Lokosit 83 , Elite hücresi 43 olan bir tahlil sonucu var eşimin . Omurilik sıvısı alarak ileri bir tetkik istendi.Edimi şeker hastası sorun ne olabilir.Tesekkurler. Devamını Oku
Adet düzensizliği için doktora gittim , ilaç kullandım ve adetimin 3. günü kan tahlili yapıldı , kan tahlilinde ca125 328 çıktı normal aralığı 0-35 , doktor testi tkrarlayacağız dedi, adet döneminde fazla çıkabiliyormuş , adet dönemide olsa bu kadar... Devamını Oku
Bebeğim olmuyor diye bu tahlilleri istediler FSH 6.67 LUT. 1.7-7.7 OVU. 4.7-21.5 FOLİ. 3.5-12.6 POST MENA. 25.8-134.8 LH HORMON 7.79 LUT. 1-11.4 OVU. 14-96 FOLİ2.4-12.6POST MENO.7.7-59 ESTRADIOL38.97 LUT. 43.8-211OVU.85.5-498 FOLİ.12.5-1PST.5-54.7 1... Devamını Oku
Anti TPO 408.5 degerim , lU/mL < 5.6 referans değeri , t3 t4 sonuçlarım normal fakat Anti TPO'ya bir anlam veremedim bu iyi bir sonuç mu kötü mü ? 12 yıldır troid bezlerim çalışmıyor ve tahlillerim hep düzenli 1 adet ilaç kullanıyorum sizce bu ne dem... Devamını Oku
14 aylık vücudunda kızarıklıkları vardı bugün hastanede tahlil yaptırdık lökosit degeri 22.50 çıktı doktor hanım yuksek oldugunu soyledı bu konu hakkında bılgı verırsenız tesekkur ederım Devamını Oku
. Bundan dolayı kaygılanıyorum. ne anlama geliyor? Teşekkür ederim Devamını Oku
Merhaba ca 19-9 tahlil sonuçlarım 63,28 çıktı, kanser riski var mıdır, bu sonuca göre ne yapmam gerekiyor? Devamını Oku
merhaba, ben 2 gün önce hastaneye sürekli kusma şikayetinden gittim ve kan tahlili istediler benden. tahlil de iki değerim düşük çıktı. rbc:3,94 - hct:34,0. İki değerin sonucu bu çıktı yorumlayabilir misini? sizce ne rahatsızlığım var Devamını Oku
sedimasyon 1h tahlil sonucu [H] 32 çıkmıştır ortapedi doktoru istedi bu tahlili Devamını Oku
merhaba adet günüm 3 gün geçtiği için kan tahlili yaptırdım beta hcg 1180 çıktı gebelik var mıdır? Devamını Oku
Uzun bir süredir yorgunluk ve unutkanlık şikayetlerim var . B12 vitamini 180-914 tahlilinde 236 çıktı . Size düşük mü ? Düşük ise ne yapmam gerekiyor Devamını Oku
12 110 değerinde ve hemogram tahlilinde de baso:1,11 rdw:15,7 mpv:7,5 diğerleri normal aralıklarda çıktı. Ne yapmalıyım yorumlayabilir misiniz b12 seviyesi ciddi bir düşüklük mü? Devamını Oku
13 yaşındayım referanslarım 35 150 demirim 10 çıktı ama hiç ağrı sızı vb belirti yok kan tahlili yapılırken yemek yememiştim teşekkür ederim Devamını Oku
TAM İDRAR TAHLİLİ dansite 1,02 ph 6 LEU 100/ul nıt negatif PRO negatif glu normal kef negatif UBG normal BIL negatişf ERY 10/ul kokasit 10-12 erikrosit 5-6 Devamını Oku
merhaba bende demir eksikliği anemisi var uzun zamandır .yaklaşIk 8 aydır kilo kaybı,hafıza sorunu ve nefes almada sıkıntı çekiyordum dr.a gittim tahlil sonucum şu şekilde; WBC 4,72 RBC 3,8 HGB 7,31 HCT 24,7 MCV 65 MCH 19,2 MCHC 29,6 RDW% 15,7 hangi ... Devamını Oku
merhaba, tahlil sonucumda Beta HCG 352,3 mIU/mL böyle yazıyor hamilemiyim acaba Devamını Oku
Benim halsizlik şikayetim vardı. Kan tahlili yaptırdım.Sonuclari söyle ; total bilirubin 1.20 referans aralığı ... Devamını Oku
yaşım 18 ve kan tahlili yaptırdım biyokimya bölümünde açlık kan şekeri yıldızlı olarak işaretlenmiş ve sonucu 71. hemogram bölümünde neu# 1.23 ve LIC% 7.8 bunlarda yıldızlı önemli demek sanırım. ne anlama geliyor bilgilendirirseniz cok sevinirim teş... Devamını Oku
hocam benim 10 gündür hamlamış gibi vücudumdaki kas ve kemiklerim agrıyodu bugün doktora gittim ve tahlil yaptırdım wbc 3,8 cıkmış düşük olması kötü diyolar acaba siz nasıl degerlendiriyorsunuz Devamını Oku
Enfeksiyon sonucu debridman (yıkama) yapıldı şuan son tahlilimdeki yüksek olan değerleri paylaşıyorum CRP değerini bu tahlilde almamamışlar. Sizlerinde fikrinizi alayım. Teşekkürler. PLT 478 MCV 77.5 MCH 25.3 Demir 28 Klor (Cl) 97 Devamını Oku
Merhaba ben 16 yaşındayım parmağımı arı sokmuştu alerjim varmış kan tahlilinde ly %17 çıktı ne vardır? Devamını Oku
23 yaşındayım adetimin 4 gününde ( tsh 1.25) ref:(0.27-4.2 ),, fsh (6.98) ref :(mid foliküler 3.85-8.78) LH(8.18 ) ref :(mid foliküler 2.12-10.89 ) e2 (70.36) ref :preovulatory( 95-432 ) polıkıst over tanısı önceden de vardı tahlil sonuçlarım nasıl y... Devamını Oku
3 aydır belirli aralıklarla (2 haftada 10 gr) esrar kullandım ve en son 10 gün önce bir miktar esrar ile cok az bir miktar jamaika içtim . ehliyet için gerekli olan sağlık raporunda kan tahlili yaparlar ise bu kanımda çıkar mı ? Devamını Oku
Brucella aglitünasyonu (coombs anti serumu)1/160 pozitif 0-1 Burucella Tüp agitülasyonu negatif PARATYPI AO negatif PARATYPI BO pozitif Hcv Ab0,06 negatif >1->1 Hiv Ab negatif >1->1 Değerli Hocam tahlil sonuçlarımı yorumlayabilirmisiniz. Devamını Oku
Öncelikle merhaba eşim 31 yaşında bayan periferik kan yayma tahlil sonuclarını yorumlamanızı rica ediyoruz. iyi calışmalar. çömek %2 notrofil %60 lenfosit %34 monosit %4 eritrosit morfolojisi :hipelerami hedef hucreler trombosit : tekli 110 000 - 120... Devamını Oku