaşadım. 3 günün sonunda normal düzeye ulaştı. Ancak ben yine de tahlil yaptırdım. Tahlil sonuçlarımı yorumlar mısınız? Bütün kan değerlerim normal yüksek olaral sadece: PCT (0.3) ve trigliserid (217) bul... Devamını Oku

Kene ısırması nedeniyle hastaneye başvurdum

kene ısırması nedeniyle hastaneye başvurdum.kan tahlil sonuçlarım da wbc:11.3 , mpv:11.6 , neu:6.96 , mon:0.85 , ldh:238 , direkt bilirubin:0.31 , crp: ... Devamını Oku

Merhaba, çok yakın bir zamanda sperm örneği verdim, fakat perhiz süresine uymadım. Hatta (özür diliyorum) bir gün önce gece ilişkiye girdim ?

Merhaba, çok yakın bir zamanda sperm örneği verdim, fakat perhiz süresine uymadım. Hatta (özür diliyorum) bir gün önce gece ilişkiye girdim sabah tahlil verdim. Genelde sayı 12 milyon civarında çıkardı. Bu tahlilde 1,1 milyon gibi anormal düşük çıktı... Devamını Oku

46 yaşında bir bayanım.Jinekoloğum tahliller istedi,

46 yaşında bir bayanım.Jinekoloğum tahliller istedi.TSH 3FREE T4 13ESTRADİOL 332.6FSH 7.5LH 5.6SİZCE NORMALMİDİR BU RAKAMLAR Devamını Oku

18 yaşında bir kızım, ramazan ayının sonunda klima karşısında çok kaldım ve üşüttüm?

18 yaşında bir kızım, ramazan ayının sonunda klima karşısında çok kaldım ve üşüttüm. Sık idrara çıkma (oturduğum yerde 40-45 dk dayanabiliyorum.) ve kasıklarımda ağrı sebebiyle 1 ay sonra doktora başvurdum doktorum sistit olduğumu söyledi; ürispas ve... Devamını Oku

Annem 54 yaşında yüksek ateş var hangi doktora gitmemizi önerirsiniz

Wbc 14 Crp 13.08 Alt 43 üre 45 hct 33.5 mvc 79,9 mono 1,0 neu 8,2 lym% 19,4 neu%71,1 mono% 8,7 T3 6,23 T4 4,77 tsh 0,05 tahlil sonuçarımız böyle annem 54 yaşında yüksek ateş var hangi doktora gitmemizi önerirsiniz Devamını Oku

Endrokronoliji bölümü doktorum doktorumun istediği tahlil sonuçları ; WBC 10.8 x 10^3/uL 4.60-10.2 NEU 7.37 x 10^3/uL 2.00-6.90?

Endrokronoliji bölümü doktorum doktorumun istediği tahlil sonuçları ; WBC    10.8    x 10^3/uL    4.60-10.2     NEU    7.37    x 10^3/uL    2.00-6.90     NEU%    68.3    %    37.0-80.0     LYM    2.77    x 10^3/uL    0.600-3.40     LYM%    25.7    % ... Devamını Oku

Eşimle 8 aydır korunmuyoruz ama hamile kalamıyorum.bu ay ise adetim 8 gün gecikti?

 Eşimle 8 aydır korunmuyoruz ama hamile kalamıyorum.bu ay ise adetim 8 gün gecikti ve bu sabah gebelik testi yaptım negatif çıktı.Adet belirtisi olarak sadece kasık ağrısı yaşadım ve 2 gün önce yok denecek kadar az kanamam oldu.acaba kan tahlili yapt... Devamını Oku

Cildim için aknetrent kullanıyorum. Doktorum yan etki olarak kolesterolümün yükselebileceğini söylemişti?

Cildim için aknetrent kullanıyorum. Doktorum yan etki olarak kolesterolümün yükselebileceğini söylemişti. Ancak yaptırdığım tam kan tahlili sonucu kolesterol yüksekligi dışında sedimantasyonda yüksek çıktı(27) İlaçla bir alakası var mıdır yoksa sedim... Devamını Oku

TSH:4.27 REF(0,34-5,6).Takip ettiğim kadarı ile biz sadece tahlil yorumluyoruz?

TSH:4.27 REF(0,34-5,6).Takip ettiğim kadarı ile biz sadece tahlil yorumluyoruz diyorsunuz bazı sorulara karşılık olarak ancak içeriğinde tahlil olmayıp çoğu zaman dalga geçilmek amaçlı sorulara cevap veriyorsunuz bir okuyucu olarak ben bile anlıyorke... Devamını Oku

5 gün önce idrar testi yaptım pozitif çıkmıştı emin olmak için dün kan verdim

merhabalar 5 gün önce idrar testi yaptım pozitif çıkmıştı emin olmak için dün kan verdim bugün ise tahlilleri aldım B HCG değerim 4776,5 çıktı . referans aralıklarına baktım ama bir türlü çözemedim :D kendi hesaplamam göre 5 haftalık hamileyim Devamını Oku

21 haftalık hamileyim ve idrar tahlilimde eritrosit 2, lökosit 16

merhaba, 21 haftalık hamileyim ve idrar tahlilimde eritrosit 2, lökosit 16 ( test değeri Devamını Oku

LYM 2.77 x 10^3/uL 0.600-3.40 LYM% 25.7 % 10.0-50.0 MONO 0.486 x 10^3/uL 0.00-0.900. Sonuçlarım normal mi?

Endrokronoliji bölümü doktorum doktorumun istediği tahlil sonuçları ; WBC    10.8    x 10^3/uL    4.60-10.2     NEU    7.37    x 10^3/uL    2.00-6.90     NEU%    68.3    %    37.0-80.0     LYM    2.77    x 10^3/uL    0.600-3.40     LYM%    25.7    % ... Devamını Oku

Tetkik için kan verdiğimde (nodüllü haşimatoyum) 50 mg eutroyx tiroid ilacı almıştım ve 2 litre su içmiştim idrara sıkışıktım. Tahlilimin sonucunu etkilenir mi?

Tetkik için kan verdiğimde (nodüllü haşimatoyum) 50 mg eutroyx tiroid ilacı almıştım ve 2 litre su içmiştim idrara sıkışıktım. Tahlilimin sonucunu etkilemiş midir? Yardımcı olursanız çok teşekkür ederim. Saygılarımla alfa feto protein test i(A SONUÇ:... Devamını Oku

Annem meme ve mide kanseri. İki bölgeden de ameliyat oldu. Şıçrama var mı tam bir muamma. Tahlil sonuçlarını yorumlamanızı rica ederim?

Hocam, Annem meme ve mide kanseri. İki bölgeden de ameliyat oldu. Şıçrama var mı tam bir muamma. Tahlil sonuçlarını yorumlamanızı rica ederim. Tetkik İsmi Sonuç     Alt*Üst     LYM% Düşük 24,9     25*50 HCT     Düşük 34,9      35*55     RDW     Yükse... Devamını Oku

Dogum kontrol iğneside kullanıyorum ama hala regl olmadım

Hormon Num. Alma Tar. : Onay Tar. : 25.07.2014 11:41 Lab Kabul Tar. : 25.07.2014 07:21 25.07.2014 10:26 BHCG < 1.20 mIU/mL ... Devamını Oku

Merhaba benim tansiyonum aç veya tok karnına ya 13.8 ya da 14.8 düşüyor?

Merhaba benim tansiyonum aç veya tok karnına ya 13.8 ya da 14.8 düşüyor eczane normal diyor doktora gittim bütün tahlilleri yaptı 13.8 14.8 arası çıktı senin yaşında tansiyon olmaz yaşın 23 fazla kafaya takma hayatını yaşa dedi endişelenmem gereken b... Devamını Oku

10 gün önce uyuşturucu (bonzai) içtim ama hayatımda ilk defa dahada düşünmüyorum kalbimde bir sorun var kan tahlili yaptılar kanımda belli olur mu bu?

10 gün önce uyuşturucu (bonzai) içtim ama hayatımda ilk defa dahada düşünmüyorum kalbimde bir sorun var kan tahlili yaptılar kanımda belli olur mu bu? Devamını Oku

Endrokronoliji bölümü doktorum doktorumun istediği tahlil sonuçları ; WBC 10.8 x 10^3/uL 4.60-10.2 NEU 7.37 x 10^3/uL 2.00-6.90 ?

Endrokronoliji bölümü doktorum doktorumun istediği tahlil sonuçları ; WBC    10.8    x 10^3/uL    4.60-10.2     NEU    7.37    x 10^3/uL    2.00-6.90     NEU%    68.3    %    37.0-80.0    LYM    2.77    x 10^3/uL    0.600-3.40     LYM%    25.7    %  ... Devamını Oku

Hamileliğim son ayında elde ve ayakta kaşıntı sorunu yaşadım, 5 yıl oldu ?

Hamileliğim son ayında elde ve ayakta kaşıntı sorunu yaşadım, 5 yıl oldu sonrasında da regl öncesinde korkunç kaşıntı yaşıyorum ayaklarımda çıldırtıcı birşey .Hangi dr gitmeliyim? hangi tahlili yaptırmalıyım? şimdiden teşekkürler Devamını Oku

Merhaba ben 15 yaşındayım bu yaz annem beni yüzme kursuna götürecek ben yaklaşık 7 aydır sigara iciyorum ?

Merhaba ben 15 yaşındayım bu yaz annem beni yüzme kursuna götürecek ben yaklaşık 7 aydır sigara iciyorum ama bıraktım yüzme Kursu'nda kan tahlili isteyecekler sigara içtiğim belli olurmu ? Devamını Oku

Hba1c tahlil sonucum 5,52 çıktı nasıl sizce?

 Hba1c tahlil sonucum 5,52 çıktı nasıl sizce Devamını Oku

24 yaşındayım bacaklarımdaki sebebsiz morarmadan dolayı dahiliye doktoruna gittim ?

 24 yaşındayım bacaklarımdaki sebebsiz morarmadan dolayı dahiliye doktoruna gittim tüm tahlillerim yapıldı.tüm değelerim normalken sadece LÖKOSİT (WBC) 12,2 çıktı. doktorum morarmaların sebebi kalsiyum eksikliği olabilir dedi.bu durumda lökosit değer... Devamını Oku

Merhaba 20 yaşındayım tahlillerimde yüksek değerler var yorumlarmısınız?

Merhaba 20 yaşındayım tahlillerimde yüksek değerler var yorumlarmısınız? Aspartat transaminaz (AST) 53 , Alanin transaminaz (ALT) 160 ,Gama glutamil transferaz (GGT) 71, Alkalen fosfataz 144 ,Albümin 5,0 , Ca 10,7 , CRP (Nef. veya türb.) 0,100 ,TSH 2... Devamını Oku

Vertigo teşhisi konuldu.tahlil sonuçlarım ise;

Vertigo teşhisi konuldu.tahlil sonuçlarım ise WBC:11.0 / Nd:4,6-10,2 RDW:17,5/Nd:11,3-14,8 LDH :243 /Nd:125-220 VLDL KOLES :35/Nd: 7-27SEDİM(1SAAT):38/Nd:0-20 değerlerim yüksek çıkmış olup, MCH :25,7 Nd:27,0-31,2 MCHC :31,7 Nd:31,8-35,4 KREATİNİN:0,5... Devamını Oku


?